Новини‎ > ‎

Семінар-практикум «Використання інтернет-ресурсу в процесі вивчення французької мови як другої іноземної»

опубліковано 21 лют. 2018 р., 13:04 Лілія Бойко
      Інтернет давно і назавжди увійшов у всі сфери людського життя, без нього сьогодні неможливо уявити нашого існування. Він необхідни, корисний, але водночас і шкідливий. Як же правильно зорієнтуватися в безмежному просторі Всесвітньої мережі, як не сплутати інформаційне сміття із корисними та необхідними речами? Як примусити Інтернет стати помічником, тренером, полегшити собі роботу, зацікавити учнів своїм предметом? Саме цього навчають педагоги своїх учнів та діляться напрацьованим досвідом із колегами
     21  лютого на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №20 для вчителів французької мови відбувся семінар-практикум «Використання інтернет-ресурсу в процесі вивчення французької мови як другої іноземної». 
       Досвідчений педагог Поліщук Любов Михайлівна розповіла про свої цікаві знахідки, показала практичне застосування ресурсів, які вона разом зі своїми учнями застосовує на уроках. Любов Михайлівна обрала новий формат спілкування. Вона спрямувала роботу на взаємодію - інтерактив. Гості, які завітали на захід стали активними учасниками уроку, "тимчасовими семикласниками". Діти презентували проекти. Кожна хвилина заходу була корисною, цікавою, практично спрямованою. Разом вчителі дійшли висновку, що використання інтернет-ресурсу на уроках французької мови дозволяє:

  забезпечити позитивну мотивацію навчання;

§       проводити уроки на високому естетичному та емоційному рівні (музика, анімація);

§       мати унікальну можливість  користуватися автентичними текстами, слухати і спілкуватися із носіями мови;

§       створити навчальне середовище, яке забезпечує "занурення" учня в уявний світ, у певні соціальні і культурні ситуації;

§       раціонально організувати навчальний процес, збільшити ефективність уроку;

§        формувати навички дослідницької діяльності;

§        забезпечити доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів.

Comments