Новини‎ > ‎

Семінар-практикум для вчителів початкових класів із проблеми «Формування читацької компетентності учнів початкової школи в умовах реалізації концепції НУШ»

опубліковано 21 жовт. 2020 р., 23:14 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 21 жовт. 2020 р., 23:19 ]
21 жовтня на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів №20 відбувся семінар-практикум із проблеми «Формування читацької компетентності учнів початкової школи в умовах реалізації концепції НУШ». Відкрили зустріч Гайдаєнко Олена Анатоліївна, т.в.о. консультанта КУ БМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» та Чичикало Ольга Федорівна, заступник директора з навчально-виховної роботи. На захід завітали вчителі початкових класів із 18 закладів загальної середньої освіти міста. Теоретичну та практичну частину методичного заходу проводила вчитель початкових класів Оксана Василівна Чижевська.

Сучасний навчально-виховний процес спрямований на виховання учня як суб'єкта культури і власної життєтворчості. Важливу роль у цьому процесі відіграє книга. Тому виховання читацької компетентності молодшого школяра – це володіння комплексом читацьких умінь і навичок, ціннісних ставлень, які дають змогу учневі свідомо здійснювати пошук книжок, відбір інформації для вирішення навчально-пізнавальних завдань і виявляються у процесі сформованості повноцінної навички читання, розуміння текстів різних жанрів, обізнаності з колом читання доступного дітям цього віку. Неможливо сформувати читацьку компетентність без правильно організованої і серйозно поставленої роботи учнів з перших днів навчання.

Основними шляхами вдосконалення навички читання є збільшення слухового та зорового сприйняття тексту, вироблення навичок антиципації, формування стійкої уваги, подолання регресії під час читання, збагачення словникового запасу учнів.

Кожен урок має дарувати почуття радості, захоплення, якщо розвивати на ньому творчі здібності, мислення учнів. Невід'ємною складовою у формуванні читацької компетентності є уроки позакласного читання, основною метою яких є – формування навички читання та читацької  самостійності учнів.

Вдале поєднання різних видів діяльності на уроках літературного читання допомагає вчителю реалізувати основні принципи навчання.

Видео из Google Документов



Comments