![]() Наталія Михайлівна поділилася своїми практичними здобутками щодо розвитку емоційного інтелекту – здатності людини розуміти і керувати емоціями, які відчуває особистість сама і ті, хто поруч – на уроках літератури. Зокрема, Наталія Михайлівн зауважила, що емоційний інтелект почав досліджуватися вченими лише впродовж останніх десятиліть. Адже до цього більшість глибоко вивчалось питання розвитку коефіцієнту інтелекту, що вказує на рівень нашого розумового розвитку, знань, умінь, навичок. Останні відкриття показали, що на життєвий успіх особистості на 80 % відсотків впливають чинники, які сукупно можна назвати емоційним інтелектом. Наталя Михайлівна поділилася з колегами формами роботи та прийомами. Які сприяють перетворенню уроку літератури на тренінг емоційного інтелекту. Обмінявшись досвідом з проблеми, учасники консультування запропонували поділитися власними напрацюваннями з проблеми на сторінках електронного журналу «Філологічний олімп». |
Новини >