Новини‎ > ‎

Семінар-практикум для вчителів історії з проблеми «Актуалізація розумової та пізнавальної діяльності учнів на уроках суспільствознавчих предметів засобами інтерактивних педагогічних технологій»

опубліковано 23 лист. 2018 р., 03:26 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 23 лист. 2018 р., 06:38 ]

22 листопада на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 відбувся семінар-практикум для вчителів міста з проблеми «Актуалізація розумової та пізнавальної діяльності учнів на уроках суспільствознавчих предметів засобами інтерактивних педагогічних технологій», підготовлений учителем історії і правознавства Гончар Т. Б.

Тамара Борисівна переконана, що, розвиваючи творчі здібності учнів на уроках історії та правознавства, потрібно дотримуватися певних принципів в організації навчання, а саме: принципу зв'язку з практикою життя, саморозвитку, оптимального поєднання індивідуальної та колективної форм навчально-творчої діяльності, інформативності, принципу віри в можливості дитини, а основний спосіб розвитку творчих здібностей учнів – діалог"учитель-учень", діалог "учень-учень", діалог "учень-учитель".

Учасникам семінару було цікаво спостерігати за спільною творчістю учителя й учнів під час юридичного практикуму для 9 класу «Громадянство України» та взяти безпосередню участь у діловій грі «Займи позицію»: Подвійне громадянство в Україні: за і проти». Питання подвійного громадянства для України залишається складним, не випадково бачення шляхів його розв’язання є суперечливим і досі не визначеним чітко, тому й дев’ятикласники, і педагоги об’єднали свої зусилля, аби подолати складну суспільну проблему.

Семінар Гончар Т.Б.


Comments