Новини

         

Cекція вихователів – методистів закладів дошкільної освіти міста з проблеми: «Організація роботи вихователя – методиста закладу дошкільної освіти з підвищення професійної майстерності педагогів»

опубліковано 17 січ. 2020 р., 04:49 Катя Ярмак

14 січня  2020 року на базі ЗДО №4 «Снігуронька» відбулася секція вихователів методистів закладів дошкільної освіти  міста з проблеми: «Організація роботи вихователя методиста закладу дошкільної освіти  з підвищення професійної майстерності педагогів».

   Обговорення  стану професійної педагогічної майстерності педагога проходило за допомогою SWOТ – аналізу. Зараз SWOT – аналіз один з найпоширеніших методів аналізу, оскільки завдяки концептуальній простоті та наочності його можна застосовувати практично в будь-якій сфері діяльності.  SWOT – аналіз допоміг виявити причини ефективності чи неефективності діяльності педагогів та організувати роботу вихователя методиста, спрямовану на  професійний розвиток педагогів, досягнення ними потрібного рівня підготовки через оновлення цілей та змісту навчання. Адже лише глибоке розуміння потреб та інтересів педагогів і моніторинг їхніх успіхів дає змогу ефективно  організувати  підвищення професійної майстерності кожного фахівця й усього педагогічного колективу в цілому. 

Організація роботи вихователя – методиста закладу дошкільної освіти з підвищення професійної майстерності педагогів


Результати ІІІ етапу ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Історія»

опубліковано 17 січ. 2020 р., 04:10 Олена Гайдаєнко


16 січня 2020 року на базі КНЗ КОР "КОІПОПК" відбувся ІІ етап ІІ (обласного) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2020» у номінації «Історія». 

За результатами обласного етапу конкурсу учителя історії Білоцерківської загальноосвітньої щколми І-ІІІ ступенів №4 Шемшук Тетяну Андріївну визнано лауреатом. 

Бажаємо Тетяні Андріївні нових творчих звершень.

Результати ІІІ етапу ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» в номінації «Хімія»

опубліковано 16 січ. 2020 р., 03:06 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 17 січ. 2020 р., 04:12 ]



14
 січня 2020 року на базі Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» 

проведено заключний етап обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Хімія». 

За результатами ІІІ етапу ІІ  туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» в номінації «Хімія» лауреатом стала Паш Олена Сергіївна, учитель хімії 

Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 Білоцерківської міської ради. 

Вітаємо та бажаємо нових перемог!

Let's play together - проєкт грудня 2019 ETwinning Plus Ukraine

опубліковано 14 січ. 2020 р., 04:16 Лілія Бойко   [ оновлено 14 січ. 2020 р., 04:18 ]

 Гра практично з давніх часів є формою навчання та первинною школою відтворення реальних практичних ситуацій з ціллю їх засвоєння. А сучасні технології навчання та онлайн ігри роблять освітній процес для діджитального покоління учнів більш зрозумілим та ефективним. В ігровому навчанні є найцінніший потенціал – воно допомагає учням бачити завдання, тему або модель в контексті різних навчальних предметів, знаходити зв’язки між ними у цікавій та зрозумілій для сучасних дітей формі.

У проєкті “Let’s play together” вчитель англійської мови БЗШ №21, ітвіннерка Вікторія Бессараб разом зі своєю колегою Вікторією Гарбуз з КЗ "Ковельська міська гімназія імені Олени Пчілки" використовували ігри як навчальний матеріал.

Під час його реалізації вони співпрацювали з ітвіннерами з інших країн, обмінювались досвідом щодо створення настільних, командних, карткових та цифрових ігор, а також ігор на свіжому повітрі. Учні з різних куточків планети грали разом у міжнародних командах під час онлайн-зустрічей, а також навіть створили цілу книгу про свій проєкт http://bit.ly/2QN43S0!

Чудовий проєкт, що полегшив навчання, став ефективним стимулом для розвитку юних особистостей та допоміг їм здобути нові цінні знання та міжкультурну обізнаність. Саме тому “Let’s play together” став проєктом грудня, з чим ми вітаємо його реалізаторок та усіх учнів та учениць, які брали в ньому участь!

Читайте про Let’s play together тут – http://bit.ly/35OWzlI


Результати ІІІ етапу ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Зарубіжна література»

опубліковано 13 січ. 2020 р., 23:39 Людмила Швень

10 січня 2020 року на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» проведено ІІІ етап ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Зарубіжна література».

За результатами обласного етапу конкурсу учителя зарубіжної літератури Білоцерківської гімназії №2 Зіменкову Наталію Михайлівну визнано лауреатом.

Бажаємо Наталії Михайлівні нових творчих звершень.


Січневі педагогічні зустрічі вчителів іноземної мови

опубліковано 9 січ. 2020 р., 12:20 Лілія Бойко   [ оновлено 9 січ. 2020 р., 12:23 ]

9 січня 2020 року на базі Білоцерківської гімназії №2 відбулася традиційна січнева педагогічна зустріч вчителів іноземних мов міста.

Більше 150 педагогів міста долучилися до обговорення важливих та актуальних  питань, які так чи інакше пов'язані із викладанням іноземних мов.

Левову долю часу під час роботи міського методичного об’єднання було присвячено особливостям підготовки до ЗНО 2020 року. Зокрема,  вкотре переглянуто результати минулих років, визначено основні проблеми та можливі  шляхи їх вирішення.

Спеціальним гостем заходу стала Світлана Мотижен,  яка вже багато років поспіль є екзаменатором відкритої частини ЗНО, сама пройшла процедуру тестування з української та англійської мов  та є автором цікавого відеоресурсу для вчителів та учнів, де розміщено короткі ролики, що допомагають успішно готувати і готуватись до іспиту. Світлана Василівна запропонувала поради, лайфаки та рекомендації із власного досвіду, які допомогли б усім зацікавленим особам.  Дуже надихнув на роботу запропонований нею мотиваційний ролик про те, що ніколи не пізно почати вчитися, бути успішним і просто жити гідно.

Богінська Лариса Петрівна, яка є розробником тестових завдань із німецької мови при Українському центрі оцінювання якості освіти,  розповіла про правила складання тестів, про дистрактори та помилки, яких іноді припускаються вчителі, самостійно складаючи тести.

Ще одним важливим питанням, яке було розглянуто, стала атестація педагогічних працівників у 2020 році та в перспективі. Детально зупинилися на нових документах, обговорили можливі способи підвищення кваліфікації, розподіл годин та підготовку атестаційних матеріалів.

Під час засідання вчитель БСШ №9 Волошина В.В. презентувала власний збірник тестових завдань із англійської мови для учнів 9 класів.

Голова ММО вчителів іноземних мов Поліщук Наталія Петрівна окреслила перспективні завдання та заходи на ІІ семестр 2019/2020 навчального року, висвітлила основні новації в освіті в 2020 році, познайомила з новими документами МОН, нагадала про особливості завершення навчального року в 11 класах  тощо.

Cемінар-практикум для учителів початкових класів з проблеми «Формування оптимальних умов для розвитку компетентної особистості, спроможної ефективно вирішувати проблеми власної життєдіяльності в умовах НУШ»

опубліковано 18 груд. 2019 р., 01:58 Катя Ярмак

17 грудня 2019 року в БНВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 – ДНЗ» відбувся семінар-практикум учителів початкових класів з проблеми «Формування оптимальних умов для розвитку компетентної особистості, спроможної ефективно вирішувати проблеми власної життєдіяльності в умовах НУШ». Програма семінару-практикуму включала два блоки: теоретичний та практичний. Учасників семінару-практикуму вітав ансамбль бандуристів під керівництвом О.В. Полонської.  Вихователь ГПД Ковтун Л.Г. презентувала виставку декоративно-ужиткового мистецтва, на якій було представлено роботи вихованців ГПД. Завідувач НМЦ Висторонський В.Г. акцентував увагу педагогів на особливостях організації освітнього процесу відповідно до Концепції Нової української школи, у якій головним принципом є «дитиноцентризм», розвиток здібностей дитини. Учителі закладу освіти Пономаренко Т.М. та Осадча Н.С. поділилися досвідом роботи з цієї теми. Під час практичного блоку учасники семінару-практикуму відвідали тренінгове заняття в 4 класі (учитель Пономаренко Т.М.) з теми «Культура спілкування. Чому виникають конфлікти?» та виховний захід у 2-А класі (учитель Осадча Н.С.) «Ходить Святий Миколай». Під час підсумково-аналітичного етапу учасники заходу створили групові арткартини вражень.

Формування оптимальних умов для розвитку компетентної особистості, спроможної ефективно вирішувати проблеми власної життєдіяльності в умовах НУШ


Консультпункт для вихователів груп раннього віку ЗДО міста з проблеми “Розвиток мовлення дітей раннього віку засобами малих фольклорних форм”

опубліковано 11 груд. 2019 р., 00:33 Катя Ярмак

06 грудня 2019 року в ЗДО №29 “Барвінок” відбулося засідання консультпункту для вихователів груп раннього віку ЗДО міста з проблеми “Розвиток мовлення дітей раннього віку засобами малих фольклорних форм”. Ранній вік – найвідповідальніший період у житті дитини, оскільки в цей час закладається фундамент майбутньої мовленнєвої особистості. Важливе місце в системі засобів мовленнєвого розвитку, навчання й виховання дітей раннього віку посідає фольклор. Малим фольклорним жанрам притаманна низка специфічних рис, які надзвичайно приваблюють дитину, а саме: невеличкий обсяг тексту, доступність змісту, захоплюючий ігровий сюжет, використання художньо-зображувальних засобів мови. Фольклорні твори відзначаються барвистістю, виразністю, ритмічністю, легкістю для запам’ятовування. Отже, за своїми художньо-специфічними рисами фольклор може слугувати ефективним засобом розвитку мовлення дітей раннього віку. Метою консультпункту   є висвітлення ефективних  педагогічних  умов розвитку мовлення дітей раннього віку засобами фольклору і саме тим як це зробити якомога ефективніше і ділилася своїм досвідом вихователь груп раннього віку ЗДО №29 «Барвінок» Бондаренко Я.В.

Розвиток мовлення дітей раннього віку засобами малих фольклорних форм


Засідання школи новопризначеного вихователя-методиста ЗДО, круглий стіл «Педагогічна рада в закладі дошкільної освіти: підготовка та проведення»

опубліковано 8 груд. 2019 р., 23:16 Катя Ярмак

05 грудня у закладі дошкільної освіти  №17 «Усмішка» було проведено заняття школи новопризначених методистів «Школа удосконалення» з теми: «Педагогічна рада у закладі дошкільної освіти». Під час заходу керівник школи вихователь-методист ЗДО №17 І.Я.Шараєвська, познайомила слухачів з нормативно-правовими документами щодо організації педагогічної ради, етапами підготовки та проведення засідань, шляхами підготовки та реалізації рішень.

             Під час виконання практичного завдання вихователі-методисти розробляли покроковий алгоритм організації та проведенняпедагогічної ради із заданої теми, презентували та обговорювали різні варіанти проведення педагогічної ради. Даний захід сприяв підвищенню рівня професійної компетенції слухачів щодо вміння здійснювати підготовку і організовувати проведення педагогічної ради.

«Школа удосконалення» для новопризначених методистів ЗДО


Тренінг для молодих учителів з проблеми «Протидія булінгу в учнівському середовищі»

опубліковано 29 лист. 2019 р., 12:32 Катя Ярмак

28 листопада на базі Навчально-методичного центру психологічної служби відбувся тренінг для молодих учителів «Протидія булінгу в учнівському середовищі». Учасники познайомились з інструментом для аналізу причинно-наслідкових зв’язків «Риб’ячий кістяк» або діаграма Ісікави. Педагоги в малих групах досліджували причини, що призводять до виникнення булінгу в учнівському середовищі. Проведення аналізу причин дозволяє планувати та проводити ефективну профілактичну роботу по попередженню булінгу серед дітей та підлітків.




Тренінг для молодих учителів



1-10 of 82