Новини‎ > ‎

Методична робота педагогів Білоцерківської гімназії №2 на канікулах

опубліковано 3 січ. 2017 р., 04:42 Лілія Бойко

Інколи до психолога або вчителя звертаються батьки з питанням як допомогти їх дитині, яка страждає від жорстокої агресивної поведінки і недоброго ставлення однолітків. На жаль, часто аналіз ситуації, а відтак і рекомендації щодо способів її врегулювання, занадто спрощуються. Те, що ситуації є досить розповсюдженими в підлітковому середовищі, не мають перетворювати їх на норму, яку підтримають дорослі.

Неприпустима також для психолога і педагога залишатися в межах побутової концепції "так, дитячі групи дуже жорстокі, хай ваша дитина вчиться самостійно протистояти агресії, не втручайтесь" чи щось подібне.   

Не відкидаючи тезу про необхідність дитині вчитися самостійно протистояти агресії, позиція і психолога, і педагога має бути більш кваліфікованою, "оснащеною конкретними знаннями, врешті, більш ресурсною для тих, хто звертається про допомогу" (Л.Найдьонова).

03 січня 2017 року заступником директора з НВР Шкурат Л.І. було проведено навчання для педагогів з теми   "Що таке булінг? Профілактика виникнення та подолання булінгу в дитячому середовищі".  Отож, учасники та організатори сьогоднішнього навчання спробували акумулювати власний досвід та досвід фахівців з проблеми "Профілактика виникнення та подолання булінгу в дитячому середовищі" й шукали варіанти професійної допомоги усім учасникам ситуації булінгу в дитячому середовищі

Comments