Новини‎ > ‎

Семінар-практикум для вчителів математики з теми «Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики засобами національно-патріотичного виховання»

опубліковано 19 груд. 2016 р., 06:42 Лілія Бойко   [ оновлено 19 груд. 2016 р., 06:42 ]
 

семінар БЗШ №21.pptx

   
З метою обміну педагогічним досвідом, підвищенням фахової компетентності вчителів 16 грудня 2016 року в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 21 відбувся семінар-практикум для вчителів математики з теми «Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики засобами національно-патріотичного виховання».  Автори семінару запропонували колегам осмислити та обговорити проблему   формування базових компетентностей сучасних школярів;  виховання  повноцінної особистості; формування готовності учнів до використання  знань і вмінь у повсякденному житті та відповідальної соціальної поведінки. 

            Відкрила семінар методист НМЦ управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Чабаненко А.В. Привітав присутніх директор школи О.В. Меримерін та побажав результативної роботи педагогам, а заступник директора з навчально-виховної роботи Кравченко Ю.І., ознайомив із системою роботи методичного об’єднання вчителів математики.

 Сусол О.М., спеціаліст вищої категорії, розкрила теоретичне підґрунтя  питання «Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики засобами національно-патріотичного виховання», доповнивши його практичними знахідками шкільного методоб’єднання вчителів математики. Жук І.П., педагог-організатор,  висвітлила питання значущості національно-патріотичного виховання у формуванні світогляду школярів, наголосивши на дієвій співпраці вчителів з учнівським самоврядуванням.

Практичний блок семінару являв собою демонстрацію фрагментів уроків:      Суртмач О.М.  показала розв’язування задач з теми «Відношення і пропорції» у 6-В класі, а Швець Л.В. – «Дії з натуральними числами» у 5-Бкласі. Учителі пов’язали навчальний матеріал з краєзнавством та історією України, вдало обігравши документальні факти з математичними вправами.

 У ході роботи учасниками заходу були визначені важливі напрямки роботи, які випливають із проблеми семінару: у процесі формування математичних компетентностей учнів враховувати принцип національної спрямованості, що передбачає утвердження у свідомості особистості патріотичних цінностей; з метою виховання в учнівської молоді патріотичного ставлення до своєї держави знайомити школярів з досягненнями українських учених, їхнім внеском у розвиток світової науки; систематично інформувати про участь українських науковців у сучасних дослідженнях і розробках нових технологій тощо.     Також розроблені методичні рекомендації щодо формування основних груп компетентностей учнів на уроках математики та розвитку громадянської свідомості школярів.

Семінар закінчився обговоренням та підведенням підсумків. Чабаненко А.В. висловила спільну думку учасників семінару: важливо, щоб кожен навчальний заклад став для дитини осередком становлення громадянина - патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.

 


Comments