Новини‎ > ‎

Круглий стіл «Партнерство – ефективна модель педагогічної взаємодії та співпраці між учителем,учнями і батьками»

опубліковано 2 лист. 2017 р., 07:15 Людмила Швень   [ оновлено 6 лист. 2017 р., 04:38 ]
Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули «Нової школи»

Держава нині дещо інакше ставить завдання для школи. Новітній документ – Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа» - простою мовою пояснює ідеологію змін, які зовсім скоро відбуватимуться в освіті. Формула «Нової школи» складається з восьми ключових компонентів, серед яких є педагогіка партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учитель має бути другом, а родина залучена до побудови освітньої траєкторії дитини. Саме ці питання було обговорено 1 листопада за круглим столом «Партнерство – ефективна модель педагогічної взаємодії та співпраці між учителем,учнями і батьками» педагогічними працівниками БНВО «Звитяга».

 Педагоги поділилися досвідом з таких питань:

1.Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули «Нової школи».

2. Майстерність педагогічного спілкування та педагогічної взаємодії.

3. Вирішення педагогічних ситуацій і конфліктів.

4. Співпраця вихователя, учителя з батьками. Форми співробітництва школи і сім’ї у вихованні дітей.

Була проведена практична робота щодо визначення моделі лекторського спілкування педагога з учнями за методикою І. Юсупова.

У процесі плідної роботи були розроблені методичні рекомендації.

Круглий стіл ‎(звіт)‎.pptx


Comments