Новини‎ > ‎

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі як інструмент забезпечення успіхів Нової української школи

опубліковано 20 бер. 2019 р., 13:27 Лілія Бойко   [ оновлено 22 бер. 2019 р., 01:08 користувачем Олена Гайдаєнко ]
20 березня 2019 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 було проведено тренінг для педагогів-організаторів міста з проблеми «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі як інструмент забезпечення успіхів Нової української школи».

Наталія Іванівна Підобід, педагог-організатор БЗШ №20, не лише поділилася з колегами досвідом роботи, а й продемонструвала на практиці, наскільки цікавою й ефективною може бути діяльність учнівського самоврядування завдяки можливостям ІКТ, а саме: додатки Google: документи (спільна робота над документом, коментування, редагування), диск, презентаціі, таблиці (активність класів), форми (опитування, тести) Google classroom – дистанційне навчання, робота над проектом, QR коди; інтерактивна, віртуальна дошка Padlet; Kahoot – інтерактивні опитування, тести, веб-квест; доповнена реальність; інтерактивні вправи learning apps; Google фото, Youtube, сайт, сторінки у Facebook, Instagram тощо.

Принцип роботи тренінгу – BYOD Bring Your Own Device «Принеси з собою свій пристрій». Особливістю тренінгу була робота учасників у віртуальній класній кімнаті у додатку Google classroom, де педагоги виконували інтерактивні завдання, використовуючи «хмарні» сервіси: Kahoot, Padlet, додатки Google карти, Google форми.

Лідери самоврядування шкільної учнівської організації «Республіка Росів», члени команди «Мрія», які беруть участь у Всеукраїнському освітньому проекті «Відкривай Україну», представили звіт про реалізацію шкільного проекту «Веселі перерви» та розповіли про роботу над міським проектом «Життя на рівних».

Практичну частину тренінгу було проведемо у формі веб-квесту «Безпечний Інтернет». Учасники сканували за допомогою планшетів та смартфонів QR-коди, виконували інтерактивні вправи, отримували та закріплювали знання безпечного користування Інтернетом.

Педагоги-організатори успішно реалізували свої креативні ідеї та спільно виробили методичні рекомендації щодо застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі, занотувавши їх на інтерактивній дошці у Padlet.

Використання ІКТ не замінить педагога-організатора, а лиш допоможе йому в роботі, аби отримати найкращі результати. Використання ІКТ – не самоціль, не данина моді. Це – потреба часу.

      Використання ІКТ в освітньому процесі – це вже не модне нововведення, а просто необхідність. Процес інформатизації суспільства неминуче сприяє й інформатизації освіти, тому сьогодні у шкільній освіті на перший план висувається завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку здібностей учнів, задоволення їхніх інтересів та потреб, розвитку навчально-пізнавальної активності та творчої самостійності.
Comments