Новини‎ > ‎

Навчально-методичне консультування для вчителів музичного мистецтва з проблеми «Збагачення емоційно-чуттєвої сфери школярів у процесі пізнання мистецтва»

опубліковано 24 жовт. 2018 р., 04:18 Катя Ярмак   [ оновлено 24 жовт. 2018 р., 04:25 ]

24 жовтня 2018 року у  Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів  №21 відбулося навчально-методичне консультування з проблеми «Збагачення емоційно-чуттєвої сфери школярів у процесі пізнання мистецтва». Енергійний і творчий педагог із 55-річним стажем Рибалка Катерина Дмитрівна запропонувала до уваги присутніх методи і прийоми для ефективної реалізації завдань емоційного виховання молодших школярів засобами музики. Сама природа музичного мистецтва є джерелом емоцій. Музика є мистецтвом вираження почуттів, думок, ідей, настроїв. Учитель формує культуру емоційного сприймання й реагування на твір мистецтва, розвиває емоційний інтелект, дбає про        забезпечення  взаємодії духовного, національного, загальнокультурного, загальнолюдського розвитку учнів. На підтвердження презентованих педагогічних ідей  Катерина Дмитрівна провела роботу в групах: залучила колег до гри на ложках, пов’язавши музику, рухи та мовлення. Під час обговорення заходу учителі ще раз підтвердили думку про те, що високий рівень викладання музичного мистецтва чуттєво відбивається і на рівні сприйняття та усвідомлення учнямиінших предметів.

«Збагачення емоційно-чуттєвої сфери школярів у процесі пізнання мистецтва»


Comments