Новини



                                                                                       

  

Заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів з проблеми "Чим наповнено наше Я?"

опубліковано Олена Гайдаєнко   [ оновлено ]


Сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання, полегшити роботу вчителя і закохати його в нашу справу – головна мета університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів управління освіти і науки. 

22 лютого в Центрі практичної психології відбулось чергове заняття університету з проблеми «Чим наповнено наше Я?».  Основною метою заняття було зазирнути у всій внутрішній світ, познайомитись з власними особливостями, емоціями та цінностями, навчитися відновлювати власні ресурси, використовувати прийоми позитивного мислення в різних життєвих та професійних  ситуаціях. Заняття проводила методист центру практичної психології Наталія Миколаївна Федорченко.

Університет 22.02.ppt


Семінар-практикум для бібліотекарів закладів загальної середньої освіти

опубліковано Людмила Швень   [ оновлено ]

    
20 лютого у Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №17 відбувся семінар для бібліотечних працівників закладів загальної середньої освіти міста з проблеми "Формування національної свідомості учнівської молоді засобами бібліотечної роботи".
    На заході були присутні представники адміністрації, педагогічного та учнівського колективів навчального закладу, бібліотекарі із навчальних закладів міста, працівники науково-методичного центру.
    Робочий семінар розпочався з вітального слова директора Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Грушника Бориса Володимировича, який представив гостям працівників бібліотеки навчального закладу, поділився з присутніми досвідом роботи щодо формування фондів бібліотеки.
    Завідувач бібліотеки Домилівська О.О. та бібліотекар Макарчук Н.О. поділилися досвідом роботи щодо формування національної свідомості в учнів. Учні 7 класів навчального закладу (класні керівники Комайгородська Т.В. та Міщенко Н.О.) провели урок пам'яті "Хоробрі серця".
    В ході заходу були розроблені методичні рекомендації:
    - проводити інформаційно-просвітницьку роботу, спрямовану на формування толерантності, поваги до культури, історії, мови, звичаїв та традицій як українців. так і представників різних національностей;
    -активізувати співпрацю з педагогічним колективом, органами учнівського самоврядування щодо формування у читачів духовності, моральної культури, толерантної поведінки, всіння жити в багатонаціональному суспільстві;
    - формувати інформаційно та емоційно самобутній український простір, який забезпечуватиме прилучення школярів до багатого мовного дивосвіту;
    - створювати у бібліотеках ЗЗСО та постійно поновлювати постійнодіючі виставки, спрямовані на формування патріотичних та громадянських почуттів читачів.

Семінар для бібліотекарів у БЗШ №17 Microsoft PowerPoint.ppt




Семінар-практикум з елементами тренінгу за проблемою: «Упровадження засад сталого розвитку в зміст загальної середньої освіти»

опубліковано Катя Ярмак   [ оновлено ]

Семінар-практикум з елементами тренінгу

20 лютого 2018 року на базі СЮН управління освіти та науки БМР відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу  за проблемою: «Упровадження засад сталого розвитку в зміст загальної середньої освіти». В ході проведення семінару О.Н.Беник, заступник директора  з НВР БНВО «Ліцей – МАН»,  тренер ВУГО «Вчителі за демократію й партнерство»  за програмою «Освіта для сталого розвитку», ознайомила педагогів з особливостями змісту та технології ОСР,  методикою впровадження ідей сталого розвитку в зміст загальної середньої освіти. З учасниками семінару було проведено вступний урок  курсу «Освіта для сталого розвитку»  та організаційно-мотиваційну зустріч до теми «Сміття» у 8 класі. Особливу активність виявили педагоги при обговоренні питання організації позакласної роботи учнів основної школи.

Щербань Л.О., начальник відділу позашкільної освіти та виховної роботи УОН БМР, відзначила важливість освіти для сталого розвитку в контексті системних завдань реформування вітчизняної освітньої системи для сприяння становленню всебічно освіченої, соціально активної особистості, яка розуміє нові явища та процеси суспільного життя, володіє системою поглядів, ідейно – моральних принципів, норм поведінки, що забезпечують готовність до соціально відповідальної діяльності та неперервної освіти протягом усього життя у швидко змінному світі.

Освіта для сталого розвитку – процес навчання тому, як приймати рішення, необхідні для забезпечення довгострокового майбутнього економіки, екології, соціальної справедливості. Розвиток мислення, орієнтованого на стале майбутнє та відповідних смисложиттєвих цінностей і пріоритетів – основна мета освіти в ХХІ столітті.

Сьогодні освіта вже не підготовка до життя, а спосіб життя, тому теорія сталого розвитку є безальтернативною методологічною основою розробки проблем розвитку суспільства як на загальноцивілізаційному, так і на національному та місцевому рівнях.

Учасниками семінару-практикуму були вироблені методичні рекомендації:

1.                Активно впроваджувати основні засади комплексної програми «Освіта для сталого розвитку» як інноваційні технології європейського зразка та механізму переходу системи освіти на міжнародні та європейські стандарти освіти.

2.                Втілювати комплексний, системний підхід у впровадження принципів сталого розвитку в навчально-виховний процес та позакласну діяльність з метою формування ключових компетентностей, визначених Законом України «Про освіту».

3.                Здійснювати аналітичну діагностику розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів, ціннісних орієнтацій, рівня соціальної активності, екологічної культури, духовного розвитку, ставлення до свого здоров’я.

4.                Відпрацьовувати методику інтеграції принципів сталого розвитку у шкільні предмети, активізуючи експериментальну діяльність педагогічних працівників.

5.                Впроваджувати педагогіку емпауерменту, проектні технології та технології продуктивного навчання з метою стимулювання зміни стилю власної поведінки, орієнтованої на сталий розвиток, розвитку навичок критичного мислення.

6.                Враховувати сучасні вимоги до організації навчального процесу на основі нових Державних стандартів початкової, базової та повної середньої освіти, профільного навчання

7.                Творчо переосмислювати засади випереджаючої освіти для сталого розвитку, формування креативної компетентності, ІКТ та медіа освіченості школярів для активного впровадження.

8.                Взяти до уваги та поширювати досвід «Шкіл сталого розвитку», які працюють у режимі експерименту і є опорними закладами з різних напрямків діяльності.

9.                У виховній практиці культивувати дитиноцентричну парадигму освіти, гуманістичні цінності, здоров’язберігаючий спосіб життя в екологічно безпечному середовищі.

Олена Король,

соціальний педагог

 БНВО «Ліцей – МАН»

Видео из Google Документов


Навчально-методичне консультування для педагогів, відповідальних за підготовку роїв до участі в міському етапі Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»)

опубліковано Катя Ярмак

…Йде підготовка до гри «Джура»

21 лютого на базі Центру військово-патріотичного виховання та допризовної підготовки БНВО «Звитяга» відбулося навчально-методичне консультування для педагогів, відповідальних за підготовку роїв до участі в міському етапі Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»).

            На заході були присутні: начальник відділу позашкільної освіти та виховної роботи управління освіти і науки Білоцерківської міської ради  Лариса Олексіївна Щербань, педагоги Центру ВПВ і ДП «Звитяга», волонтери Червоного Хреста м. Білої Церкви,

заступники директорів з НВР,  педагоги-організатори навчальних закладів Білої Церкви та вчителі фізичного виховання.

            Під час консультування були розглянуті питання щодо підготовки роїв до участі у міському етапі гри «Джура»:  поетапне проходження роїв під час проведення гри «Джура», обговорено питання щодо залучення офіцерів і викладачів Центру «Звитяга» для підготовки роїв на етапи «Впоряд», « Стрільба з ПГ», « Рятівник». Перед присутніми виступили волонтери Червоного Хреста із пропозиціями щодо проходження етапу по наданню першої долікарської допомоги.

            Гра «Сокіл»(«Джура») у Білій Церкві – це не одноразовий захід, це система виховання. У жовтні 2017 року у місті відбувся старт цієї гри, і протягом навчального року ведеться робота з роями в навчальних закладах міста, а 27 квітня 2018 року відбудеться фініш гри «Джура» на базі БНВО «Звитяга».

Гра "Сокіл" ("Джура")


Семінар-практикум «Використання інтернет-ресурсу в процесі вивчення французької мови як другої іноземної»

опубліковано 21 лют. 2018 р., 13:04 Лілія Бойко

      Інтернет давно і назавжди увійшов у всі сфери людського життя, без нього сьогодні неможливо уявити нашого існування. Він необхідни, корисний, але водночас і шкідливий. Як же правильно зорієнтуватися в безмежному просторі Всесвітньої мережі, як не сплутати інформаційне сміття із корисними та необхідними речами? Як примусити Інтернет стати помічником, тренером, полегшити собі роботу, зацікавити учнів своїм предметом? Саме цього навчають педагоги своїх учнів та діляться напрацьованим досвідом із колегами
     21  лютого на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №20 для вчителів французької мови відбувся семінар-практикум «Використання інтернет-ресурсу в процесі вивчення французької мови як другої іноземної». 
       Досвідчений педагог Поліщук Любов Михайлівна розповіла про свої цікаві знахідки, показала практичне застосування ресурсів, які вона разом зі своїми учнями застосовує на уроках. Любов Михайлівна обрала новий формат спілкування. Вона спрямувала роботу на взаємодію - інтерактив. Гості, які завітали на захід стали активними учасниками уроку, "тимчасовими семикласниками". Діти презентували проекти. Кожна хвилина заходу була корисною, цікавою, практично спрямованою. Разом вчителі дійшли висновку, що використання інтернет-ресурсу на уроках французької мови дозволяє:

  забезпечити позитивну мотивацію навчання;

§       проводити уроки на високому естетичному та емоційному рівні (музика, анімація);

§       мати унікальну можливість  користуватися автентичними текстами, слухати і спілкуватися із носіями мови;

§       створити навчальне середовище, яке забезпечує "занурення" учня в уявний світ, у певні соціальні і культурні ситуації;

§       раціонально організувати навчальний процес, збільшити ефективність уроку;

§        формувати навички дослідницької діяльності;

§        забезпечити доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів.

Семінар-практикум для вчителів хімії з проблеми “Реалізація компетентнісного підходу на уроках хімії”

опубліковано 19 лют. 2018 р., 01:21 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 19 лют. 2018 р., 01:21 ]

Не можна не дивуватися, озираючись назад, який величезний крок зробила органічна хімія за час свого існування. Незрівнянно більше, проте, належить їй попереду.  Бутлеров О.М.

Мета хімічної науки в сучасній школі полягає у формуванні в учнів засобами навчального предмета системи знань про речовини, необхідні для соціалізації та творчої самореалізації особистості, створення уявлення про природничо-наукову картину світу, інтелектуального розвитку, вироблення екологічного стилю мислення й поведінки учня, виховання громадянина демократичного суспільства. 16 лютого на базі Білоцерківського навчально-виховного об`єднання «Перша Білоцерківська гімназія – школа І ступеня» відбувся семінар-практикум для вчителів хімії з проблеми “Реалізація компетентнісного підходу на уроках хімії”. Теоретичний блок заходу представила вчитель хімії Білан Валентина Михайлівна. Урок-узагальнення знань з теми «Класи органічних сполук» у 11 класі провела вчитель хімії Стрільчук Тетяна Михайлівна. Вчителі хімії закладів загальної середньої освіти змогли переконатися в реалізації основних завдань НУШ в практичній діяльності педагогів. По завершенню роботи семінару були вироблені методичні рекомендації.

ФОТО СЕМІНАР 2.pptx


Предметно-методичного сервісу НМЦ для вчителів початкових класів з проблеми «Розвиток пізнавальної активності молодших школярів як один із аспектів реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу до уроків»

опубліковано 15 лют. 2018 р., 11:11 Катя Ярмак   [ оновлено 15 лют. 2018 р., 11:13 ]

       14 лютого 2018 року Верещак  Валентина Миколаївна та учні 1-Г класу  БСПМШ  16  зустрічали  шановних гостей - учителів початкових класів міста  в рамках предметно-методичного сервісу  НМЦ для вчителів початкових класів з проблеми «Розвиток пізнавальної активності молодших школярів як один із аспектів реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу до уроків».

        Валентина Миколаївна поділилась педагогічним досвідом упровадження методів та прийомів розвитку   пізнавальної активності молодших школярів. Матеріал уроку  відповідав  принципам  науковості, наочності, був поданий в обсязі, що відповідає  дидактичній  меті і віковим особливостям дитини. На уроці  панувала атмосфера творчості, доброзичливості.
                                               Колеги високо оцінили заняття та зазначили, що подібні заходи – не тільки демонстрація високого рівня професійної діяльності  вчителя, а й безцінний обмін практичним досвідом.

Предметно-методичного сервісу НМЦ для вчителів початкових класів



Засідання обласної педагогічної студії «Методика реалізації діяльнісного підходу в процесі навчання географії та природознавства» для вчителів географії, природознавства, викладачів курсу «Освіта для сталого розвитку»

опубліковано 13 лют. 2018 р., 23:18 Олена Гайдаєнко

        13 лютого 2018 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Білоцерківської міської ради відбулося друге засідання обласної педагогічної студії (керівник Мартинюк Тетяна Сергіївна, заступник директора з НВР, учитель-методист, кандидат педагогічних наук) з теми «Методика реалізації діяльнісного підходу в процесі навчання географії та природознавства» для вчителів географії, природознавства, викладачів курсу «Освіта для сталого розвитку».

У заході взяли участь: Совенко Валерій Володимирович (координатор роботи педстудії), завідувач відділу методики викладання географії, економіки та краєзнавства КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», Гайдаєнко Олена Анатоліївна, методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, педагоги Київської області всього 42 особи.

Теоретична частина засідання була розпочата вправою «Відвертість», під час якої учасники щиро продовжували запропоновані речення з позиції вчителя  та прогнозували відповіді з позиції учня. Вправа «Усе у твоїх руках» стала мотиваційним поштовхом до плідної співпраці. Протягом теоретичної части були озвучені ряд сучасних тенденцій розвитку освіти, що виокремленні в блоки: 

-         Сучасній школі – сучасні вчителі. 10 найважливіших навичок, яким необхідно навчити дітей  сьогодні, щоб вони були затребувані завтра.

-         Зміна ролі учителя географії та природознавства в умовах проведення сучасного навчального заняття.

-         Застосування діяльнісного підходу в процесі реалізації різноманітних форм навчальних занять географії та природознавства в основній школі.

        Практична частина заняття передбачала відпрацювання діяльнісний форм організації освітньої діяльності.  Учасники детально розглянули методику організації  поточної перевірки навчальних досягнень школярів  (географічні диктанти). Ознайомилися з технологією «сторітелінгу» та відпрацювали вправу «Тиха дискусія». Педагоги об’єдналися в групи, ознайомилися з особливостями організації роботи в міні групах для виконання міні проектів та організація їх захисту. Протягом 45 хвилин в уявному класі були «прожиті» сім міні проектів: «Успішний фермер вирішив зайнятися високопродуктивним вирощуванням  бананів на території Вінницької області»; «Які речі взяти з собою у подорож  до…?»; «Ви вирішили зайнятися фермерською діяльністю. Купили землю на території Полісся (Закарпаття чи Криму і т.д.) Оберіть із переліку сільськогосподарських культур ті, що будете вирощувати. Свій вибір прокоментуйте. Складіть бізнес-план»; «Який тип електростанції побудуєте в Чернівцях (Маріуполі, Полтаві і т.д.)»; Використовуючи текст казки «Червона Шапочка», «Молодильні Яблучка», «Івасик-Телесик» (на вибір) учні перекладають текстову інформацію на графічне зображення; Виступ на екологічній конференції «Сучасні демографічні процеси», із точки зору демографа-оптиміста, демографа-песиміста. Наступним етапом практичної частини було відпрацювання діяльнісного підходу як технології опрацювання текстів підручників та створення буктрейлеру. 

        Слухачі педстудії отримали домашнє завдання, що передбачає застосування відпрацьованих форм роботи. В цілому на занятті панувала тепла та дружня атмосфера, педагоги з  радістю обмінювалися досвідом, ставили завдання на майбутнє, із захватом реагували на включення їх до практичної  діяльності. Учасники обласної педагогічної студії висловили щиру подяку за високий рівень організації, навчально-методичний супровід та професіоналізм у проведенні другого заняття педагогічним працівникам Білоцерківської загальноосвітньої школи №18 та координатору обласної педстудії Совенку В.В.

Студія Мартинюк Т.С.ppt



Зустріч учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти з викладачами географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка

опубліковано 9 лют. 2018 р., 06:36 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 9 лют. 2018 р., 06:39 ]


Д
ля того, щоб зробити світ кращим, потрібно зрозуміти його географію.    Майкл Сторпер

Географічний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка є провідним в Україні навчально-методичним і науковим центром. 9 лютого на базі Білоцерківського навчально-виховного об`єднання  «Перша Білоцерківська гімназія – школа І ступеня» близько 200 старшокласників закладів загальної середньої освіти зустрілися із представниками географічного факультету університету. До майбутніх абітурієнтів та студентів географічного факультету із вступним словом звернувся заступник декана з наукової роботи і міжнародного співробітництва, професор, доктор географічних наук Сергій Петрович Запотоцький. Представила кафедру геодезії та картографії, яка відмічає цьогоріч свою 180 річницю, Людмила Миколаївна Даценко, завідувач кафедри, доктор географічних наук, професор. Заступник декана з навчальної роботи, доцент, кандидат географічних наук Володимир Феодосійович Пасько презентував майбутнім абітурієнтам Всеукраїнську учнівську олімпіаду з географії, яку проводить Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

КНУ геофак.ppt


Методичний коучинг з теми "Нова українська школа: реалізація ідей у практиці початкового навчання"

опубліковано 7 лют. 2018 р., 00:46 Катя Ярмак   [ оновлено 7 лют. 2018 р., 00:50 ]

     
6
лютого 2018 року в Білоцерківській спеціалізованій природничо-математичній школі № 16 відбувся методичний коучинг «Нова українська школа: реалізація ідей у практиці початкового навчання». Метою зустрічі було обговорення найголовніших змін у галузі початкової освіти, актуальних питань розвитку і реформування освітнього середовища, підготовки вчителів початкових класів до роботи з новим Державним стандартом.
     Відкрив методичний захід  завідувач науково-методичного центру управління освіти і науки Висторонський Владислав Григорович, який розповів про структуру і освітню систему початкової школи Білої Церкви.
     Найбільший інтерес і увагу учасників заходу викликав виступ завідувача відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН Онопрієнко Оксани Володимирівни, яка висвітила питання впровадження  новітніх підходів до створення нормативного і навчально – методичного забезпечення початкової школи, ознайомила з сучасними тенденціями ефективної організації освітнього процесу.
     
Досвід, набутий педагогічними працівниками під час методичного коучингу, буде впроваджуватися й поширюватися у закладах загальної середньої освіти міста.

"Нова українська школа: реалізація ідей у практиці початкового навчання"


1-10 of 168