09 жовтня 2019 року в ліцеї «Білоцерківський
колегіум» відбувся семінар-практикум для вчителів англійської мови з проблеми
"Формування креативної особистості на уроках англійської мови засобами
сучасних педагогічних технологій". Відкрила семінар-практикум методист
науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської
ради Бойко Л.Б. З вітальним словом виступила директор ліцею Склярова Г.М.
Інформаційний блок семінару-практикуму складався з трьох питань. Директор ліцею Склярова Г.М. виступила з доповіддю про нові підходи до створення освітнього середовища закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи. Редченко Т.В., учитель англійської мови, розповіла про роль сучасних інтерактивних технологій у формуванні творчих здібностей учнів у процесі вивчення англійської мови. Кравчук Н.Л., голова предметно-циклової комісії вчителів іноземних мов, більш детально ознайомила присутніх з питанням створення сприятливого середовища для формування креативної особистості при вивченні іноземної мови у позаурочний час. У ході практичної частини учителі англійської мови показали фрагменти уроків з використанням сучасних педагогічних технологій: - технології розвивального навчання (розвиток креативного письма) (6 клас, вчитель Долженкова М.І.); - технологія кодування при вивченні лексики (7 клас, вчитель Павловська Л.М.); - інтерактивні технології (8 клас, вчитель Цимбалюк О.А.); - технологія проектів (9 клас, вчитель Криницька Н.А.); - інтерактивні технології під час формування граматичних навичок (9 клас, вчитель Редченко Т.В.); - квест-технологія (10 клас, вчитель Кравчук Н.Л.). Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями та виробили методичні рекомендації: 1. Формувати ключові компетентності учнів на уроках англійської мови засобами сучасних освітніх технологій, упроваджувати різні моделі й форми організації навчання з метою створення індивідуальної освітньої траєкторії школярів. 2. Використовувати основи ергономіки, креативної педагогіки для кращого врахування і застосування психологічних особливостей учнів з метою підвищення продуктивності навчально-пізнавальної діяльності та формування предметних компетентностей у процесі викладання іноземних мов. 3. Формувати в учнів інтегративність мислення (вміння критично і системно мислити, самостійно встановлювати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки) й оперативність мислетворення, здатність користуватися результатами попередніх завдань для виконання наступних, подолання стереотипів та вміння навчатися впродовж життя. 4. Сприяти всебічному розвитку, вихованню і соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності. 5. Виховувати в учнів позитивне ставлення до власного розвитку, формувати свідоме бажання самовдосконалюватися, розвивати уміння на практиці застосовувати набуті знання, вміння висловлювати свою думку усно і письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми. Гості з приємністю відзначили гостинність, з якою їх зустріли і супроводжували у стінах ліцею, високий професіоналізм педагогів закладу, затишну та комфортну атмосферу, сприятливу для навчання та праці. Зрозуміло, що зазначений захід – то лише фрагмент системної роботи команди на чолі із директором, яка вболіває за процес і результат освітньої діяльності. Успішність залежить від професіоналізму, підтримки з боку колег і керівництва, матеріального забезпечення та простого бажання працювати задля досягнень учнів, колективу та всього закладу. |
Новини >