Новини‎ > ‎

Методичне консультування для вчителів математики

опубліковано 16 лют. 2017 р., 07:39 Антоніна Букач   [ оновлено 16 лют. 2017 р., 23:25 ]
 Кожна дитина – унiкальний свiт,  який потребує використання не стандартного, а особливого педагогiчного «ключика».     В.О.Сухомлинський     
 15 лютого 2017  року, відповідно до плану роботи управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, відбулось методичне консультування для   вчителів математики з проблеми «Корекцiя та розвиток математичних нахилiв i задаткiв у дiтей з порушеннями розумового розвитку»  на базі Бiлоцеркiвської спеціальної загальноосвiтньої  школи №19. Відкрила методичне консультування методист науково-методичного центру Чабаненко Анна Вікторівна.

У вступному  слові заступники директора з навчально-виховної роботи Усик Ніна Миколаївна і Довгопола Ірина Володимирівна розповіли про особливості організації навчально-виховного процесу в спеціальній школі  та комплексну реабілітацію, корекцію й розвиток   дітей з особливими потребами. Своїм досвідом щодо своєрідності пізнавальної діяльності учнів з порушеннями розумового розвитку в процесі навчання поділилась практичний психолог Рибак Ольга Володимирівна.

 У своєму виступi вчителі-дефектологи Тарганенко Олена Григорівна, Моргай Iрина Георгіївна розкрили специфіку корекції розумового розвитку та навчання  математики дiтей з порушеннями інтелектуальної сфери,  ознайомили з рiзноманiтними методиками, якi допомагають дiтям краще оволодiти математичними знаннями. Пiсля виступу присутнi переглянули вiдеоролик  «Цариця наук – математика».

  У рамках практичної частини методичного консультування гостям був показаний фрагмент уроку математики в 7 класi «Множення складених iменованих чисел без перетворення», під час якого учитель-дефектолог Тарганенко О. Г. використовувала інформаційно-ко­му­ні­каційні технології, цiкавi форми роботи з дiтьми. Навчальний матеріал було вдало поєднано зі здоров’я вiдновлювальними технологiями, що успiшно допомогли покращити працездатнiсть школярiв, увагу, пам’ять i мислення. Правильно спроектованi навчальнi, виховнi та корекцiйнi завдання уроку забезпечили його високу якiсть i ефективнiсть.

 Також гості мали нагоду побачити фрагмент інтегрованого корекційно-розвиткового групового заняття з математики та інформатики: «Вiртуальна подорож до козацьких часiв», на якому учні працювали в групах. Спостерігаючи за роботою кожної із груп, учителі мали можливість оцінити рівень сформованості інформаційних та комунікаційних  компетентностей учнів, уміння вчителiв-дефектологів Моргай I. Г., Дишлюк Т. Б. здійснювати корекцію та розвиток психічних процесів та пізнавальної активності школярів.

 Методичне консультування стало ще однією сходинкою до зростання професійної майстерності та самовдосконалення педагогічних працівників міста.

Comments