Новини‎ > ‎

Науково-методичне консультування для вчителів хімії з проблеми "Розвиток критичного мислення на уроках хімії"

опубліковано 17 лист. 2017 р., 06:37 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 20 лист. 2017 р., 01:23 ]
Для сучасного інформаційного суспільства, що швидко розвивається і базується на сучасних технологіях, характерні новітні політичні технології, новітні засоби інформації, здатні формувати громадську думку, активно впливати на суспільну та індивідуальну свідомість, а й змінювати усе життя суспільства. Усе це потребує від людини не лише орієнтуватися в інформаційних потоках, а й відбирати та оцінювати усе, що надходить ззовні, потребує критичного мислення.

Сьогодні є очевидним, що критичне мислення означає не негативність суджень або критику, а розумний розгляд різноманітності підходів з тим, щоб виносити обґрунтовані судження і рішення. 17 листопада на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22 відбулося науково-методичне консультування з проблеми «Розвиток критичного мислення на уроках хімії», який проводила вчитель хімії Олена Сергіївна Паш. Теоретична частина заходу підтверджувалася прикладами завдань, які вчитель застосовує в своїй роботі, підтверджуючи тему заходу. Практична частина – урок хімії у 10 класі з теми «Застосування сульфатної кислоти та сульфатів. Охорона навколишнього середовища від забруднення викидами сульфуровмісних речовин». Різні форми та прийоми роботи на уроці, аматорське відео, діяльність відділів «уявної лабораторії», звіти та пошук відповідей на поставлені запитання не залишили байдужими жодного учасника заходу. До роботи науково-методичного консультування долучилися 15 вчителів хімії закладів загальної середньої освіти міста. По завершенню роботи були вироблені методичні рекомендації. 

БЗШ № 22 НМК.ppt



Comments