Новини

         

Підсумки міського туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року -2021"

опубліковано 26 лист. 2020 р., 12:07 Лілія Бойко   [ оновлено 27 лист. 2020 р., 04:26 ]

Протягом двох тижнів листопада у нових, незвичних умовах, із використанням дистанційних технологій проходив міський тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021».

Випробування для освітян відбувалися в трьох номінаціях: українська мова та література, трудове навчання і математика. Конкурсанти демонстрували свої професійні напрацювання під час проведення уроків у режимі онлайн, протягом цікавих майстер-класів, під час виконання тестових завдань, що містили питання із методики, педагогіки та із самих предметів.

26 листопада 2020 року відбулося урочисте нагородження конкурсантів. Начальник Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Петрик Юрій Федорович зазначив, що у такий непростий час взяти участь у Конкурсі – це вже перемога. Він подякував учителям за їхню працю, творчість та бажання досягати, професійно рости, ділитися досвідом, долати перешкоди. Адміністраціям та педагогічним колективам закладів, які долучилися до Конкурсу, очільник освітянської родини висловив щирі слова захоплення за підтримку, допомогу конкурсантам.

За підсумками міського туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» дипломами Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради та винагородою в розмірі половини посадового окладу нагороджено лауреатів Конкурсу: Спринчак Лілію Анатоліївну, учителя української мови Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11, Бечко Наталію Іванівну, учителя української мови Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1, Жукову Ганну Павлівну, учителя математики Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, Ковмір Наталію Олександрівну, учителя математики Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №20, Петренко Ірину Вікторівну, учителя трудового навчання Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій.

Переможцями міського туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» визнано учителя математики Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 9 з поглибленим вивченням іноземних мов Бадзюх Людмилу Вікторівну;  вчителя української мови  Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5  Юрченко Олену Едуардівну; вчителя трудового навчання Білоцерківської спеціалізованої природничо-математичної школи І-ІІІступенів №16 та відзначено дипломами Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради та винагородою у розмірі посадового окладу.

Урочисте нагородження відбулося в позитивній та дуже оптимістичній атмосфері.

         Для переможців міського туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021» випробування не завершились. Бажаємо їм яскравих педагогічних знахідок, творчих здобутків та перемог. 


Онлайн консультування для вчителів фізики

опубліковано 26 лист. 2020 р., 06:57 Анна Чабаненко   [ оновлено 27 лист. 2020 р., 01:57 ]

       Якщо ми вчимо сьогодні так, як вчили вчора, ми крадемо у наших дітей завтра.   Джон Дьюї          
 Перехід на дистанційне навчання став доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – вчителів, учнів та їхніх батьків.З метою обміну  досвідом щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання 26 листопада на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи
 І-ІІІ ступенів №11 відбулося онлайн консультування для вчителів фізики міста з теми «Дистанційне навчання. Як зробити урок цікавим для всіх».

Із привітанням до учасників онлайн консультування звернулася т.в.о. консультанта КУ БМР «ЦПРПП»   Чабаненко Анна Вікторівна та окреслила коло питань, які розглядатимуться під час зустрічі. Голова міського методичного об’єднання, учитель фізики БЗШ № 11 Ірина Мельник відзначила, що організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з учнями на відстані, надихати та мотивувати їх до навчання – це ті навички, якими тепер мають оволодіти наші педагоги. Ірина Миколаївна поділилася власним досвідом створення навчальних, демонстраційних та дидактичних матеріалів для проведення уроків у синхронному і асинхронному режимах на платформі GSuite, на якій працюють педагоги школи.

    Валентина Кревська, учитель-методист БЗШ №11, презентувала колегам авторський дистанційний курс для учнів 10 класу «Закони збереження в механіці» (переглянути/завантажити), який може використовуватися  як під час освітнього процесу, так і під час підготовки до ЗНО. Учасники онлайн зустрічі поповнили свою методичну скарбницю каталогом електронних посилань для проведення лабораторних робіт із фізики для 7 класу.                                                                                                                                                                                                                                          


Консультування для бібліотекарів закладів загальної середньої освіти з проблеми "Бібліотечний простір Нової української школи"

опубліковано 26 лист. 2020 р., 05:00 Людмила Швень   [ оновлено 26 лист. 2020 р., 05:05 ]

Хто не хоче відставати, мусить
 рухатися вперед, і не зупинятися,
 досягнувши вершини, а підійматися  вище
25 листопада завідувач бібліотеки Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням слов'янських мов Шабанова Л.О. провела консультування для бібліотекарів закладів загальної середньої освіти з проблеми "Бібліотечний простір Нової української школи".

Людмила Олександрівна наголосила, що найголовніша традиція школи, як і основна задача – виховання всебічно розвиненої людини, прищеплення інтересу до знань, плекання талантів, розвиток здібностей. Здійснення особистого підходу у вихованні та навчанні дітей. Визначну роль у цьому процесі відіграє книжка. Навчити дитину любити книгу, прищеплювати навички бібліотечно- бібліографічної грамотності, формувати навички користування інформацією – провідна мета бібліотеки. «Вчимося читати – вчимося жити!»

 Шкільний бібліотекар - помічник учителя у школі, належить до тієї когорти спеціалістів, які формують гідне майбутнє нашого народу. Зрозуміло, що роль бібліотекаря і самої бібліотеки буде змінюватися з часом, але одне залишиться назавжди: роль бібліотекаря освіченого, компетентного, завжди готового допомогти.

Бібліотекарі ЗЗСО брали активну участь у ході заходу, ділилися власним  досвідом щодо переших кроків  на шляху перетворення  шкільних бібліотек у сучасні медіацентри

Презентация1



Консультування для вчителів біології з проблеми «Формування екологічних компетентностей здобувачів освіти в процесі навчання природничих дисциплін»

опубліковано 25 лист. 2020 р., 09:04 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 25 лист. 2020 р., 09:06 ]

Сучасне суспільство висуває до освіти нові вимоги, однією з яких є формування особистостей, що спроможні ухвалювати неординарні рішення й ефективно налагоджувати взаємини у швидкоплинній реальності. Активність, самостійність, творчість, здатність адаптуватися до стрімких змін — ці риси особистості дуже важливі на сучасному етапі історичного розвитку, а їх формування потребує реалізації нових підходів до процесу навчання. Досягнення цих вимог забезпечується через формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для її успішної життєдіяльності. Однією із яких є екологічна компетентність. 

Саме цим завданням сучасної біологічної та екологічної освіти було присвячене консультування для вчителів біології з проблеми «Формування екологічних компетентностей здобувачів освіти  в процесі навчання природничих дисциплін», яке відбулося 25 листопада на базі Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов у онлайн режимі. Учитель біології Ірина Іванівна Янушевич розкрила особливості формування предметних компетентностей, шляхи впровадження екологічної та природоохоронної діяльності в закладі, поділилася власним баченням та наробками. У практичній частині заходу, педагог запропонувала колегам виконати завдання екологічного квесту. Формуючи екологічну компетентність необхідно здійснювати комплексний підхід, щоб пройти з учнями шлях від знань через почуття до практичної екологічної діяльності.

Консультування



Калейдоскоп міського туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2021"

опубліковано 19 лист. 2020 р., 05:37 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 19 лист. 2020 р., 06:24 ]

Вчитель – це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу до знань, повагу до науки, культури, освіти.                                                                                                                                                                                                                                Василь Сухомлинський


Третій етап конкурсу завершено. «Майстер-клас» - демонстрація учасником методичної майстерності з реалізації власної педагогічної ідеї. Члени журі оцінювали доцільність вибору методів та прийомів, майстерність та ефективність їх використання; відповідність продемонстрованих методів та прийомів власній педагогічній ідеї, меті, змісту навчання; дотримання принципів проведення майстер-класу.

Фаховий конкурс - представлення педагогічної творчості та таланту відважних і найкращих. У конкурсних випробуваннях першого туру конкурсу брали участь 10 учителів закладів загальної середньої освіти міста. Кожен з них своїм талантом і майстерністю намагалися довести, що учитель – професія далекої дії. Це – майстер, що перетворює сіру буденність на незвіданий шлях до загадкових зірок, він несе любов туди, де була неприязнь, прощає там, де ображають, мирить, де були непорозуміння, відновлює віру серед сумнівів, дарує надію замість відчаю.


Залишилися позаду три етапи міського туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2021». Журі підбиває підсумки, визначає переможців у номінаціях «Українська мова та література», «Математика», «Трудове навчання».

Попереду нові виклики. Наші вчителі, як завжди, дивують своїми педагогічними знахідками, глибокими й непересічними думками, висновками. Бажаємо  успіхів, перемог і натхнення!

Фотоальбом


Калейдоскоп міського туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2021"

опубліковано 16 лист. 2020 р., 05:17 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 16 лист. 2020 р., 06:04 ]

                                                                                                 Не варто боятися нових випробовувань. Ілон Маск


Пройдено другий етап І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2021» у номінаціях «Українська мова і література», «Математика», «Трудове навчання». Для вчителів, які завжди оцінюють свою роботу, тестування - не новина. Конкурсанти продемонстрували теоретичні знання з різних освітніх галузей, визначених Державним стандартом  базової загальної середньої освіти. Також учасники виконкували завдання щодо педагогіки партнерства, роботи з батьками та педагогічної діагностики.

Наступний етап – майстер-клас.

Калейдоскоп міського туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2021"

опубліковано 12 лист. 2020 р., 06:11 Олена Гайдаєнко

Найкращий учитель той,  хто, духовно спілкуючись з дитиною, забуває, що він учитель і бачить у своєму учневі друга, однодумця. Такий учитель знає найпотаємніші куточки свого вихованця, і слово в його устах стає потужним знаряддям впливу на молоду людину», – писав Василь Сухомлинський.  Саме для таких педагогів 10 листопада 2020 року розпочався міський тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2021». Протягом трьох днів конкурсанти демонстрували свої вміння, знання, методичні навички під час проведення відкритих онлайн-уроків у номінаціях «Українська мова та література», «Математика», «Трудове навчання».

10 листопада вчителі української мови Наталія Бечко, Олена Юрченко та Лілія Спринчак залучали школярів до активної діяльності, використовуючи різні технології дистанційного навчання.

11 листопада вчителі Ганна Жукова, Людмила Бадзюх, Наталія Ковмір із використанням сучасних освітніх інструментів навчали математики.

12 листопада Ірина Петренко та Алла Дудка формували практичні компетентності учнів на уроках трудового навчання.

Кваліфікованому журі не просто виділити кращого з кращих. Конкурс триває…

Наступний етап - тестування.

Перший етап Учитель року 2021


Онлайн зустріч із вчителями іноземних мов

опубліковано 9 лист. 2020 р., 23:31 Лілія Бойко

     
9 листопада в режимі оннлан відбулося консультування для вчителів іноземних мов, які викладають у початковій школі, з питань оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти школи І ступеня та оформлення документації.
      Т.в.о. директора КУ БМР "Центр професійного розвитку педагогічних кадрів" Владислав Висторонський детально розповів про нормативну базу, вимоги до оформлення класних журналів,  свідоцтв досягнень учнів 1, 2 та 3х класів НУШ. Педагоги могли на конкретних прикладах побачити, як робити записи, які позначки ставити, де шукати необхідні рекомендації та критерії.
      Т.в.о. консультанта КУ БМР ЦПРПП Лілія Бойко зупинилася на питанні розробки та проведення діагностичних робіт із іноземної мови та оцінюванні навчальних досягнень. Формувальне оцінювання в початковій школі - засіб стимулювання, заохочення, підтримки. Вчитель має створювати "ситуацію успіху", бачити прогрес у досягеннях школярів. Методичні рекомендації говорять про те, що оцінки мають бути вербальними, лише у третьому класі допускається виставлення рівнів досянень.
     Всі матеріали розміщено для вільного доступу вчителів.

Проєкт БЗШ І-ІІІ ст. №21 знову став проєктом місяця Програми eTwinning Plus

опубліковано 8 лист. 2020 р., 07:29 Лілія Бойко   [ оновлено 8 лист. 2020 р., 08:50 ]

Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №21 вже давно є учасником Програми eTwinning, а цього року команда закладу отримала почесне звання eTwinning School. Найактивнішою учасницею проєктів та заходів є Вікторія Бессараб, вчитель англійської мови. Вікторія Юріївна, її колеги-однодумці, яких вона надихнула до участі, команда учнів та батьків постійно навчаються новому, знайомляться із етвіннерами із різних країн, реалізовуючи цікаві задуми, постійно перебуваючи у творчому пошуку.

У вересні 2020 року Проєкт I Know My Past, Im Running To The Future3 став проєктом місяця Програми eTwinning Plus.

На сайті eTwnning про це написано наступне : «Без минулого немає і не може бути майбутнього. Знання історії дає нам можливість спиратися на досвід минулих поколінь. Це велике надбання, яким в жодному разі не можна нехтувати. Народ, який не знає своєї історії, легко перемогти і знищити. Завдяки участі у проєкті учні 10 класу дізналися про інші культури. Вони отримали можливість ознайомитися з національними та релігійними святами, сімейними традиціями, місцевими стравами, традиційним одягом та визначними пам’ятками країн-партнерів проєкту, матеріальною та нематеріальною культурною спадщиною, стратегіями сталого розвитку кожної з країн-учасниць».

Вітаємо з перемогою та бажаємо не зупинятись на досягнутому! 

Більше інформації про проєкт можете знайти на сайті - https://bit.ly/3p5keJl

Або ж на TwinSpace - https://bit.ly/3p1F64j



Заняття Університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів (онлайн)

опубліковано 6 лист. 2020 р., 00:38 Катя Ярмак   [ оновлено 26 лист. 2020 р., 06:40 користувачем Анна Чабаненко ]

        5 листопада на базі "Центру професійного розвитку педагогічних працівників" в онлайн-режимі відбулось заняття Університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів.На занятті були розглянуті актуальні питання організації і проведення навчання з використанням дистанційних технологій. Керівник Університету Чабаненко Анна Вікторівна звернула увагу учасників конференції на основні засади організації такого навчання в школі.

    Консультант ЦПРПП Бойко Лілія Борисівна розповіла про можливості та ресурси, які може надавати освітянам Центр професійного розвитку, щоб допомогти ефективно організувати навчання в період карантину. Журибеда Оксана Анатоліївна, керівник ММО вчителів інформатики познайомила освітянську молодь із функціями ресурсу Google Classroom,та продемонструвала, як створюється клас, як реєструються учні, додаються завдання та коментарі,проводиться оцінювання навчальних досягнень. Молода колега - вчителька інформатики БЗШ №11 Ольга Поліщук поділилася власним досвідом роботи. Вона зупинилась на перевагах та недоліках використання інструментів дистанційного навчання. Розглянуті під час онлайн-зустрічі питання стануть у нагоді молодим освітянам нашого міста, так як попереду їх чекає нелегкий шлях їхнього професійного становлення.


1-10 of 31