Новини‎ > ‎

Тиждень педмайстерності вчителів природничо-математичних циклу.

опубліковано 26 бер. 2018 р., 05:57 Катя Ярмак   [ оновлено 26 бер. 2018 р., 06:16 ]
 
                                            

                Тиждень педмайстерності вчителів природничо-математичного циклу

Природа – це найкраща з книг, написана на особливій мові. Цю мову треба вивчати.

                                                                                                                                                                      Н.Г. Гарін-Михайлівський

     З метою популяризації передового педагогічного досвіду, пошуку нових ідей, прийомів, форм та методів роботи на сучасному уроці, учителі природничо-математичних дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів міста брали участь у міському тижні педмайстерності, який проходив протягом 19-23 березня.

     Педагоги прагнули показати свою майстерність і знання опанованих інтерактивних,проектних та інформаційно-комунікаційних технологій. Своїм педагогічним досвідом ділились з колегами вчителі географії, математики, фізики, хімії та біології.

     Відкритий урок математики в 5-му класі «Додавання і віднімання десяткових дробів» учителем БЗШ № 5 Кандзьобою Віктором Григоровичем був проведений у формі квест-гри  «Пригоди Буратіно».

    Повага до учнів, бажання виявити у кожному особисту обдарованість, заохотити школярів до навчання дало можливість учителю досягти високої пізнавальної активності на уроці, створити атмосферу захоплюючої математичної подорожі у формі квест-гри. Учні азартно розв’язували математичні завдання, допомагали Буратіно відшукати код, який відкриє комірку тата Карла,  успішно долали математичні перегони, щоб врятувати героїв від грізного Карабаса.

     Учитель БЗШ №18 Шкурко Лілія Іванівна вміло зорганізувала знаннєвий та компетентнісний підходи при вивченні теми «Транспорт України» у 9 класі. Під час уроку групи-екіпажі презентували особливості певних видів транспорту у вигляді реклами; творчо виконували завдання з розрахунку часу мандрівки між населеними пунктами України. Протягом заняття школярі отримували «квитки-гроші», що у підсумку дали їм можливість спланувати подорож на канікулах. На уроці панувала атмосфера активності, творчості, взаємоповаги.

     На уроці географії у 6-В класі в БСПМШ №16 Чистяк Вікторія Францівна разом із учнями досліджувала процеси утворення, живлення і життя річок. Діти розглядали важливі питання ролі Світового океану в житті планети і кожного з нас. Присутнім сподобалась висока активність дітлахів та їх вміння працювати з мапою. Важливим у роботі вчителя є вміння почути думку кожної дитини і підтримати навіть в тому разі, коли допущена помилка.

    На уроці математики у 5-Д класі  учитель математики БСПМШ №16 Білецька Людмила Михайлівна запросила всіх учнів 5-А класу у казкову мандрівку. Учні вчились виконувати дії над десятковими дробами і рятували світ одночасно. Дітям дуже довподоби ігрові форми роботи. Особливо, якщо вчитель володіє тонким почуттям гумору і може підтримати у будь-якій ситуації.

     В цікаву подорож до древньої і загадкової Індії запросила учнів вчитель математики БЗШ №4 Муляр Людмила Костянтинівна.  Індійські мудреці складали задачі на прогресії ще в ІІІ-ІІ тисячолітті до н.е. Ці задачі мали прикладний характер. Учні 9 класу мали можливість долучитися до їх розв’язування та отримати не лише знання з математики, а й поринути у захопливий світ історії.

      На урок фізики до вчителя фізики і математики БСПМШ №16 Грищенка Олексія Грироговича прийшли одразу два класи - 7-Г і 7-Д. Учитель провів урок підбиття підсумків з теми "Тиск" у вигляді змагання між командами цих двох класів. Грунтовна підготовка до проведення заходу забезпечила досягнення навчальної мети та дозволила всім присутнім зрозуміти важливість нвого для учнів 7-х класів предмета фізики.

     На   уроці-подорожі учителя фізики БЗШ №4 Малькової Юлії Давранівни учні дізналися про існування виштовхувальної сили та її походження, вчилися застосовувати отримані знання для пояснення явищ, пов’язаних із зануренням твердого тіла в рідину чи газ. Також учням показали роль фізичного експерименту  для пояснення  фізичних явищ.

    Учитель біології Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов Надтока С. І. провела відкритий урок з теми «Слухова сенсорна система» у 8-А класі.

     Під час заняття Світлана Іванівна ефективно використала засоби навчання (слово вчителя, наочні засоби, мультимедійну презентацію), вміло активізувала пізнавальну діяльність дітей.Учні показали ґрунтовні знання з питання «сенсорні системи», зацікавлено знайомилися з новим навчальним матеріалом.

     Вчитель хімії гімназії №2 Матухно Л.І. провела відкритий урок  у 4(8)-Б класі з теми «Кислоти.  Їх склад, назви. Класифікація кислот. Фізичні властивості. Поширення в природі. Використання кислот. Заходи безпеки при роботі з кислотами».  

    На уроці вчитель використовувала презентації, опорні схеми, діти готували випереджувальні завдання про кислоти та їх застосування людиною.

     Під час уроку Людмила Іванівна застосувала  групові, індивідуальні та фронтальні форми роботи. Особлива увага була приділена значенню аскорбінової кислоти під час весняного авітамінозу. Коли діти повторили правила техніки безпеки, провели дослідження дії кислот на індикатори  для визначення середовища.

      Всі уроки були проведені на високому методичному та науковому рівні із застосуванням сучасних технологій навчання. На своїх уроках педагоги міста майстерно створювали педагогічні ситуації успішного та ефективного спілкування з учнями, взаємодію, у процесі якої вчитель та учень виступали співавторами уроку. Саме такі уроки дають можливість учням проявити ініціативу, творчість, дослідницький підхід до вивчення програмового матеріалу. Проведені заходи та заняття були цікавими та і пізнавальними,сприяли всебічному творчому,інтелектуальному та естетичному розвитку. Учителі ефективно застосовували ІКТ,наочність,роз даткові матеріали,використовували відео та презентації.

       Тож побажаємо педагогічним працівникам подальшої наснаги,творчості,удосконалення майстерності та професіоналізму у їх професійній діяльності.

Тиждень педмайстерності


 


Comments