Новини

         

Вітаємо учнів Білоцерківського навчально-виховного об'єднання "Перша Білоцерківська гімназія - школа І ступеня" з успішною перевіркою рівня знань в інтернет-олімпіаді «На Урок»

опубліковано 13 лист. 2019 р., 00:21 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 13 лист. 2019 р., 01:04 ]

Із 01 жовтня по 08 листопада учасники інтернет-олімпіади «На Урок» (https://naurok.com.ua/olimpiada) безкоштовно перевірили рівень знань із 16 предметів. Загалом виконали завдання пів мільйона юних українців, серед яких 13 771 осіб із Київської області. 
11 листопада стало відомо, що загалом учні найкраще впорались із завданнями з української мови та літератури. Найвищий середній бал за всіма предметами отримали учні Білоцерківського навчально-виховного об'єднання «Перша Білоцерківська гімназія - школа І ступеня». Усі учасники проходили олімпіаду онлайн: виконувати завдання можна було де завгодно та у будь-який час. За успішне проходження олімпіади отримали нагороди (сертифікати, свідоцтва та дипломи). 

Педагоги отримали електронні свідоцтва та подяки за підготовку дітей, які можуть додати до свого вчительського портфоліо. Крім того олімпіада дала можливість учителям побачити та заповнити прогалини у знаннях учнів.

Вітаємо учнівський та педагогічний колективи гімназії та бажаємо нових здобутків і перемог!

Навчально-методичне консультування для вчителів української мови та літератури і образотворчого мистецтва з проблеми «Інтегрований урок – виклик часу

опубліковано 8 лист. 2019 р., 05:08 Катя Ярмак

     7 листопада у Білоцерківському навчально-виховному об’єднанні «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 – дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб» відбулося навчально-методичне консультування для вчителів української мови та літератури і образотворчого мистецтва з проблеми «Інтегрований урок – виклик часу», де обговорювалася актуальність та доречність інтеграції навчальних предметів в освітньому процесі.

       Розпочалася робота з вітального слова директора закладу Слободянюк Н.Г. Завідувач НМЦ УОН БМР Висторонський В.Г. наголосив на інтеграційних підходах при викладання у НУШ. У ході обговорення, Орленко О.С., заступник директора з НВР, вчитель мистецтва, наголосила на обов’язковому розмежуванні  та відмінностях інтегрованого уроку, уроку з міжпредметними зв’язками та бінарними уроками.

     Практичну частину, урок в 11 класі з української літератури та мистецтва «Імпресіонізм у новелі М.Хвильового «Я (Романтика)». Імпресіонізм у європейському культурному регіоні»,  проводили Яременко О.І., вчитель української мови та літератури та Орленко О.С., вчитель мистецтва. Урок був спрямований на формування міжпредметних та ключових компетентностей здобувачів освіти. Учителі та учні працювали у тісному тандемі. Розвитку практичних навичок в учнів було приділено 80% уроку, чому сприяли інноваційні технології: використання ґаджетів у навчальних цілях – перевірка домашнього завдання, виконання вправи LearningAppsза допомогою зчитування QR-кодів, представлення напрацювань учні демонстрували за допомогою інтерактивної панелі.Про ефективність інтегрованого уроку можна зробити висновки за рівнем засвоєння учнями понять, за їх враженнями від уроку, а з цим проблем не виникло.

       Вивчаючи можливості інтегрованого навчання, можна зробити висновок, що за цією методикою — майбутнє. Змістовні та цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайну структуру шкільної освіти новизну, оригінальність, сприяють формуванню цілісної картини світу, розгляду предмета з кількох сторін, дозволяють систематизувати знання, створюють сприятливі умови для реалізації всебічнорозвиненої особистості.


Секція для музичних керівників міста з проблеми «Формування основ національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва з впровадженням інноваційних технологій (мнемотехнічних прийомів)».

опубліковано 8 лист. 2019 р., 04:45 Катя Ярмак

07.11.2019 в ЗДО 15 відбулася секція для музичних керівників міста з проблеми: «Формування основ національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва з впровадженням інноваційних технологій (мнемотехнічних прийомів)».

З доповідями виступили вихователь-методист ЗДО № 15 Молчанова І.Г., музичний керівник ЗДО № 15 Лебідь О.В. Практичний психолог ЗДО № 15 Куртішова І.Б. ознайомила з прийомами мнемотехніки. Музичний керівник ЗДО 11 Голота О.М. поділилася досвідом роботи з використання мнемотехнічних прийомів на заняттях з музичного виховання.

                                               Завершили секцію музкерівників вихованці ЗДО № 15 з музичною розвагою «Барви рідної землі».

Секція для музичних керівників


Консультування для вчителів німецької мови міста

опубліковано 7 лист. 2019 р., 00:00 Лілія Бойко   [ оновлено 7 лист. 2019 р., 00:11 ]

6 листопада на базі Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №9 із поглибленим вивченням іноземних мов відбулося навчально-методичне консультування для вчителів німецької мови міста, де обговорювався досвід закладу з питання використання інноваційних технологій у формуванні комунікативної компетенції учнів на уроках німецької мови.
Заступник директора, Надія Іванівна Лазебник, у своєму вступному слові розповіла про специфіку діяльності школи, про досягнення та секрети успіху усієї кафедри вчителів іноземних мов, відзначила роботу Дідусенко Юлії Миколаївни та Філіпович Людмили Іванівни, які викладають німецьку мову і є справжніми професіоналами своєї справи.
Вчитель Дідусенко Ю.М., яка цього року атестується на вищу кваліфікаційну категорію, поділилася своїми напрацюваннями, доробками, ідеями та цікавими методичними знахідками. Вона разом зі своїми учнями намагається іти в ногу з часом. Юлія Миколаївна систематично відвідує семінари, конференції, що проходять при інституті Гете, її учні є учасниками щорічного Дня мов. Вчитель слідкує за тенденціями сучасної освіти, переймає досвід вчителів із різних країн і намагається зробити процес навчання учнів другій іноземній мові максимально цікавим та корисним для дітей. Для цього використовуються проекти, цікаві експерименти, відео та аудіозаписи, гаджети учнів стають їх помічниками, адже завдяки їм можна записати відео власного висловлювання з теми, підготувати і продемонструвати презентацію тощо.
Діти, яких навчають вчителі німецької мови БСШ №9, мають різний рівень володіння мовою, але їм цікаво вчитися, їх заохочують до спілкування, творчості, активності.
Мабуть, саме в цьому і полягає академічна свобода вчителя. В його бажанні виходити за рамки навчальних планів та програм задля досягнення найвищих результатів.

Консультування для вчителів зарубіжної літератури: "Сучасний урок зарубіжної літератури: традиції та інновації"

опубліковано 5 лист. 2019 р., 07:40 Людмила Швень   [ оновлено 6 лист. 2019 р., 01:46 ]

    5 листопада 2019 року в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №21 відбулося методичне консультування для вчителів зарубіжної літератури нашого міста з проблеми «Сучасний урок зарубіжної літератури: традиції та інновації».  Яким має бути сучасний урок? Як підвищити його ефективність? Що в ньому сьогодні найбільш визначальне? Ці та інші питання розв'язували під час методичної зустрічі педагоги      Олексієнко Т.А.  й     Фокша Н.І.,  оскільки  удосконалення уроків літератури в школі – завжди актуальна проблема.

Завдання вчителя літератури – виховати особистість, здатну сприймати, розуміти красу і будувати своє життя за її законами. Досягти мети шляхом використання лише традиційних форм та методів організації пізнавальної діяльності – неможливо. Сучасне вивчення зарубіжної літератури в школі ґрунтується на засадах особистісно-діяльнісного підходу до процесу навчання, діалогу  між учителем і учнями. Позитивні  зміни неможливі без застосування на уроках інноваційних технологій, які ґрунтуються на діалозі, моделюванні ситуацій, вільному обміну думками, авансуванні успіху, що саме активізує пізнавальну діяльність учнів, підвищує емоційний рівень засвоєння знань.

Тетяна Анатоліївна та Наталія Іллівна запропонували колегам долучитися до майстер-класу із застосування інноваційних методів навчання у 5 класі під час вивчення теми «Безмежна велич людської краси в казці Оскара Уайльда   «Хлопчик-Зірка». Завдяки методу «6 капелюхів» учителі відчули себе п'ятикласниками та дійшли висновку, що тільки від самої людини залежить, що переможе в її серці: добро чи зло. Крім того, педагоги поділилися з присутніми  досвідом використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання зарубіжної літератури.

Під час вироблення методичних рекомендацій  педагоги зауважили, що сучасний урок – це, перш за все урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою і завданнями.  Педагогічний досвід – це результат творчих пошуків  педагогів, у якому зливається воєдино творче, новаторське й традиційне начало.


Семінар-практикум для заступників директорів з НМР з проблеми «Модернізація освітнього простору в закладі загальної середньої освіти в умовах Нової української школи».

опубліковано 30 жовт. 2019 р., 02:34 Лілія Бойко   [ оновлено 30 жовт. 2019 р., 02:38 ]

29 жовтня у Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 20 відбувся семінар-практикум для заступників директорів з НМР з проблеми «Модернізація освітнього простору в закладі загальної середньої освіти в умовах Нової української школи». 

          Розпочалася робота семінару з ранкової зустрічі з учителем 1-В класу Гарвасюк О.В. та вітального слова директора школи Борисюк О.Д. Завідувач НМЦ УОН БМР Висторонський В.Г. поділився результатами перших кроків НУШ та звернув увагу педагогів на виклики, які необхідно подолати на шляху реформування освітнього закладу.

         Про перші кроки  перетворення типової школи в креативний освітній простір розповіли заступники директора з НВР Бакал Л.М., Гавриш А.В., Чичикало О.Ф., провівши для учасників семінару інтерактивну 

відеоекскурсію модернізованим освітнім простором закладу.

        Майстер-класи з 3Д-технологій, захисту наукової роботи, проведені учнями школи, були цікавими і яскравими, а QR-квест освітнім простором «Школи, відкритої для вісх» переконав усіх учасників, що  сучасний освітній простір школи – це насправді комплексний освітній ресурс, що охоплює педагогічні, соціальні, організаційні та фінансово-господарські питання.

         Створення освітнього простору за ідеями НУШ тільки розпочинається і, фактично, це процес безперервний, оскільки з упровадженням певного результату його створення та подальше корегування не припиниться. Дуже важливо, щоб усі учасники цього процесу – батьки, учні, педагогічний колектив, громада – об’єдналися, знайшли спільну мову між собою й усвідомили спільну відповідальність, мали вміння, бажання та добру волю для співпраці. Результати саме такої відповідальної співпраці і були продемонстровані колективом БЗШ І-ІІІ ступенів № 20.

         У кожної школи є своя історія, традиції, досягнення, цільова аудиторія. Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 – це «Школа, відкрита для всіх». Ці особливості закладу і враховуються  загальношкільним творчим колективом при плануванні наступного етапу модернізації освітнього простору, адже упізнаваність школи важлива і для учнів, і для педагогічного колективу.

Методичний практикум для вчителів закладів освіти з проблеми «Діджиталізація освіти як головний тренд розвитку освітньої системи».

опубліковано 29 жовт. 2019 р., 11:29 Ольга Паламарчук   [ оновлено 29 жовт. 2019 р., 12:33 ]

28 жовтня на базі 
БНВО «ЗОШ №15-ДЮСОК» відбувся методичний практикум для вчителів закладів освіти з проблеми «Діджиталізація освіти як головний тренд розвитку освітньої системи».

У ході методичного практикуму вчителі мали можливість ознайомитися із поняттями «Діджиталізація освіти» і «Педагогічне колесо Алана Керрінгтона», досвідом використання спільної цифрової дошки Jamboard, доступ до якої відбувається через браузер ПК, планшетні та мобільні програми, а також в Інтернеті. Антоніна Букач презентувала учасникам практикуму можливості Додатків Google у різних цифрових ресурсах і провела практичний курс Google Клас з використанням смартфонів та інтерактивної дошки. Для вчителів був представлений інструментарій та програмні середовища роботи з інтерактивною панеллю. Ольга Паламарчук ознайомила присутніх з новітніми інформаційними технологіями, особливостями діджиталізації освіти, системою школа у смартфоні "Моя школа" і перевагами використання інтерактивної панелі. Учасники методичного практикуму поповнили свою методичну скриньку новими знаннями освітніх програмних засобів з використанням цифрових технологій.

Семінар–практикум для вихователів закладів дошкільної освіти міста з проблеми: «Якість дошкільної освіти: організація та проведення моніторингу рівня компетентності дітей дошкільного віку»

опубліковано 29 жовт. 2019 р., 00:18 Катя Ярмак

24 жовтня у закладі дошкільної освіти (яслах – садку) комбінованого типу №27 «Червона Шапочка» відбувся семінар – практикум для вихователів міста з проблеми: «Якість дошкільної освіти: організація та проведення моніторингу рівня компетентності дітей дошкільного віку».

Під час семінару–практикуму вихователі узагальнили ключові поняття з теми «Моніторинг», ознайомилися із методикою реалізації моніторингу рівня компетентності дітей дошкільного віку та  взяли участь у практичному виконанні запропонованих завдань.

Учасники даного методичного заходу розглянули питання щодо факторів впливу на розвиток дитини дошкільного віку та впливу особистісних якостей вихователя на його професійну майстерність. Увагу педагогічних працівників привернув перегляд фрагменту свята «Осінній ярмарок» за участю дітей старшого дошкільного віку.

Вихователям були презентовані посібники «Моніторинг якості дошкільної освіти. Ранній вік» та «Моніторинг якості дошкільної освіти. Молодший дошкільний вік», створені авторським колективом педагогічних працівників закладів дошкільної освіти міста. 

Семінар – практикум для вихователів закладів дошкільної освіти міста


Науково-практичний семінар для учителів географії та економіки з проблеми «Науково-методичне забезпечення компетентнісно-орієнтованого освітнього процесу під час реалізації економічних та економіко-географічних курсів у гімназії та ліцеї» за участю наукових співробітників Інституту педагогіки НАПН України

опубліковано 28 жовт. 2019 р., 08:33 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 29 жовт. 2019 р., 08:20 ]


28 жовтня 2019 року на базі Білоцерківського навчально-виховного об`єднання "Ліцей -МАН" відбувся науково-практичний семінар «Науково-методичне забезпечення компетентнісно-орієнтованого освітнього процесу під час реалізації економічних та економіко-географічних курсів у гімназії та ліцеї» за участю наукових працівників Інституту педагогіки НАПН України та Інституту модернізації змісту освіти МОН України. Перед учителями географії та економіки закладів загальної середньої освіти міста виступив старший науковий співробітник Відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки Яценко Володимир Сергійович з проблеми "Форми і методи роботи з курсу за вибором "Економіка використання водних ресурсів". Старший науковий співробітник відділу STEM-освіти ІМЗО Гончарова Наталія Олександрівна здійснила презентацію використання мобільних додатків у викладанні STEM-предметів. Тренінг "Імітаційне моделювання процесу формування ВВП, ВНП, а також ВВП та ВНП на душу населення (ІІ рівня)" провів Надтока Олександр Вікторович, старший науковий співробітник відділу, кандидат педагогічних наук. Теорія, практика, анкетування та ін. запропонувала під час свого виступу Ковчин Наталія Андріївна, кандидат педагогічних наук. 

Презентация Google


Засідання школи керівника шкільного методичного об'єднання

опубліковано 28 жовт. 2019 р., 07:39 Людмила Швень   [ оновлено 28 жовт. 2019 р., 08:04 ]

28 жовтня 2019 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 імені генерал-полковника Геннадія Воробйова відбулося засідання школи керівника шкільного методичного обєднання з проблеми «Організація методичного супроводу діяльності молодих спеціалістів у закладі освіти».

У заході взяли участь двадцять п’ять керівників ШМО, методисти Науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.

У ході засідання розглядались питання:

- система роботи шкільних методичних обєднань з молодими спеціалістами (методист НМЦ Швень Л.А.);

- про роботу Університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів

(методист НМЦ Чабаненко А.В.).

Засідання школи керівника ШМО

1-10 of 66