Новини‎ > ‎

Засідання лабораторії розв’язання освітніх завдань «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів»

опубліковано 26 жовт. 2017 р., 04:55 Олена Гайдаєнко


    Одним із пріоритетів освітньої політики є забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Щороку педагоги Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи № 19 діляться своїм досвідом роботи з колегами із району. У рамках такої співпраці 24 жовтня 2017 року в приміщенні Білоцерківської райдержадміністрації проходило засідання лабораторії розв’язання освітніх завдань «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів», присвячене особливостям навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. Було розглянуто нові законодавчо-правові орієнтири в освіті дітей з особливими потребами, опрацьовані індивідуальні програми розвитку нового зразка.

    Досвідом роботи з дітьми, які мають інтелектуальні порушення , ділилися педагогічні працівники Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої  школи № 19: вчитель-дефектолог Дишлюк Т.Б., практичний психолог Рибак О.В., лікар, дитячий психіатр Голуб Т.О..

      Педагогічні працівники, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти Білоцерківщини, були вдячні за отриману корисну інформацію щодо особливостей пізнавальної діяльності школярів з інтелектуальними порушеннями , організації корекційно-розвиткової роботи з такими дітьми та корекції  їх розвитку зокрема.

Райдержадмінісьрація.ppt


Comments