Новини


Семінар – практикум для інструкторів з фізкультури закладів дошкільної освіти з проблеми «Використання сучасних фізкультурно – оздоровчих технологій у процесі пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного віку»

опубліковано 26 лют. 2021 р., 07:18 Катя Ярмак


26.02.2021 р. педагогічним колективом закладу дошкільної освіти (ясел - садка) комбінованого типу №15  “ Теремок” Білоцерківської міської ради Київської області було проведено  семінар-практикум для інструкторів з фізкультури закладів дошкільної освіти у форматі Zoom – конференції.

Вихователь-методист ЗДО №15 «Теремок» І.Г.Молчанова,  розкрила питання з проблеми «Сучасні тенденції у фізкультурній освіті дітей старшого дошкільного віку».

Інструктор з фізкультури О.Ю.Костенко мала виступ з проблеми «Використання інноваційних технологій в фізкультурно-оздоровчій роботі з дітьми старшого дошкільного віку». Розкрила питання, які сааме сучасні інноваційні методики наш заклад впроваджує у  освітній процес.    

 Інструктори з фізичної культури  закладів дошкільної освіти отримали додаткові відео матеріали на свої електронні адреси.  

 

Семінар-практикум для вихователів середніх і старших груп закладів дошкільної освіти Білоцерківської міської територіальної громади з проблеми «Формування фінансово-економічної грамотності дітей дошкільного віку в ігровій діяльності»

опубліковано 26 лют. 2021 р., 02:04 Катя Ярмак


24 лютого 2021 року педагогічним колективом закладу дошкільної освіти (ясел-садка) комбінованого типу №2 «Берегиня»  Білоцерківської міської  ради   Київської області було підготовлено та проведено у форматі  ZOOM - конференції  семінар-практикум для вихователів середніх і старших груп  закладів дошкільної освіти Білоцерківської міської територіальної громади з проблеми «Формування фінансово-економічної грамотності дітей дошкільного віку в ігровій діяльності».

Вихователь-методист Петровська Н.А. розкрила теоретичні аспекти формування у дошкільників основ економічної культури під час ігрової діяльності.

            Вихователь старшої групи Тодосієнко Л.А. презентувала гурткову роботу за  Міжнародною програмою «Афлатот»  з формування основ соціальної та фінансової освіти дітей від 3-х до 6 років за економічним напрямком ЛЕПБОКС «Веселий Афлатун».

Практичний психолог Слободянюк І.М. розкрила зміст дидактичних ігор економічного спрямування, які формують особистість дитини та соціалізують до життя.

Вихователь-методист Петровська Н.А. ознайомила педагогів з виставкою авторських дидактичних ігор та навчально-методичним матеріалом з основ економічної грамотності до програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля».

Для використання в професійній діяльності  педагоги  закладів дошкільної освіти отримали орієнтовно-тематичне планування освітнього процесу з основ економічної культури (за тематичними блоками) з дітьми  середнього та старшого дошкільного віку та дидактичні гри з використанням ІКТ, рекомендації щодо формування фінансово-економічної грамотності дітей дошкільного віку в ігровій діяльності.


Консультування для вчителів хімії з проблеми «Розвиток творчої особистості учнів на уроках хімії»

опубліковано 25 лют. 2021 р., 23:06 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 25 лют. 2021 р., 23:10 ]

25 лютого 2021 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 імені генерал-полковника Геннадія Воробйова відбулося методичне консультування для вчителів хімії Білоцерківської міської територіальної громади в онлайн форматі з проблеми «Розвиток творчої особистості учнів на уроках хімії».

Романенко Світлана Володимирівна поділилася з педагогами своїм досвідом роботи з указаної теми. Звернула увагу колег на те, що основним стимулом розвитку творчих  здібностей особистості є інтерес. Саме тому на уроках Світлана Володимирівна використовує інноваційні  технології навчання, намагається  зацікавити учнів, використовуючи невідомі факти, створюючи  ситуації емоційного переживання та  вибору, організовує  самостійну дослідну роботу.

Кожен урок учителя нестандартний, що  спонукає учнів активно  долучатися до роботи, співпрацювати, тобто проявляти якості, необхідні для творчої діяльності. Важливе місце посідає пошук нових форм і методів навчання, серед них:  квести, брейн-ринги, аукціони, хімічний театр, вікторини, складання і розв’язування кросвордів, ребусів, підготовка презентацій. Такі форми роботи дають змогу повною мірою використовувати інтелектуальний потенціал учнів, привчати їх до індивідуальної та групової роботи, розвивати творчі здібності.

Значне місце в практиці роботи посідають уроки захисту проєктів, до  яких Романенко С.В. готується заздалегідь: організовує консультації для учнів, готує список літератури, розподіляє ролі, формулює критерії оцінювання діяльності учнів.   Проєктне навчання не порушує принципу невимушеності, у міру виконання роботи зростає ступінь захопленості нею. Діти вчаться на власному досвіді й досвіді своїх товаришів, бачать результат власної праці. Як результат учениця 11 класу здобула  ІІ місце в І( міському) етапі конкурсу-захисту робіт МАН.

Творчий учитель уже сам по собі спонукає дитину до розвитку й удосконалення. Тому творчість учнів значною мірою залежить від творчості та майстерності педагогів.

Консультування з хімії


Засідання атестаційної комісії ІІ рівня Білоцерківської міської територіальної громади

опубліковано 25 лют. 2021 р., 05:08 Людмила Швень   [ оновлено 25 лют. 2021 р., 23:07 ]

24 лютого 2021 року під головуванням заступника голови міської атестаційної комісії Баранової В.А. у приміщенні Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 відбулося четверте засідання атестаційної комісії ІІ рівня Білоцерківської міської територіальної громади.

З порядком денним присутніх ознайомив секретар міської атестаційної комісії Висторонський В.Г.

На засіданні члени міської атестаційної комісії звітували про результати вивчення системи роботи керівників закладів загальної середньої, позашкільної та дошкільної освіти, що атестуються у 2020/2021 навчальному році.

Одностайним рішенням членів міської атестаційної комісії було схвалено врахувати зазначену інформацію при прийнятті рішення про підсумки атестації педагогічних працівників на підсумковому  засіданні  атестаційної комісії ІІ рівня.

Відео Документів Google



Майстер-клас з проблеми “ Навчання дітей старшого дошкільного віку грі на дитячих музичних інструментах”

опубліковано 25 лют. 2021 р., 03:24 Катя Ярмак




    24.02.2021 року педагогічним колективом закладу дошкільної освіти (ясел - садка) комбінованого типу №1  “ Веснянка ” Білоцерківської міської ради Київської області було проведено у форматі Zoom – конференції майстер-клас з проблеми “ Навчання дітей старшого дошкільного віку грі на дитячих музичних інструментах”.

    Вихователь – методист Гоц Н.О. розкрила теоретичні аспекти впливу музики на формування всебічного розвитку та емоційної сфери дошкільника.

  Музичний керівник Прокопович Ю.О. ознайомила колег із сучасними підходами до навчання дітей старшого дошкільного віку грі на музичних інструментах. Розкрила питання методики застосування різних видів дитячих музичних інструментів  в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Презентувала специфіку організації сучасних музичних дидактичних ігор з використанням нетрадиційного обладнання.

     Музичні керівники  закладів дошкільної освіти отримали додаткові відео матеріали на свої електронні адреси.    



































Школа ППД для вихователів груп молодшого дошкільного віку з проблеми «Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей молодшого віку»

опубліковано 24 лют. 2021 р., 10:06 Катя Ярмак   [ оновлено 24 лют. 2021 р., 10:08 ]


23.02.2021 р. у форматі ZOOM-конференції відбулося засідання школи ППД для вихователів груп молодшого дошкільного віку з проблеми «Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей молодшого віку» (з досвіду роботи вихователя ДНЗ № 28 «Горобинонька» Гичкевич О. Г.).

На четвертому році життя пізнавальні психічні процеси — відчуття,  сприймання розвиваються під час предметної діяльності. Дитина   сприймає колір, форму, величину й інші якості предметів, безпосередньо оперуючи ними.Ольга Григорівна Гичкевич з’ясувала особливості сенсорно-пізнавального розвитку дитини молодшого дошкільного віку, поділилася досвідом створення розвивального  предметно-ігрового середовища як головної  умови  для  успішного формування сенсорно-пізнавальної активності  дитини.

Вихователь підкреслила значення дидактичних ігор у сенсорному розвитку дітей молодшого дошкільного віку, ознайомила слухачів із функціями сенсорних дидактичних ігор і вправ, видами  дидактичних  ігор за характером ігрових дій, правилами організації сенсорних ігор тощо.

З огляду на беззаперечну важливість сенсорного розвитку дитини для її майбутнього життя, необхідно не лише упроваджувати в освітній процес дошкільного навчального закладу найефективніші методи та засоби сенсорного виховання, а й активно залучати батьків до цієї роботи.


Навчально-методичне консультування для заступників директорів з навчально-виховної роботи з проблеми «Інноваційні підходи до формування системи науково-методичного супроводу учасників освітнього процесу в умовах реформування освіти»

опубліковано 24 лют. 2021 р., 01:06 Лілія Бойко   [ оновлено 24 лют. 2021 р., 02:20 ]

          

23 лютого на базі Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов Білоцерківської міської ради відбулося навчально-методичне консультування з проблеми «Інноваційні підходи до формування системи науково-методичного  супроводу учасників освітнього процесу в умовах реформування освіти» у формі онлайн.

Заступник директора з НВР Лазебник Н. І.  презентувала методичну роботу закладу загальної середньої освіти, аналізуючи структуру методичної роботи та результати діяльності окремих її  підрозділів.  Вона відзначила, що  методична рада у школі створена з метою здійснення керівництва та координації педагогічної та методичної роботи колективу школи.  Зокрема, було відзначено, що метою діяльності методичної ради є:

організація й координація методичного забезпечення освітнього процесу

організація самоосвіти педагогічних працівників

План засідання навчально-методичного консультування включав також і практичну частину заходу.

Засідання методичної ради було проведено у формі онлайн.  Члени методичної ради продемонстрували фрагмент роботи  одного із керівних органів закладу  у формі  Breakthrough, на якому  провели планування роботи на навчальний рік, застосовуючи метод Fishbone.

         Голова шкільної предметно-методичної комісії вчителів іноземних мов            Растєгаєва Н. І. провела тренінгове заняття для вчителів «Особистий тайм-менеджмент або мистецтво управління часом», де було розглянуто питання важливості правильно розпоряджатися вільним часом. Молоді вчителі закладу освіти продемонстрували винахідливість, креативність під час проведення тренінгового навчання.

         Методичне об’єднання – одна із групових форм роботи. Голова шкільного методичного об’єднання вчителів української мови та літератури Марусич М. В. підготувала фрагмент методичного івенту із проблеми «Упровадження інноваційних технологій в освітній процес учителями-словесниками».   Члени методичного об’єднання порівняли традиційні та інноваційні форми   і методи роботи. А вчитель української мови та літератури Кривенда В. І. продемонструвала написання манівської роботи, застосовуючи метод «канва».

             STEM і STEAM технології заслуговують на особливу увагу в умовах реформування освіти. Фрагмент засідання фасилітаційної сесії було підготовлено заступником директора з НВР Бадзюх Л. В. з проблеми « STEM і STEAM» методи в освітньому процесі». Підчас засідання члени творчої групи розглянули питання  STEM проєктів за напрямками «Магія прямокутного трикутника», «Геометрія молекул», «Задачі рівноваги тіл» та «Задачі практичного спрямування під час опрацювання теореми Піфагора».

           Кондратович О. А., заступник директора з НВР провела засідання методичного об’єднання класних керівників «Стратегії дій щодо організації виховного процесу в контексті Нової української школи» у формі дискусійної гри «Шість капелюхів».

           Учасники освітнього процесу закладу загальної середньої освіти кваліфіковано продемонстрували інноваційні форми і методи роботи в умовах реформування освіти  при проведенні навчально-методичного консультування.

Семінар-практикум для вчителів-логопедів ЗДО з проблеми “Формування синтаксичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з ООП”

опубліковано 23 лют. 2021 р., 01:48 Катя Ярмак


22 лютого 2021 року педагогічним колективом вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладу дошкільної освіти (ясел-садка) комбінованого типу №21 «Малятко» Білоцерківської міської ради Київської області було підготовлено та проведено у форматі ZOOM-конференції семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти з проблеми «Формування синтаксичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з ООП».

Вчитель-логопед Скрипак В.І. розкрила теоретичні аспекти формування синтаксичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з ООП. Авторським колективом вителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладу дошкільної освіти була складена та продемонстрована казка про послідовність роботи над реченням “Як зайчика розмовляти учили”, озвучена  ЯковенкоС.А.

Вчителі-логопеди Чумаченко А.В., ЯременкоІ.І.,вчитель-дефектолог Слободенюк Ю.О. ознайомили колег із використанням дидактичних ігор на формування синтаксичної сторони мовлення.

У подарунок колеги отримали розроблену авторським колективом вчителів-логопедів ЗДО дидактичну гру “ Поверни посуд Федорі”.


Консультативно-методичний практикум для вчителів математики

опубліковано 23 лют. 2021 р., 01:47 Анна Чабаненко

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання... Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для подолання труднощів, бажання вчитися.

 В. О. Сухомлинський

22 лютого 2021 року відповідно до плану роботи Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради на базі БСШ №9 відбувся консультативно-методичний практикум «Розвиток пізнавального інтересу, інтелектуального та творчого потенціалу компетентної особистості у процесі вивчення математики та інформатики».

  Коротку характеристику високої результативності та досягнень у роботі доповідача Табурчак Т. В. надала заступник директора з НВР БСШ №9 Бадзюх Л. В.

Наукові та методологічні основи компетентнісного підходу до освітнього процесу, аналіз освітніх систем провідних європейських країн, шляхи та принципи розвитку інтелектуального та творчого потенціалу здобувачів освіти в умовах сучасної освітньої реформи  окреслила у своїй презентації  вчитель математики і інформатики Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов Білоцерківської міської ради Київської області Табурчак Т. В.

Педагоги  могли спостерігати за ходом фрагменту онлайн-уроку з теми «Відсотки» у 9 класі, долучитися до бліц-опитування, розв’язування прикладних задач,  виконання інтерактивних вправ у Learning Apps, у додатку Google – jamboard, ознайомитись із завданнями онлайн-тестування. Важливим етапом роботи на онлайн-уроці став захист учнями власних творчих проєктів з визначеної теми. Активній роботі учнів                                                                                    на уроці, їх підготовленості та компетентності  сприяла системна та кропітка спільна робота педагога та її вихованців. 

Презентация Google


Відбулася найулюбленіша XІ Міжнародна природознавча гра «Геліантус»!

опубліковано 23 лют. 2021 р., 00:27 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 23 лют. 2021 р., 00:29 ]

18 лютого у закладах загальної середньої освіти нашого міста учні 1-11 класів долучилися до розв’язування завдань XІ Міжнародної природознавчої гри «Геліантус». Вкотре, організатори гри запропонували цікаві компетентністні завдання за номінаціями, що є об’ктами вивчення фізики, хімії, біології та географії, а саме: 

        -  тепло і холод, 

        -  перетворення і сталість,

        -  виробник і споживач, 

        -  гори і рівнини.

Творче об’єднання «Соняшник» пропонує конкурс «Геліантус-учитель»-2021 для вчителів фізики, хімії, біології, географії, природознавства, екології, основ здоров’я та початкових класів. Конкурс відбудеться 25 березня 2021 року.



Геліантус ‎( природознавча гра )‎ пропонує завдання


1-10 of 84