Новини‎ > ‎

Тиждень педмайстерності вчителів природничо-математичного циклу

опубліковано 20 бер. 2017 р., 06:29 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 22 бер. 2017 р., 07:46 ]

Тиждень ППД 1 ‎(1)‎.pptx

У сучасних умовах розвитку освіти кожен педагог, що усвідомлює потреби сучасного суспільства і власну відповідальність за якість надання освітніх послуг перед своїми учнями, їхніми батьками та колегами-педагогами, намагається впроваджувати у свою роботу нові освітні технології.  З метою популяризації передового педагогічного досвіду, пошуку нових ідей, прийомів, форм та методів роботи на сучасному уроці, учителі природничо-математичних дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів міста брали участь у міському тижні педмайстерності, який проходив протягом 14-17 березня.

Педагоги прагнули показати свою майстерність і знання опанованих інтерактивних, проектних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Учителі математики відвідали уроки Тернової Наталії Вікторівни, учителя БЗШ № 3, Рижук Галини Миколаївни, учителя БЗШ № 7, Співак Нелі Станіславівни, учителя БЗШ № 22, Заболотньої Лариси Вікторівни, учителя БНВО «Перша Білоцерківська гімназія». Урок фізики  на тему «Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда» у 7 класі провела учитель  БСПМШ № 16 Олена Іванівна Гаркуша. Учитель Білоцерківського колегіуму Тимошенко Юрій Іванович запросив колег на урок у 8 класі з теми «Паралельне з’єднання провідників».

Сучасні освітні технології навчання були застосовані на уроках біології учителем  БЗШ № 18 Палашевською Світланою Євгенівною та учителем БНВО «Перша Білоцерківська гімназія» Людмилою Іванівною Кравчук. Про цінності життя і здоров’я людини розмірковували дев’ятикласники на уроці з основ здоров’я учителя Білоцерківської гімназії № 2 Тетяни Миколаївни Артеменко. 

Всі уроки були проведені на високому методичному та науковому рівні із застосуванням сучасних технологій навчання. На своїх уроках педагоги міста майстерно створювали педагогічні ситуації успішного та ефективного спілкування з учнями, взаємодію, у процесі якої вчитель та учень виступали співавторами уроку. Саме такі уроки дають можливість учням проявити ініціативу, творчість, дослідницький підхід до вивчення програмового матеріалу. Проведені заходи та заняття були цікавими та пізнавальними, сприяли всебічному творчому, інтелектуальному та естетичному розвитку. Учителі ефективно застосовували ІКТ, наочність, роздаткові матеріали, використовували відео та презентації.

Тож побажаємо педагогічним працівникам подальшої наснаги, творчості, удосконалення майстерності та професіоналізму у їх професійній діяльності.

Comments