Новини‎ > ‎

Навчально-методичне консультування для заступників директорів з навчально-виховної роботи з проблеми «Інноваційні підходи до формування системи науково-методичного супроводу учасників освітнього процесу в умовах реформування освіти»

опубліковано 24 лют. 2021 р., 01:06 Лілія Бойко   [ оновлено 24 лют. 2021 р., 02:20 ]

          

23 лютого на базі Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов Білоцерківської міської ради відбулося навчально-методичне консультування з проблеми «Інноваційні підходи до формування системи науково-методичного  супроводу учасників освітнього процесу в умовах реформування освіти» у формі онлайн.

Заступник директора з НВР Лазебник Н. І.  презентувала методичну роботу закладу загальної середньої освіти, аналізуючи структуру методичної роботи та результати діяльності окремих її  підрозділів.  Вона відзначила, що  методична рада у школі створена з метою здійснення керівництва та координації педагогічної та методичної роботи колективу школи.  Зокрема, було відзначено, що метою діяльності методичної ради є:

організація й координація методичного забезпечення освітнього процесу

організація самоосвіти педагогічних працівників

План засідання навчально-методичного консультування включав також і практичну частину заходу.

Засідання методичної ради було проведено у формі онлайн.  Члени методичної ради продемонстрували фрагмент роботи  одного із керівних органів закладу  у формі  Breakthrough, на якому  провели планування роботи на навчальний рік, застосовуючи метод Fishbone.

         Голова шкільної предметно-методичної комісії вчителів іноземних мов            Растєгаєва Н. І. провела тренінгове заняття для вчителів «Особистий тайм-менеджмент або мистецтво управління часом», де було розглянуто питання важливості правильно розпоряджатися вільним часом. Молоді вчителі закладу освіти продемонстрували винахідливість, креативність під час проведення тренінгового навчання.

         Методичне об’єднання – одна із групових форм роботи. Голова шкільного методичного об’єднання вчителів української мови та літератури Марусич М. В. підготувала фрагмент методичного івенту із проблеми «Упровадження інноваційних технологій в освітній процес учителями-словесниками».   Члени методичного об’єднання порівняли традиційні та інноваційні форми   і методи роботи. А вчитель української мови та літератури Кривенда В. І. продемонструвала написання манівської роботи, застосовуючи метод «канва».

             STEM і STEAM технології заслуговують на особливу увагу в умовах реформування освіти. Фрагмент засідання фасилітаційної сесії було підготовлено заступником директора з НВР Бадзюх Л. В. з проблеми « STEM і STEAM» методи в освітньому процесі». Підчас засідання члени творчої групи розглянули питання  STEM проєктів за напрямками «Магія прямокутного трикутника», «Геометрія молекул», «Задачі рівноваги тіл» та «Задачі практичного спрямування під час опрацювання теореми Піфагора».

           Кондратович О. А., заступник директора з НВР провела засідання методичного об’єднання класних керівників «Стратегії дій щодо організації виховного процесу в контексті Нової української школи» у формі дискусійної гри «Шість капелюхів».

           Учасники освітнього процесу закладу загальної середньої освіти кваліфіковано продемонстрували інноваційні форми і методи роботи в умовах реформування освіти  при проведенні навчально-методичного консультування.

Comments