Новини‎ > ‎

Семінар-практикум для керівників шкільних методичних об’єднань класних керівників з проблеми «Виховна година в Новій українській школі. Завдання, зміст, критерії оцінки»

опубліковано 16 квіт. 2019 р., 23:25 Катя Ярмак   [ оновлено 16 квіт. 2019 р., 23:34 ]

    16 квітня 2019 року в Білоцерківському колегіумі відбувся семінар-практикум для керівників шкільних методичних об’єднань класних керівників з проблеми «Виховна година в Новій українській школі. Завдання, зміст, критерії оцінки.». Відкрила семінар-практикум начальник відділу позашкільної освіти та виховної роботи управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Щербань Л.О..З вітальним словом виступила директор колегіуму Склярова Г.М.

Інформаційний блок семінару-практикуму складався з чотирьох питань. Директор колегіуму Склярова Г.М. виступила з доповіддю про нові підходи до створення освітнього середовища закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи. П’ятецька А.М., заступник директора з виховної роботи, розповіла про сутність та зміст виховної роботи в контексті Нової української школи. Бондаренко О.В., голова методичного об’єднання класних керівників колегіуму більш детально ознайомила присутніх із системою виховання цінностей у парадигмі Нової української школи. Про виховний вплив освітнього середовища закладу освіти на дітей покоління YтаZ розповіла практичний психолог колегіуму Кошова І.І.

У ході практичної частини класні керівники колегіуму показали фрагменти виховних годин:

1.      Тема: "22 квітня – День Землі", 5-А клас, (форма проведення - телепередача)

Долженкова М.І.,

учитель англійської мови, керівник 5-А класу

2.      Тема: "Подорож у країну здоров’я", 5-Б клас, (форма проведення – експрес-тур)

Махаринська О.П.,

учитель історії та правознавства, керівник 5-Б класу

3.      Тема: "Моє життя в «Instagram», 7-А клас, (форма проведення - тренінг)

Большакова І.Є.,

учитель української мови і літератури, керівник 7-А класу

4.      Тема: «Шкідливі провокатори», 13 група (8 клас), (форма проведення – квест-подорож)

 

Копаниця А.В.,

учитель хімії та основ здоров’я, керівник 13 групи

5.      Тема: "Зв’язки України з англомовними країнами світу", 12 група (8 клас), (форма проведення – інтернет-квест)

Криницька Н.А.,

учитель англійської мови, керівник 12 групи

6.      Тема: «Три кити майбутньої професії», 21 група (9 клас), (форма проведення – профорієнтаційний тренінг)

Туліветрова Н.М.,

учитель української мови і літератури, керівник 21 групи

 Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями та виробили методичні рекомендації:

1.          Упроваджувати різні моделі, форми організації освітнього простору школярів, сприяти формуванню ключових компетентностей та індивідуальної освітньої траєкторії учнів.

2.           Сприяти всебічному розвитку, вихованню і соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

3.      Здійснювати заходи щодо виявлення індивідуальних нахилів та здібностей кожної дитини, формування оптимальної траєкторії розвитку школяра для цілеспрямованого розвитку і профорієнтації шляхом тісної співпраці з позашкільними закладами освіти.

4.      Виховувати в учнів позитивне ставлення до власного розвитку, формувати свідоме бажання самовдосконалюватися, розвивати уміння на практиці застосовувати набуті знання, вміння висловлювати свою думку усно і письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Семінар-практикум для керівників шкільних методичних об’єднань класних керівників



Comments