4 і 5 жовтня 2017 року в Білоцерківській спеціальній загальноосвітній школі №19 було проведено День відкритих дверей для завідувачів ДНЗ та вихователів, асистентів вихователів, учителів-логопедів спеціальних, інклюзивних, логопедичних груп ДНЗ з проблеми «Наскрізна співпраця дошкілля й школи в забезпеченні розвитку якісних послуг для дітей з особливими освітніми потребами з метою їх інтеграції в суспільство, підготовки до самостійного життя». У заході взяли участь науковці Інституту спеціальної педагогіки НАПН України: завідуюча лабораторії олігофренопедагогіки, кандидат педагогічних наук Чеботарьова О. В., старші наукові співробітники лабораторії олігофренопедагогіки, кандидати педагогічних наук Ярмола Н. А. та Блеч Г.О.; начальник відділу дошкільної освіти управління освіти і науки Чуб О.В., завідувач міської ПМПК Мельник І. Д., методист НМЦ управління освіти і науки Семизорова В.В. У ході заходу обговорювались актуальні проблеми безперервності освіти шляхом забезпечення наступності змісту та координації навчально-виховної діяльності на різних ступенях освіти, які функціонують як продовження попередніх і передбачають підготовку дітей з особливими потребами для переходу на наступні ступені. Презентуючи результати корекційно-розвивальної роботи, педагогічні працівники ознайомили присутніх із досягненнями в царині спеціальної педагогіки та методики розвитку дітей із особливими потребами в навчально-виховній діяльності спеціальної школи. У рамках даного заходу були проведені низку відкритих занять: майстер-клас «20 способів вивчення букв за 20 хвилин» Дишлюк Т.Б.; фрагмент уроку з природознавства з теми «Обєкти неживої природи. Вода. Ознаки та властивості води» Онофрійчук Н.М.; фрагмент корекційно-розвитково заняття з розвитку мовленння Пятнічук В.М.; фрагмент уроку з математики з теми «Вправи на вивчені випадки додавання й віднімання в межах 20. Час. Дні тижня» Ведмідь О.В.; корекційно-розвиткове заняття з лікувальної фізичної культури «Корекція координаційних порушень засобами лікувальної гімнастики» Чистякова Н.П. Результати проведення корекційно-розвивальної роботи з учнями школи засвідчують, що вона має позитивний вплив на розвиток та соціальну адаптацію дітей в умовах спеціального загальноосвітнього навчального закладу для дітей з особливими потребами. Педагогічний колектив Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи №19 щиро вдячні всім учасникам заходу за відкритість і професіоналізм! Дякуємо за співпрацю! |
Новини >