Новини‎ > ‎

Методичний практикум «Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів: сутність і методика здійснення».

опубліковано 26 квіт. 2018 р., 00:17 Катя Ярмак
24 квітня 2018 року в Білоцерківському навчально-виховному об’єднанні « ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15 – ДЮСОК» відбувся методичний практикум для заступників директорів з навчально-методичної роботи закладів освіти міста з проблеми «Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів: сутність і методика здійснення».

         Перед присутніми виступила завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, старший науковий співробітник, кандидат педагогічних наук Онопрієнко Оксана Володимирівна.

          У доповіді присутнім було розкрито питання модернізації методики контролю й оцінювання результатів компетентнісно орієнтованого навчання школярів. Окреслено дидактичні засади визначення форм і методів здійснення контрольно-оцінювальної діяльності учителів і учнів  – цілі навчання, теорія навчальної діяльності, теорія поетапного формування розумових дій і понять. Проведено аналіз потенціалу формувального оцінювання навчальних досягнень учнів шляхом розкриття його функцій (діагностувальної, прогностичної, мотиваційної, розвивальної, навчальної, коригувальної, виховної).

Методичний практикум


Comments