Новини‎ > ‎

Семінар-практикум для вчителів географії з проблеми «Система формування освітніх компетентностей учнів на уроках географії для підготовки їх до участі у ЗНО»

опубліковано 14 бер. 2019 р., 06:58 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 15 бер. 2019 р., 00:15 ]

Якщо вчитель оперує формами, методами, технічними засобами навчання і систематично творчо застосовує засвоєне на практиці, то успіх прийде сам. Хороша дидактична підготовка вчителя сьогодні особливо важлива, тому що без знань загальної теорії не можна творити, а сам процес викладання – це мистецтво захопити дітей своїм предметом, здивувати красою думки, знаннями, спонукати до самостійних розумових дій. 
12 березня 2019 року на базі Білоцерківського навчально-виховного об`єднання «Ліцей-МАН» відбувся семінар практикум для вчителів географії з проблеми «Система формування освітніх компетентностей учнів на уроках географії для підготовки їх до участі у ЗНО». Захід складався із двох частин: практичної частини - урок у 8 класі з теми «Природні умови та ресурси Чорного моря» та теоретичної – виступ учитель географії Познякової Світлани Василівни на тему «Проблемне навчання на уроках географії - дієва новітня технологія навчання». 
На сьогодні найчастіше проблемне навчання розглядається як технологія розвивальної освіти, спрямована на активне одержання знань, формування розумових здібностей та прийомів дослідницької діяльності,  наукового пошуку, розвиток творчості учнів.Важливою умовою активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення географії є формування в них уміння розв'язувати проблемні завдання. Навчальне завдання можна вважати проблемним, якщо на його основі вчителем створено проблемну ситуацію. Для цього завдання повинно містити інформаційно-пізнавальну суперечність, мати достатню позитивну мотивацію в навчальній діяльності учнів та відповідати їх інтелектуальним можливостям. Це можуть бути навчальні задачі, питання, практичні завдання. Проблемне навчання — запорука творчої пізнавальної діяльності учнів на уроках географії. Позитивним є те, що при розв'язанні проблемних ситуацій виникає тісна взаємодія діяльності вчителя й учнів під час навчання. Учень, активно працюючи над розв'язанням поставленої проблеми, відчуває себе дослідником, відкривачем, який має досягти певної мети.

БНВО Ліцей-МАН


Comments