Новини‎ > ‎

Консультування для вчителів зарубіжної літератури: "Сучасний урок зарубіжної літератури: традиції та інновації"

опубліковано 5 лист. 2019 р., 07:40 Людмила Швень   [ оновлено 6 лист. 2019 р., 01:46 ]
    5 листопада 2019 року в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №21 відбулося методичне консультування для вчителів зарубіжної літератури нашого міста з проблеми «Сучасний урок зарубіжної літератури: традиції та інновації».  Яким має бути сучасний урок? Як підвищити його ефективність? Що в ньому сьогодні найбільш визначальне? Ці та інші питання розв'язували під час методичної зустрічі педагоги      Олексієнко Т.А.  й     Фокша Н.І.,  оскільки  удосконалення уроків літератури в школі – завжди актуальна проблема.

Завдання вчителя літератури – виховати особистість, здатну сприймати, розуміти красу і будувати своє життя за її законами. Досягти мети шляхом використання лише традиційних форм та методів організації пізнавальної діяльності – неможливо. Сучасне вивчення зарубіжної літератури в школі ґрунтується на засадах особистісно-діяльнісного підходу до процесу навчання, діалогу  між учителем і учнями. Позитивні  зміни неможливі без застосування на уроках інноваційних технологій, які ґрунтуються на діалозі, моделюванні ситуацій, вільному обміну думками, авансуванні успіху, що саме активізує пізнавальну діяльність учнів, підвищує емоційний рівень засвоєння знань.

Тетяна Анатоліївна та Наталія Іллівна запропонували колегам долучитися до майстер-класу із застосування інноваційних методів навчання у 5 класі під час вивчення теми «Безмежна велич людської краси в казці Оскара Уайльда   «Хлопчик-Зірка». Завдяки методу «6 капелюхів» учителі відчули себе п'ятикласниками та дійшли висновку, що тільки від самої людини залежить, що переможе в її серці: добро чи зло. Крім того, педагоги поділилися з присутніми  досвідом використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання зарубіжної літератури.

Під час вироблення методичних рекомендацій  педагоги зауважили, що сучасний урок – це, перш за все урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями.  Педагогічний досвід – це результат творчих пошуків  педагогів, у якому зливається воєдино творче, новаторське й традиційне начало.


Comments