Новини‎ > ‎

Воркшоп для вчителів англійської мови "Реалізація наскрізних змістових ліній у процесі викладання англійської мови у Новій українській школі"

опубліковано 1 трав. 2018 р., 13:17 Лілія Бойко   [ оновлено 1 трав. 2018 р., 13:20 ]
З 23 по 27 квітня вчителі Білоцерківської спеціалізованої природничо-матемитичної школи І-ІІІ ступенів № 16 ім. М.О. Кириленка Дудко Лариса Миколаївна та Поліщук Наталія Петрівна провели воркшоп для вчителів англійської мови  "Реалізація наскрізних змістових ліній у процесі викладання англійської мови у Новій українській школі".

Звернемося до словника. Воркшоп - навчальний захід (на рівні із семінарами, курсами, майстернями), на якому учасники отримують знання самостійно. Дослівний переклад терміну - «робоча майстерня».

Основні відмінності воркшопа від заходів іншого типу - висока інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід й особисте переживання. Експерт, ведучий, керівник воркшопа допомагає учасникам визначити мету, завдання високопродуктивної майстерні, підбирає методи та прийоми для активного дослідження.

Для участі у заході зареєструвалося 52 вчителі англійської мови міста. Підсумкове анкетування пройшло лише 29 осіб.

Сам продукт - це великий насичений сайт із неймовірною кількістю активних посилань та корисних матеріалів. Наталія Петрівна та Лариса Миколаївна здійснили титанічну роботу, знімаючи відео, розробляючи презентації, підшуковуючи величезну кількість нових, цікавих, сучасних, таких, що відповідають вимогам Нової української школи, матеріалів щодо реалізації наскрізних змістових ліній під час викладання англійської мови у школі. Вони висвітлили власний досвід не лише з іноземної мови, а й у роботі із сервісами Google,  Power Point, виступили в ролі режисерів, екскурсоводів, дизайнерів, показали роботу шкільного музею.  Вчителі вміло поєднали теоретичний матеріал із демонстрацією практичного досвіду. На сторінках сайту можна знайти текст Концепції НУШ, тлумачення методів та форм роботи, використання яких забезпечить реалізацію ключових компетентностей, пояснення мети наскрізних ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я та безпека»,  «Підприємливість та фінансова грамотність» та мети навчання учнів іноземній мові.

 Найбільше учасників воркшопу зацікавили методи змішаного, кооперативного навчання, метод " польового дослідження"та інтерактивні методи, цікаво висвітлені проектні технології дуже сподобалася віртуальна екскурсія шкільним музеєм. Вчителі міста звернули увагу на майстерне поєднання навчання, виховання та позашкільної роботи англійською мовою. 100% вчителів, які протягом тижня долучилися до роботи, зазначили, що матеріали, розміщені на сайті є важливими і корисними для роботи. На запитання "Чи потрібно проводити подібні онлайн семінари?" 93,1 % педагогів дали ствердну відповідь.

Колеги зазначили, що позитивними сторонами такого виду роботи є зручність та можливість у працювати, переглядати відео фрагментів уроків, ділитися досвідом, отримувати знання у зручний час, насиченість новими, цікавими, корисними методами і формами навчання.  

Всі учасники нового типу методичного заходу висловили вдячність Дудко Ларисі Миколаївні та Поліщук Наталії Петрівні за те, що поділилися своїм досвідом роботи у такий спосіб, спонукали до творчого пошуку та подальшої праці, зацікавили та здійснили дуже вдалу спробу змінити традиційний підхід до проведення методичних заходів.



Comments