Новини‎ > ‎

Засідання Школи методичного активу з проблеми «Інноваційні педагогічні технології самоосвіти як засіб формування методичної компетентності педагогічних працівників»

опубліковано 12 квіт. 2018 р., 04:05 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 13 квіт. 2018 р., 05:34 ]
Вже не достатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Сьогодні треба розуміти, що сучасний учитель має знати більше ніж його учні, та його знання не повинні обмежуватися предметом і методикою його викладання. Він має бути в курсі передових технологій, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці, мати знання в різних сферах суспільного життя тощо. Педагог повинен постійно самовдосконалюватися, тому що його робота пов'язана з постійним оновленням.

Щороку до вчителя приходять нові учні, що несуть із собою новий етап розвитку суспільства. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Саме тому основною метою саморозвитку й самоосвіти вчителя має стати досягнення бажаного рівня професійної компетентності.

Отже, кожен сучасний учитель має усвідомити, що самоосвіта – це потреба, яка захищає його від інтелектуального зубожіння, це усвідомлений процес пізнавальної діяльності, це вдосконалення будь-яких рис людини або її навичок, це постійний пошук, зростання, розвиток.

11 квітня на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 відбулося засідання Школи методичного активу з проблеми «Інноваційні педагогічні технології самоосвіти як засіб формування методичної компетентності педагогічних працівників». Теоретичний блок заходу представила заступник директора з навчально-виховної роботи Лідія Володимирівна Новохацька. Практичний тур провела психолог школи Гордієнко Оксана Петрівна. Власний рівень саморозвитку та готовності до самоосвіти визначили присутні на засіданні педагогічні працівники, дякуючи запропонованим запитанням.

Сьогодні можна вчитися із задоволенням. Вчитися можна різними шляхами, і кожен вибирає собі найбільш прийнятний, але хочеться нагадати слова німецького філософа Дістервега: «Ти лише до тієї пори здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою...».

БЗШ №17 ШМА.ppt


Comments