Новини‎ > ‎

Консультування для вчителів хімії з проблеми «Розвиток творчої особистості учнів на уроках хімії»

опубліковано 25 лют. 2021 р., 23:06 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 25 лют. 2021 р., 23:10 ]
25 лютого 2021 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 імені генерал-полковника Геннадія Воробйова відбулося методичне консультування для вчителів хімії Білоцерківської міської територіальної громади в онлайн форматі з проблеми «Розвиток творчої особистості учнів на уроках хімії».

Романенко Світлана Володимирівна поділилася з педагогами своїм досвідом роботи з указаної теми. Звернула увагу колег на те, що основним стимулом розвитку творчих  здібностей особистості є інтерес. Саме тому на уроках Світлана Володимирівна використовує інноваційні  технології навчання, намагається  зацікавити учнів, використовуючи невідомі факти, створюючи  ситуації емоційного переживання та  вибору, організовує  самостійну дослідну роботу.

Кожен урок учителя нестандартний, що  спонукає учнів активно  долучатися до роботи, співпрацювати, тобто проявляти якості, необхідні для творчої діяльності. Важливе місце посідає пошук нових форм і методів навчання, серед них:  квести, брейн-ринги, аукціони, хімічний театр, вікторини, складання і розв’язування кросвордів, ребусів, підготовка презентацій. Такі форми роботи дають змогу повною мірою використовувати інтелектуальний потенціал учнів, привчати їх до індивідуальної та групової роботи, розвивати творчі здібності.

Значне місце в практиці роботи посідають уроки захисту проєктів, до  яких Романенко С.В. готується заздалегідь: організовує консультації для учнів, готує список літератури, розподіляє ролі, формулює критерії оцінювання діяльності учнів.   Проєктне навчання не порушує принципу невимушеності, у міру виконання роботи зростає ступінь захопленості нею. Діти вчаться на власному досвіді й досвіді своїх товаришів, бачать результат власної праці. Як результат учениця 11 класу здобула  ІІ місце в І( міському) етапі конкурсу-захисту робіт МАН.

Творчий учитель уже сам по собі спонукає дитину до розвитку й удосконалення. Тому творчість учнів значною мірою залежить від творчості та майстерності педагогів.

Консультування з хімії


Comments