Новини


Заняття для керівників ШМО

опубліковано Людмила Швень   [ оновлено ]



            Тридцять педагогічних працівників із загальноосвітніх закладів міста відвідали заняття школи керівників шкільних методичних об’єднань з проблеми «Система роботи шкільного методичного об’єднання з інтелектуально обдарованими учнями», що відбулося 17 жовтня 2017 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6.

Учитель зарубіжної літератури Григоренко О.П. і вчитель української мови та літератури Омельченко Т.В. поділилися напрацюваннями шкільного наукового товариства «Паросток», метою діяльності якого є робота з обдарованими учнями Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6, звернули увагу присутніх на деякі особливості щодо написання науково-дослідницьких робіт у Малій академії наук України.

Заняття мало проблемно-пізнавальний характер та відбулося у дискусійній формі.

Занняття школи керівника ШМО Microsoft PowerPoint.ppt

 

Семінар-практикум для вчителів англійської мови на тему «Використання комунікативних завдань для стимулювання креативності учнів на уроках англійської мови»

опубліковано 14 жовт. 2017 р., 02:54 Лілія Бойко   [ оновлено 17 жовт. 2017 р., 00:24 ]

Семінар 2017_для Л.Б..pptx

13 жовтня 2017 року на базі Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №9 із поглибленим вивченням іноземних мов відбувся семінар-практикум для вчителів англійської мови на тему «Використання комунікативних завдань для стимулювання  креативності учнів на уроках англійської мови».

Це був скоріше не навчальний захід, а методично грамотно розроблений звіт кафедри однодумців, робота яких спрямована на навчання дітей мові, виховання громадян світу, створення творчого та сприятливого освітньо-виховного середовища, постійної самоосвіти та самовдосконалення педагогів.

Під мудрим та виваженим керівництвом Надії Іванівни Лазебник колектив вчителів іноземної мови видає посібники, друкує свої матеріали у фахових журналах, бере участь у конкурсах для педагогів, проводить численні майстер класи, заходи тощо, співпрацює з Корпусом Миру, організацією Go Global та інших, бере участь у проектах, що проходять на усіх рівнях. Крім того командою однодумців щорічно виховуються переможці Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсу захисту робіт учасників МАН, всеукраїнських та міжнародних конкурсів із іноземних мов. Досвідом роботи кафедри поділилась голова шкільної предметно-методичної комісії Новіцька Т.Б.

Гості заходу мали можливість переглянути відео, яке зняв та прислав Томас Токовий, сьогоднішній студент Pangbourne College, що у Британії, вчорашній учень БСШ №9. Також увазі колег було представлено роботи переможців минулорічних всесвітніх конкурсів із англійської мови.

Під час практичної частини вчителі міста відвідали фрагменти уроків, які провели  досвідчені педагоги школи №9 Переверзенцева О.М. (11 клас, тема «Подорож»), Кириченко Н.М. (8 клас, тема «Стиль життя»), Повшедна Я.В. (4 клас, тема «Шкільне життя») . Саме тут стало зрозумілим, як реалізуються на уроках принципи Нової української школи, який творчий характер носить співпраця вчителів та учнів. Всі три фрагменти були насичені різними видами роботи, наочністю, програмним забезпеченням, що дало змогу показати високий професійний рівень вчителів і таку ж зацікавленість предметом учнів.

Вчителі міста стали учасниками засідань шкільних та міських професійних осередків, які провели Растєгаєва Н.І., Шишко І.П., Ронська Н.Т, Тананова Ю.В..

Родзинкою заходу став міні-концерт «Сторінками англомовних свят», який продемонстрував величезний обсяг цікавої, захоплюючої позакласної роботи з англійської мови, яку проводить із школярами Собина Т.І.

На завершення семінару було прийнято методичні рекомендації для вчителів міста.

Гості залишали стіни школи, висловлюючи щиру вдячність за проведений захід, за роботу та можливість побачити діяльність спеціалізованого закладу, спрямовану на досягнення високих результатів учнів та вчителів. Зрозуміло, що в рамках одного семінару побачити все неможливо, та колегам є до чого прагнути, є на кого рівнятися, в кого вчитися. 

Семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів міста з проблеми “Взаємодія дошкільного закладу та родини під час організації роботи з фізичного виховання дітей”

опубліковано 13 жовт. 2017 р., 04:45 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 13 жовт. 2017 р., 05:22 ]

Взаємозв'язок дошкільного закладу та сім'ї під час організації фізичного  виховання дітей

Залучення сім'ї до життя дошкільного закладу, формування почуття єдності між батьками і педагогами — один з пріоритетних напрямів у роботі педагогічного колективу дошкільного навчального закладу №33 “Калинка”. Нікого не варто переконувати у тому, що і батьки, і педагоги хочуть бачити дітей здоровими й щасливими. Тому питання взаємозв'язку дошкільного закладу та сім'ї щодо зміцнення здоров'я та забезпечення ефективного фізичного розвитку дитини ніколи не втрачає своєї актуальності, а сьогодні, враховуючи стан здоров'я сучасних дошкільників, набуває ще більшої гостроти.

12 жовтня 2017 року в дошкільному навчальному закладі №33 «Калинка» проведено семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів міста з проблеми: “Взаємодія дошкільного закладу та родини під час  організації роботи з фізичного виховання дітей .”

Педагогічні працівники закладу презентували свій досвід упровадження в практику спільної роботи вихователів та батьків вихованців щодо процесу фізичного виховання.

Cемінар фото.ppt


Семінар-практикум для вихователів-методистів дошкільних закладів з проблеми «Організація навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи»

опубліковано 13 жовт. 2017 р., 04:31 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 13 жовт. 2017 р., 05:21 ]

На базі дошкільного навчального закладу №19 «Кобзарик» відбувся семінар-практикум для вихователів-методистів дошкільних закладів з проблеми «Організація навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи».

Під час семінару розглянуто науково-методичне забезпечення, зокрема, Програму та методичні рекомендації з навчання дітей гри в шахи «Мудрі шахи», створену на виконання освітньої лінії «Шахи» варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти (автори програми: Семизорова  В. В., Духновська О. І., Пащенко Л. Ю.), та презентовано комплект «Мудрі шахи»: Методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи та Додатку до методичних рекомендацій з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи (Автори: Семизорова В.В, Духновська О.І., Кольба А.Б, Пащенко Л.Ю., Фенюк Б.П.), схвалені для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України.

Педагоги дитячого садка №19 «Кобзарик» представили організацію роботи з дітьми та поглибили знання про правила гри у шахи під час імітаційного моделювання роботи з дітьми. 

Організація навчання дітей дошкільного віку гри в шахи.pptx


Шляхами долі…

опубліковано 11 жовт. 2017 р., 07:18 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 12 жовт. 2017 р., 04:07 користувачем Людмила Швень ]

            У Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №6 відбулося родинне свято - творчий вечір Андрія Дмитровича Гудими. Талановитому поету і прозаїку, патріарху нашої літератури виповнилося 80 років. Уся шкільна родина зібралася, щоб ушанувати великого майстра – одного з кращих «стилістів» серед нашого письменства – доброго, суворого, несхитного.

Цей вечір по праву можна назвати святом, адже були і гості, і подарунки, і слова привітання від Шилова І.П., директора ТОВ «Білоцерківхлібопродукт», який став не просто благодійником, а натхненником у виданні семитомника творів ювіляра, Петрика Ю.Ф., начальника управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, друзів по перу Іванціва В.О. та Братченко Т.І., Верис Н.В., директора школи, разом із учнівським колективом і всіх його шанувальників. Нікого не залишила байдужим інсценізація фрагментів творів письменника, вдало зрежисована Качкою Г.Г., учителем української мови та літератури, і зіграна учнями 11-х, 5-х класів.

Його творчий доробок – це сповідь його душі. Головне – письменник усвідомлює, що стоїть на своїй вершині, що збудував власний духовний храм, до якого не заростає протоптана читачами стежка.

Роки минають… І лягають на стіл зшиток за зшитком нові твори. А тому сьогодні з упевненістю хочемо сказати: серед тих, хто однаково спокійно може стати і перед лицем сучасного, і перед судом грядущого, ми без найменшого вагання називаємо ім'я Андрія Дмитровича Гудими.

Гудима А.Д.ppt



Предметно-методичний сервіс для вчителів початкових класів із проблеми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках у початковій школі як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів»

опубліковано 10 жовт. 2017 р., 06:18 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 10 жовт. 2017 р., 06:23 ]

                                                                                                                                                                                                    Виживає не найсильніший і не найрозумніший, а той, хто краще за інших відкликається на зміни. 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Чарльз Дарвін                                                                                                                                                                      

        10 жовтня 2017 року в  БНВО "Перша Білоцерківська гімназія - школа І ступеня" відбувся предметно-методичний сервіс НМЦ для вчителів початкових класів із проблеми «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках у початковій школі як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів», який проводив завідувач НМЦ  управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Висторонський В.Г.     
        Учитель БНВО Дмитраш Олена Вікторівна  презентувала  персональний сайт як ефективний інструмент для формування та розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу.  В атмосфері відкритості, доброзичливості вона представила власну систему роботи, показала,  як застосовувати на практиці інноваційні навчальні технології.  
        Пустова Людмила Вікторівна, класовод 1-В класу, провела урок математики з теми «Число та цифра 4. Склад числа 4. Умова й запитання задачі. Коло, круг» за всеукраїнським науково-педагогічним проектом «Інтелект України». На уроці першокласники вчилися писати цифру 4 та визначати склад числа 4, складати задачі за малюнками, закріплювали навички усної лічби. Інформаційно-комунікативні технології, які використовувала вчитель, сприяли формуванню математичних компетентностей в учнів та вихованню в першокласників 
допомогти іншим, інтересу до математики
.

БНВО.ppt


День відкритих дверей у БСЗШ № 19 для працівників дошкілля м. Білої Церкви

опубліковано 9 жовт. 2017 р., 02:17 Олена Гайдаєнко

4 і 5 жовтня 2017 року в Білоцерківській спеціальній загальноосвітній школі №19 було проведено 
День відкритих дверей для завідувачів ДНЗ та вихователів, асистентів вихователів, учителів-логопедів спеціальних, інклюзивних, логопедичних груп ДНЗ з проблеми «Наскрізна співпраця дошкілля й школи в забезпеченні розвитку якісних послуг для дітей з особливими освітніми потребами з метою їх інтеграції в суспільство, підготовки до самостійного життя».

У заході взяли участь науковці Інституту спеціальної педагогіки НАПН України: завідуюча лабораторії олігофренопедагогіки, кандидат педагогічних наук Чеботарьова О. В., старші наукові співробітники лабораторії олігофренопедагогіки, кандидати педагогічних наук Ярмола Н. А. та Блеч Г.О.; начальник відділу дошкільної освіти управління освіти і науки Чуб О.В., завідувач міської ПМПК Мельник І. Д., методист НМЦ управління освіти і науки Семизорова В.В.

У ході заходу обговорювались актуальні проблеми безперервності освіти шляхом забезпечення наступності змісту та координації навчально-виховної діяльності на різних ступенях освіти, які функціонують як продовження попередніх і передбачають підготовку дітей з особливими потребами для переходу на наступні ступені.

Презентуючи результати корекційно-розвивальної роботи, педагогічні працівники ознайомили присутніх із досягненнями в царині спеціальної педагогіки та методики розвитку дітей із особливими потребами в навчально-виховній діяльності спеціальної школи.

У рамках даного заходу були проведені низку відкритих занять: майстер-клас «20 способів вивчення букв за 20 хвилин» Дишлюк Т.Б.; фрагмент уроку з природознавства з теми «Обєкти неживої природи. Вода. Ознаки та властивості води» Онофрійчук Н.М.; фрагмент корекційно-розвитково заняття з розвитку мовленння Пятнічук В.М.; фрагмент уроку з математики з теми «Вправи на вивчені випадки додавання й віднімання в межах 20. Час. Дні тижня» Ведмідь О.В.; корекційно-розвиткове заняття з лікувальної фізичної культури «Корекція координаційних порушень засобами лікувальної гімнастики» Чистякова Н.П.

Результати проведення корекційно-розвивальної роботи з учнями школи засвідчують, що вона має позитивний вплив на розвиток та соціальну адаптацію дітей в умовах спеціального загальноосвітнього навчального закладу для дітей з особливими потребами.

Педагогічний колектив Білоцерківської спеціальної загальноосвітньої школи №19 щиро вдячні всім учасникам заходу за відкритість і професіоналізм! Дякуємо за співпрацю!

Засідання університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів

опубліковано 5 жовт. 2017 р., 04:01 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 6 жовт. 2017 р., 00:30 ]

Немає потреби переконувати когось у тому, що добре організована підготовка фахівців – найважливіше завдання кожної держави. Від того, як пройдуть перші роки вчителя-початківця, залежить стабільність педагогічних кадрів, їх якісний склад, результативність навчально-виховного процесу в школі. Одним з пріоритетних напрямів методичної роботи з педагогічними кадрами є становлення молодого вчителя.

Перше засідання університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів на тему «Психологічний комфорт молодого вчителя в школі. Перші кроки до майстерності» відбулося 4 жовтня на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5. Перед молодими колегами виступила методист науково-методичного центру Олена Анатоліївна Гайдаєнко. Із особливостями роботи з молодими учителями у навчальному закладі познайомила присутніх  заступник директора з навчально-виховної роботи Олена Борисівна Волкова. Валентина Володимирівна Васильєва, учитель біології та екології, наставник з багаторічним стажем, надала рекомендації молодим колегам та поділилася секретами своєї професійної майстерності. Учителі відповіли на запитання анкети та отримали у подарунок «Поради молодому учителю».

         Сучасна доба ставить нові вимоги до педагогів. Суспільству потрібен вчитель-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Тому, в сучасних умовах швидкоплинних  змін в освітньому просторі важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і бути спрямованою на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного вчителя.

Університе.ppt


Відбувся ІІІ тур тестування для старшокласників за програмою FLEX

опубліковано 4 жовт. 2017 р., 01:37 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 4 жовт. 2017 р., 02:00 ]


30 вересня – 02 жовтня 2017 року 
у тест-центрі на базі КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» відбувся третій тур програми Американських Рад з міжнародної освіти «Програма 

обміну майбутніх лідерів» (FLEX) для учнів 8-10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Учасники ІІІ туру були відібрані незалежною експертною комісією Вашингтону. 

Співробітники організації American Councils провели зустріч з учасниками та їх батьками. На цій зустрічі кожен учасник отримав анкету, на заповнення якої надається два тижні. Після 

цього анкета має бути повернена до офісу American Councils у м.Києві. Після зустрічі всі учасники третього туру склали стандартизований тест з англійської мови. Крім того, під час 

третього туру з кожним учасником проводилася індивідуальна співбесіда англійською та рідною мовами.


Вітаємо учнів загальноосвітніх закладів містаякі пройшли до 3го туру Програми FLEX

1. Девеча Гліб Дмитрович, Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов Білоцерківської міської ради. 

2. Курносова Анастасія Ігорівна, Білоцерківська спеціалізована природничо-математична школа І-ІІІ ступенів ім. М.О. Кириленка №16 Білоцерківської міської ради. 

3. Базак Каріна Андріївна, Білоцерківське навчально-виховне об’єднання «Ліцей-МАН» Білоцерківської міської ради. 

4. Солодюк Катерина Олександрівна, Білоцерківська гімназія №2 Білоцерківської міської рад. 

5. Максимова Єлизавета Павлівна, Білоцерківський колегіум Білоцерківської міської ради. 

6. Красій Юлія Юріївна, Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов Білоцерківської міської ради. 

7. Грабовська Єва Ігорівна, Білоцерківський колегіум Білоцерківської міської ради. 

8. Смуток Тимофій Борисович, Білоцерківське навчально-виховне об’єднання «Перша Білоцерківська гімназія – школа І ступеня» Білоцерківської міської ради

Детальну інформацію про програму FLEX та перебіг тестування, розміщено на веб-сайті Американських Рад за посиланням http://www.americancouncils.org.ua .

Контактна інформація – Американські Ради з міжнародної освіти, телефон: (044) 289-39-52; e-mail: flex@americancouncils.org.ua

Майстер-клас «Організації навчання дітей дошкільного віку гри в шахи»

опубліковано 3 жовт. 2017 р., 05:47 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 3 жовт. 2017 р., 05:49 ]

шахи.ppt


        На базі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №19 «Кобзарик» проведено майстер-клас щодо організації навчання дітей дошкільного віку гри в шахи для педагогічних працівників та батьків вихованців дошкільних навчальних закладів. 
         Освітня лінія «Шахи» є складовою варіантної частини  Базового компоненту дошкільної освіти. Під час майстер-класу Духновська О.І, Войдевич В.А та Пащенко Л.Ю. презентували учасникам Програму та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи «Мудрі шахи»  (Авторський колектив: В. В. Семизорова, О. І. Духновська, А. Б. Кольба, Л. Ю.Пащенко, Б. П. Фенюк), використали імітаційне моделювання роботи з дітьми. Учасники випробували на собі ефективність різних форм і методів роботи щодо навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи.

1-10 of 97