Новини‎ > ‎

Засідання школи керівників шкільних методичних об’єднань «Віртуальна учительська як засіб мережевої взаємодії адміністрації та вчителів»

опубліковано 23 квіт. 2018 р., 07:26 Антоніна Букач   [ оновлено 24 квіт. 2018 р., 03:27 користувачем Олена Гайдаєнко ]
        19 квітня 2018 на базі Білоцерківської школи І-ІІІ ступенів №18 відбулося засідання школи керівників шкільних методичних об'єднань з проблеми "Віртуальна учительська як засіб мережевої взаємодії адміністрації та вчителів".

Інноваційність практики, яку презентували педагоги БЗШ №18 (Самаріна В.М., заступник директора з НВР та Букач А.В., учитель інформатики), полягає у створенні в навчальному закладі  інформаційно-цифрового простору, який складається з системи інтегрованих ресурсів для спільної взаємодії. На цій платформі здійснюється оновлення, осучаснення за формами та змістом освітньої діяльності навчального закладу. Значимим є можливість постійно навчатися, удосконалювати,  зокрема практиці використання ІКТ, здійснювати методичну роботу на засадах публічності, відкритості, вільного, зручного доступу до інформаційних ресурсів, що мотивує вчителя до творчої самоосвіти, використовувати елементи електронної демократії: інформування, голосування, створення спільних документів тощо.

У закладі підключено систему G Suit for Education, яка дозволила організувати безпечний віртуальний онлайн-простір для всіх учасників навчально-виховного процесу. Для об’єднання всіх онлайн-ресурсів, які забезпечують активну комунікацію, взаємодію й спільну діяльність педагогів навчального закладу створено сайт-інтегратор як єдину точку доступу до віртуальних об’єднань, забезпечення оперативного інформування учасників НВП й громадськості міста про діяльність освітнього закладу.

Найбільшої ефективності функціонування досягли ресурси: Сайт-”Віртуальна учительська” та Спільнота Google+ “Методична діяльність”.

Спільнота Google+ “Методична діяльність» була створена з метою організації методичної діяльності в лютому 2017 року. Остання її модернізація проведена у вересні 2017 року, зумовлена вона необхідністю зорієнтувати педагогічну громадськість на завдання, особливості нового навчального року. На січень 2018 року спільнота налічує 51 респондента, представляє діяльність трьох найбільших шкільних методичних об’єднань (української мови та літератури, математики, учителів природничого циклу), 8 творчих методичних осередків. Окрема сторінка присвячена виховній роботі. Для поточної інформації різного спрямування працює закладка «Загальна інформація». Створена окрема «Дискусійна платформа». Організація методичної діяльності в спільноті Google+ дає можливість:

  • перевести методичну роботу з паперової на електронні носії, використовувати ІКТ, уникнути (у якійсь мірі) бюрократизм;

  • використовувати зручний формат. Методичні матеріали (розробки уроків, заходів, посібники, плани, рекомендації) не лежать мертвим  вантажем у папці на полиці методичного кабінету, а оприлюднені, доступні, зручні в користуванні в будь-який час;

  • учитель має можливість вибору потрібної йому методичної інформації;

  • оперативно  на «загальній інформації» з’являються Закони, інші нормативні, розпорядчі документи, які потрібні вчителю для роботи;

  • спільнота Google+ «Методична діяльність» стає платформою для обговорення, проведення методичних заходів (наприклад, результатів тижня педагогічної майстерності), поширення кращого педагогічного досвіду, роботи вчителів школи (авторська школа вчителя-методиста Думкіної О.М.);

  • спільнота представляє матеріали проведення на базі школи загальноміських заходів (семінар психологів «Тимбілдинг як складова успішної реалізації концепції НІШ»), нову методичну літературу («Нова Українська Школа» Порадник для вчителя);

  • здійснення моніторингу різних аспектів діяльності навчального закладу (онлайн-опитування);

  • ознайомитися з матеріалами на допомогу класному керівникові в роботі з учнями та батьками.

Головною перевагою використання сайту “Віртуальна учительська” є те, що співавторами є 20 членів педагогічного колективу. Саме ресурс віртуальної учительської дозволяє швидко публікувати онлайн-документи для спільного редагування вчителями закладу, забезпечує оперативний доступ до внутрішкільної інформації, є ефективним засобом для отримання зворотнього зв’язку.

Окремо Антоніна Букач презентувала можливості Додатків Google для організації спільної діяльності, прості технології для створення оновлених Сайтів Google.



Comments