Новини



                                                                                       

  

Методичне консультування для вчителів історії та правознавства з проблеми «Формування громадянської компетентності учнів на уроках історії та правознавства»

опубліковано 8 груд. 2017 р., 11:19 Інна Золотаревич

Процес розвитку і формування громадянина – це процес розвитку особистості, в якій органічно поєднуються високі моральні  чесноти, громадянська зрілість, патріотизм, громадянська компетентність, активність, творче начало, почуття обовязку і відповідальності перед суспільством та Батьківщиною.

8 грудні 2017 року у БЗШ № 7 відбулося методичне консультування для вчителів історії та правознавства з проблеми «Формування громадянської компетентності учнів на уроках історії та правознавства».

Відкрила засідання методист НМЦ УОН БМР Золотаревич І.А. Зі вступним словом до вчителів історії та правознавства міста звернулася заступник директора з НВР БЗШ № 7 Боженко Т.В.

Учитель історії Іващенко І.В. розкрила питання «Формування громадянської компетентності учнів на уроках історії та правознавства» і наголосила, що одним з найважливіших завдань сучасного освітнього процесу є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином.

Під час практичного блоку вчитель Іващенко І.В. провела фрагмент уроку правознавства з учнями 9-Б класу з теми: «Конституційні права, свободи та обов’язки людини і громадянина.

Середа О.І. провела засідання правового клубу «Феміда», де учні 10-их класів розглядали важливу проблему «Як інформаціяв пливає на поведінку людини».

Науково-методичне консультування для вчителів біології з проблеми «Використання асоціативних схем на уроці біології як основа розвитку критичного мислення»

опубліковано 6 груд. 2017 р., 00:05 Олена Гайдаєнко

«Діти мають здобути в школі уміння і компетентності ХХІ століття, які узгоджені країнами Європейського Союзу і які потрібні сьогодні сучасному українцю. Окрім знання рідної, державної та іноземних мов, інформаційних технологій, вміння критично мислити, аналізувати, працювати в команді… Нашим дітям потрібна освіта для життя. І це головна мета нової української школи», - саме слова Міністра освіти і науки України Лілії Гріневич стали девізом науково-методичного консультування для вчителів біології з проблеми «Використання асоціативних схем на уроці біології як основа розвитку критичного мислення». Захід проходив на базі білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 з поглибленим вивченням слов’янських мов, який проводила вчитель біології Мирослава Вікторівна Лоєва. До роботи консультування долучилися заступник директора з навчально-виховної роботи Тетяна Миколаївна Клименко та 13 учителів біології закладів загальної середньої освіти. Педагоги міста брали участь у майстер-класі з використання технології «майндмеппінг» та відвідали фрагмент уроку у 7 класі «Риси пристосованості птахів до польоту». Захід закінчився підбиттям підсумків та виробленням методичних рекомендацій. 

НМК БСШ №1.ppt


Наукова профільна школа на базі Навчально-наукового інституту «Інститут геології» Київського національного університету імені Тараса Шевченка

опубліковано 30 лист. 2017 р., 23:45 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 30 лист. 2017 р., 23:46 ]

        30 листопада 2017 року для юних дослідників області - членів відділення наук про Землю Малої академії наук України у місті Києві була проведена наукова профільна школа на базі Навчально-наукового інституту «Інститут геології» Київського національного університету імені Тараса Шевченка. До роботи школи долучилися учні Білоцерківської спеціалізованої природничо-математичної школи І-ІІІ ступенів № 16 імені М.О. Кириленка та вчитель географії Богославець Н.А.

На пленарній сесії були розглянуті сучасні напрямки реалізації географічної освіти та актуальні проблеми наукових досліджень в галузі наук про Землю. Директор інституту Михайлов Володимир Альбертович ознайомив з особливостями діяльності навчально-наукового закладу.

Юні науковці та їх наукові керівники мали можливість побувати у науково-дослідних лабораторіях  інституту. А також відвідати геологічний музей,  де експонується близько 10 тисяч зразків мінералів, гірських порід, скам'янілих решток фауни і флори, серед яких чимало унікальних. Центральне місце в палеонтологічному відділі займає скелет мамонта, знайдений на території Києва.

Для педагогів-координаторів науково-дослідницької діяльності учнівської молоді було організовано школу-семінар про особливості організації наукових досліджень. Учасники заручилися  підтримкою професорсько-викладацького складу  у будь-якому науково-дослідницькому починанні.  Були встановлені корисні контакти з провідними вченими, які допоможуть організувати навчальні наукові дослідження школярів у майбутньому.

Інститут геології.pptx


Університет психолого-дидактичних знань для молодих вчителів з проблеми «Психологічні особливості розвитку підлітка"

опубліковано 30 лист. 2017 р., 04:33 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 30 лист. 2017 р., 04:34 ]

29 листопада в Центрі практичної психології, соціальної і виховної роботи відбулось заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих вчителів з проблеми «Психологічні особливості розвитку підлітка». 23 педагогічі працівники закладів загальної середньої освіти та 1 практикант при управлінні освіти і науки брали участь у роботі університету. На занятті за допомогою інтерактивних вправ молоді вчителі розвивали уміння і навички ефективного спілкування з підлітками, враховуючи особливості їх розвитку.  Педагоги навчались використовувати під час  уроків провідну модальність учнів, висловлювати власні думки. Зустріч відбулась у комфортній, творчій атмосфері.

Університет заняття 2.ppt


Науково-методична рада

опубліковано 29 лист. 2017 р., 05:45 Олена Гайдаєнко

        28 листопада 2017 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 відбулося чергове засідання науково-методичної ради. Порядок денний включав запитання:
1. Про нову редакцію Закону України "Про освіту".
                                                                Висторонський В.Г., завідувач НМЦ
2. STEM-освіта як шлях до інноваційного розвитку національної освіти.
                                                                Бакал Л.М., заступник директора БЗШ №20
3. Коучинг як метод професійного й особистісного розвитку.
                                                                Швень Л.А., методист НМЦ
4. Про методичні розробки педагогічних працівників закладів освіти міста, які атестуються на присвоєння педагогічних звань.
                                                                Чабаненко А.В., методист НМЦ

Методична рада_Листопад_2017



Семінар-практикум для вчителів географії з проблеми «Формування ключових компетентностей учнів на уроках географії в умовах оновленого змісту освіти»

опубліковано 27 лист. 2017 р., 02:57 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 27 лист. 2017 р., 06:45 ]

Завдання сучасного вчителя – знайти такі форми навчання, які зробили б урок цікавим, підвищили інтерес учнів до вивчення предмета, активізували б їхню діяльність та зняли напруження, особливо під час перевірки знань. Методи активного навчання відрізняються розмаїтістю і складністю, їх використання дозволяють вирішити безліч навчальних завдань. А головні з них – продуктивне вивчення матеріалу, засвоєння базових знань, розвиток логічного, критичного та креативного мислення. Добре продуманий та правильно побудований урок, як правило, дає добрі результати, озброює школярів життєво необхідними компетентностями.

Учителі географії закладів загальної середньої освіти долучилися до роботи семінару- практикуму, який відбувся 24 листопада 2017 року на базі Білоцерківського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 – дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб». Виступ учителя географії Ніколайчук Лариси Петрівни  базувався на розкритті особливостей формування компетентностей учнів. Практична частина складалася з двох частин: практичне консультування «Створення блогу», який проводив учитель інформатики Труш Є.В., та урок географії в 6 класі з теми «Землетруси. Вулканізм і вулкани. Сейсмічні пояси Землі». Робота семінару завершилася підбиттям підсумків та виробленням методичних рекомендацій.

Семінар-практикум для вчителів географії-1.pptx


Семінар-практикум для викладачів курсу "Захист Вітчизни"

опубліковано 25 лист. 2017 р., 08:42 Катя Ярмак   [ оновлено 27 лист. 2017 р., 03:00 користувачем Олена Гайдаєнко ]

    24 листопада 2017 року в  Центрі військово-патріотичного виховання та допризовної підготовки БНВО «Звитяга»  відбувся семінар-практикум для вчителів предмета «Захист Вітчизни» з теми: « Організація та проведення навчально-польових зборів, військово-спортивного свята для учнів 11-х класів навчальних закладів міста». 
    В роботі семінару брали участь викладачі предмета «Захист Вітчизни» БНВО «Звитяга» та гімназії № 2. Були розглянуті питання щодо інноваційного підходу проведення навчально-польових зборів для відділення військової підготовки, а саме: проходження занять з тактичної підготовки на базі 72 ОМБр, зенітно-ракетного полку. Обговорені питання проведення навчальної медичної практики для учениць відділення медико-санітарної підготовки на базі медичних закладів Білої Церкви. Внесені пропозиції щодо проведення військово-спортивного свята для 11-х класів з нагоди завершення вивчення предмета «Захист Вітчизни». 
    Всі пропозиції щодо навчально-польових зборів та військового свята були враховані, і ухвалені відповідні рішення:

·         Провести навчально - польові збори для учнів 11-х класів з 26 лютого по 17 травня 2017 року;

·         Провести військово-спортивне свято  18 травня 2017 року

Семінар-практикум


Семінар-практикум для керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти з проблеми «Реалізація принципів демократизації в управлінській діяльності керівника як запорука успішного функціонування сучасного закладу освіти»

опубліковано 24 лист. 2017 р., 06:27 Інна Золотаревич   [ оновлено 24 лист. 2017 р., 06:33 ]

     

      24.11.2017р. на базі Білоцерківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 – дошкільний навчальний заклад» відбувся семінар-практикум для керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти з проблеми: «Реалізація принципів демократизації в управлінській діяльності керівника як запорука успішного функціонування сучасного закладу освіти».

     Семінар проходив у формі семінару – презентації.

    У семінарі взяли участь начальник управління освіти  Білоцерківської міської ради Петрик Юрій Федорович, Висторонський Владислав Григорович  – завідувач науково-методичним центром управління освіти і науки.

     Розпочався семінар  із зустрічі гостей директором школи Іщенко Сергієм Васильовичем.

     З вітальним словом до присутніх звернувся начальник управління освіти  Петрик Юрій Федорович.

     Семінар - практикум розпочався музичним привітанням   шкільної учнівської республіки «Паросток» та учасників шкільного творчого об’єднання «Натхнення».

     Керівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти мали можливість ознайомитися з досвідом роботи директора Білоцерківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 – дошкільний навчальний заклад», який  представив презентаційний меседж з проблеми: «Реалізація принципів демократизації в управлінській діяльності керівника як запорука успішного функціонування сучасного закладу освіти». Гість семінару Ткач О.Д., виконавчий директор благодійного фонду Єфименка К.О., доповнила виступ про спільну роботу школи і громадськості. Семінар-практикум продовжився панорамою творчих уроків та позакласних заходів, які підготували вчителі школи. Вони були проведені  на високому методичному рівні.

Захід

Учитель

Фрагмент уроку літератури рідного краю. Тема: « Біла Церква – місто славне. Древній город Ярослава ( Рідне місто у творчості поетів білоцерківців )»   8-А клас

Щур Я.М.,

 учитель української мови та літератури

Фрагмент інтегрованого уроку з предметів я у світі і математики 4 клас. Тема: «Культурна спадщина народу «Сім чудес України». Нумерація шестицифрових чисел. Дії з багатоцифровими числами»

Голяк Л.М.,

учитель початкових класів

 

Фрагмент засідання клубу « Щасливих батьків». Тема: «Створення Декларації демократичної школи»

Шубенко Л.О.,

 педагог-організатор

Фрагмент засідання Євроклубу.

Тема: «Реалізація  міжнародної проектної діяльності на основі платформи «е Twinning»

Хмельницька І.В.,

учитель англійської та французької мов,

Медвідь О., учень 10 класу, президент Євроклубу

Фрагмент виховного заходу в ДНЗ.

Тема: « Упровадження  елементів сталого розвитку в позакласній роботі з дошкільнятами»

Ончева Т.В.,

учитель географії

     Під час перебування в начальному закладі керівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти мали змогу ознайомитись із  виставкою декоративно-ужиткового мистецтва вчителів, учнів, батьків і членів клубу «Любисток» Академії пенсіонерів та з виставкою учнівських поробок «Новорічна композиція».

       Семінар завершився  підбиттям підсумків та наданням методичних рекомендацій.

Презентация Microsoft PowerPoint.pptx


Обласна наукова школа з психології для учнів-членів Малої академії наук

опубліковано 24 лист. 2017 р., 05:09 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 24 лист. 2017 р., 05:14 ]

        23 листопада  2017 року в м. Києві на базі Національного педагогічного університету  імені М.П. Драгоманова відбулася обласна наукова школа з психології для учнів-членів Малої академії наук закладів загальної середньої освіти Київської області. У роботі наукової школи взяли участь Минзар С.А., директор КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді», Митник О.Я., завідувач кафедри практичної психології факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова, викладачі кафедри. Місто Біла Церква була представлена групою зацікавлених учнів Білоцерківської гімназії № 2, керівник - Булах Марина Василівна, практичний психолог гімназії. Юні науковці мали змогу долучитися до дискусії з питань: особливості вибору теми психологічних досліджень, презентація результатів наукового дослідження з психології. 

Наукова школа з психології.ppt


Уроки англійської мови, проведені під час тижня педмайстерності вчителів початкових класів і гуманітарного циклу

опубліковано 24 лист. 2017 р., 00:51 Лілія Бойко   [ оновлено 24 лист. 2017 р., 01:02 ]

21 та 23 листопада 2017 року у рамках проведення тижня педмайстерності вчителів початкових класів і гуманітарного циклу було проведено чотири показових уроки вчителями англійської мови міста.

21 листопада вчитель Білоцерківської спеціалізованої школи із поглибленим вивченням іноземних мов №9 Повшедна Я.В. провела методично грамотно підготовлений урок у 4 класі на тему «Jobs. Professions». Під час заняття панувала доброзичлива творча атмосфера співпраці. Педагог використала велику кількість вправ на формування мовленнєвих навичок учнів. Види діяльності постійно змінювалися, це давало змогу зацікавити дітей, не дати їм можливості стомитися. Переважали інтерактивні форми навчання, що дало можливість включити в роботу кожного учня. Так, діти вправлялися у діалогічному та монологічному мовленні, грали в рольову гру, мали можливість бути коректорами, рухалися, співали, жартували. Матеріали до уроку підібрано яскраві, цікаві. Це були відеоролики, флеш-картки, малюнки, предмети, що ілюструють професії, іграшки тощо. Вчителі, які відвідали урок, залишилися приємно враженими фаховою майстерністю педагога.

23 листопада 2017 року  в рамках міського тижня гуманітарних дисциплін учителями англійської мови  Білоцерківського колегіуму також були проведені відкриті уроки. В 11 класі учитель Редченко Т.В. показала  урок на тему: «Technology… it’s all around us», на якому були використані різні інтерактивні форми навчання, що дало змогу учням вирішити сучасні проблеми пов’язані з гаджетами, що оточують нас. У 6 білінгвальному класі учитель Криницька Н.А. показала урок на тему «Small weekend talks", на якому було використано різноманітні форми активного навчання, спрямовані на формування навичок говоріння та  аудіювання.  Колеги з інших шкіл високо оцінили рівень проведення уроків, залишили позитивні відгуки.

23.11.2017 року вчитель англійської мови БЗШ І - ІІІ ступенів № 5 Титарчук О.М. продемонструвала відкритий урок для вчителів міста у 3-Б класі на тему: "Вільний час". Учні вміло оперували  лексичними одиницями, граматичними структурами в ситуаціях усного спілкування, читання. Види мовленнєвої діяльності, використані вчителем, обумовлені темою і метою уроку. Під час уроку Титарчук О.М. застосовувала індивідуальні, парні, групові, комбіновані форми роботи, які сприяли формуванню в учнів предметних компетентностей, мовних умінь і навичок. На уроці використано аудіовізуальні засоби навчання: аудіозапис, відеозапис, ілюстрації, малюнки. Урок проведений на високому науковому рівні, методично грамотно. 


1-10 of 138