Новини

         

30.05.2019. Тренінг "Використання інтерактивних панелей в освітній діяльності"

опубліковано 31 трав. 2019 р., 00:00 Антоніна Букач

30 травня 2019 року на базі Білоцерківського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15-дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб" відбувся тренінг "Використання інтерактивних панелей в освітній діяльності". Захід мав практичне спрямування й мету не тільки ознайомити учасників із інтерактивною панеллю, а навчити її якісно використовувати через різні безкоштовні онлайн-ресурси в освітньому процесі.
Так, у першій частині заходу спікер Світлана Хілай, менеджер освітніх проектів ТОВ “Навігатор Корпорейшн”, познайомила присутніх із загальними правилами використання: 
  • Початок роботи, 
  • Розташування портів, 
  • Кнопка “Input”, ресурси трансляції, 
  • Як правильно використовувати подвійний клік, 
  • Налаштування яскравості, 
  • Налаштування спливаючої клавіатури. 
Усі учасники заходу отримали можливість долучитися до спеціального віртуального класу, у якому організатори не тільки опублікували посилання на всі ресурси для встановлення та використання й продемонстрували їх практичне значення, а й спільно працювати: додавати файли, брати участь в опитуваннях, разом взаємодіяти в онлайн-просторі віртуальної кімнати.
У другій частині тренінгу Букач Антоніна, методист науково-методичного центру, сертифікований тренер Google, продемонструвала й залучила присутніх до випробування можливостей інтерактивної панелі з такими видами освітньої діяльності:
  • виконання різних видів інтерактивних вправ у середовищі learningapps.org;
  • спільне створення інтелект-карти за допомогою ресурсу coggle.it;
  • використання спільного онлайн-полотна цифрової дошки Jamboard для візуалізації спільної діяльності. 
Яскравим прикладом ефективного використання можливостей інтерактивної панелі стали презентовані Світланою Хілай програмні засоби:
Універсальна безкоштовна програма для інтерактивної панелі FlowWorks:
  • графіки,
  • лінійка,
  • розумна рука,
  • штора, ліхтар,
  • робочий стіл, чорнила.
mozaBook - mozaWeb онлайн платформа:
  • 3Д-моделі, 
  • демо аккаунт.
У підсумку учасники тренінгу долучилися до вихідного опитування й визначили, що 92% присутніх максимально комфортно почували себе під час виконання завдань через модель Інтерактивна панель + Віртуальний Клас, а 97% учасників погодилися з тим, що використання інтерактивної панелі в освітній діяльності дозволить підвищить її ефективність та зацікавити учнів.
По завершенню заходу всі учасники, які виконали необхідний мінімум завдань отримали відповідні сертифікати.

Семінар-практикум для завідувачів закладів дошкільної освіти з проблеми: «Організація роботи керівника дошкільного закладу з підвищення професійної майстерності педагогів»

опубліковано 26 квіт. 2019 р., 03:39 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 26 квіт. 2019 р., 03:40 ]


25 квітня 2019 року на базі закладу дошкільної освіти №4 «Снігуронька» відбувся семінар-практикум для завідувачів закладів дошкільної освіти з проблеми «Організація роботи керівника дошкільного закладу з підвищення професійної майстерності педагогів».

Обговорення  стану професійної педагогічної майстерності педагога проходило за допомогою SWOT -  аналізу. Зараз SWOT-аналіз - один з найпоширеніших методів аналізу, оскільки завдяки концептуальній простоті та наочності його можна застосовувати практично в будь-якій сфері діяльності.  SWOT – аналіз допоміг виявити причини ефективності чи неефективності діяльності педагога та на його основі зроблений висновок, у якому напрямку повинен працювати педагог. 

Презентація семінару


Семінар-практикум для вихователів груп раннього та молодшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти з проблеми "Шляхи підвищення ефективності спільної роботи закладу дошкільної освіти і сім'ї в розвитку особистості дитини"

опубліковано 26 квіт. 2019 р., 01:57 Олена Гайдаєнко

З перших днів свого життя дитина починає поступово всотувати в себе навички вживання у світ і виживання у ньому, опановувати соціальний досвід (соціалізується). Макрокосм цього світу на перших порах зведений до се­редовища сім'ї, яка передусім несе відповідальність за ви­ховання дитини. Глибинний зміст, масштаб і сила цієї від­повідальності обумовлені соціальним статусом сім'ї. З часом дитина розширює сферу своєї взаємодії зі сві­том, на неї спрямовують свої впливи різноманітні соціаль­ні інститути, які доповнюють, урізноманітнюють виховні зусилля сім'ї. На етапі дошкільного дитинства провідним соціальним інститутом, покликаним забезпечити різнобіч­ний розвиток дитини, є система дошкільних закладів. Гар­монійна взаємодія їх із сім'єю є запорукою повноцінності буття дитини, розкриття і реалізації її потенціалу, виходу на нові орбіти соціальної реальності. І все-таки найвища відповідальність за виховання дітей у цій взаємодії нале­жить сім'ї.

У дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу №26 "Струмочок" 23 квітня 2019 року відбувся семінар-практикум для вихователів груп раннього та молодшого дошкільного віку  закладів дошкільної освіти міста з проблеми "Шляхи підвищення ефективності спільної роботи закладу дошкільної освіти і сім'ї в розвитку особистості дитини". 

Презентация1


Семінар-практикум для учителів математики з проблеми «Реалізація компетентністного підходу при вивченні математики в умовах Нової української школи»

опубліковано 25 квіт. 2019 р., 05:19 Катя Ярмак   [ оновлено 25 квіт. 2019 р., 06:38 ]

       24 квітня 2019 року на базі БСШ №12 відбувся міський семінар-практикум для учителів математики з теми «Реалізація компетентністного підходу при вивченні математики в умовах Нової української школи».

Щодо актуальності обраної теми та плану проведення семінару виступила Радченко В.С, заступник директора з НВР, учитель-методист. Досвідом роботи перед колегами міста поділилася Муляр Л.В., учитель-методист. Під час виступу учитель акцентувала увагу на формуванні ключових компетентностей при вивченні математики.

Практична частина була представлена Юрченко І.А., учителем-методистом, уроком в 11-В класі з теми «Застосування «Статистики» в різних галузях діяльності людини» у формі захисту учнівських проектів. 

 

Семінар-практикум для вчителів математики

Засідання науково-методичної ради

опубліковано 25 квіт. 2019 р., 04:11 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 25 квіт. 2019 р., 04:24 ]

24 квітня 2019 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22 відбулося засідання науково-методичної ради науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради. У ході засідання були розглянуті питання, а саме: 

1. Звіт про роботу творчих обєднань педагогів:

а)  консалтинговий центр «Формування дивергентного мислення старшокласників на уроках хімії», Кушнір І.М., БСШ №1.

б) школа ППД «Упровадження програми гурткової роботи «Юні архітектори», Бусленко В.Г.,  ЗДО (ЦРД) № 12.

в) майстер-клас «Театрально-публіцистичні вистави як засіб підвищення мотиваційного компоненту при вивченні англійської мови», Джура О.Г., БЗШ №22.

2. Дуальна освіта як шлях до підвищення якості освіти, Самаріна В.М., БЗШ №18.

3. Про результати участі учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста у Всеукраїнських учнівських олімпіадах у 2018/2019 навчального року, Чабаненко А.В., методист НМЦ.

4. Про результати участі учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2018/2019 навчальному році.                                                                                                                                                                                                                                             Гайдаєнко О.А., методист НМЦ

5. Про рукописи навчальних видань, адаптовані, інноваційні та авторські навчальні програми, електронні освітні ресурси, підготовлені педагогічними працівниками закладів освіти міста.   

                                                                                                                                                                                                                                     Чабаненко А.В., методист НМЦ

НМР 24.04.19


Семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти міста з проблеми «Використання інноваційних технологій для розвитку зв’язного мовлення дошкільників з ООП»

опубліковано 19 квіт. 2019 р., 06:07 Олена Гайдаєнко

18 квітня 2019 року у дошкільному навчальному закладі24 «Світанок» відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти міста з  проблеми «Використання інноваційних технологій для розвитку зв’язного мовлення дошкільників з ООП».

Метою семінару-практикуму було формування професійної компетенції педагогів з  підвищення якості проведення корекційно-розвивальної роботи, використання спеціалізованих і впровадження інноваційних технологій та адаптованих прийомів і засобів для розвитку зв’язного мовлення  з дітьми з ООП.

Сучасна логопедія знаходиться в постійному активному пошуку шляхів вдосконалення й оптимізації процесу навчання і розвитку дітей на  різних вікових етапах та в різних освітніх умовах, що характерні у  цілому для дітей з особливими освітніми потребами.

Впровадження інноваційно-логопедичних технологій сьогодні є новою сходинкою у освітньому процесі. Вчитель-логопед  Потіха О.М. ознайомила учасників семінару-практикуму з  інноваційними технологіями  для розвитку зв’язного мовлення дошкільників з ООП: мнемотехнікою; коректурними таблицями, методикою використання леп бука, кругів Луллія; розкрила  їх завдання, мету роботи  з ними, етапи та особливості впровадження в освітній процес. З огляду на соціальну і педагогічну значущість рідної мови для становлення особистості, на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти особливого значення набуває питання використання нових підходів до розвитку мовлення дошкільнят. Педагог запропонувала присутнім скласти мнемодоріжки до  скоромовок, пограти в малорухливу гру «Заплети косичку», створити нетрадиційний паперовий оркестр. Вчителі-логопеди  проявили активність та творчість під час роботи в підгрупах.

Цікавим для учасників семінару стало запропоноване для перегляду  інтегроване заняття «Зачарована квітка», яке провела з дітьми вчитель-логопед  Темних О.І.

Методичні рекомендації та пам’ятки, досвід колег, власні спостереження, набуті під час семінару, безумовно, стануть у пригоді кожному з учасників семінару-практикуму.

Презентація


Відзнака учасників Всеукраїнської благодійної акції "Happy Мяу для Мурчика"

опубліковано 19 квіт. 2019 р., 04:09 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 19 квіт. 2019 р., 04:16 ]



Вітаємо учасників 
Всеукраїнської благодійної акції "Happy Мяу для Мурчика"! 
Благодійна організація "Благодійний Фонд "Щаслива Лапа" оголошує подяку колективу, дітям та батькам закладу дошкільної освіти №35 "Вербиченька" та учнівському й педагогічному колективам Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №9 з поглибленим вивченням іноземних мов за небайдужість до проблем безпритульних тварин та активну підтримку діяльності фонду "Happy Paw".                                       
БО «Благодійний фонд «Щаслива лапа» (Happy Paw) – фонд, який ефективно вирішує проблеми безпритульних тварин в Україні. Завдяки комплексному підходу до роботи ми побудували успішну організацію, яка реалізує низку соціальних проектів, спрямованих на вирішення проблем безпритульних собак та котів у Києві та всій країні. Нашою місією є об'єднання зусиль та можливостей усіх любителів собак, волонтерів і просто небайдужих людей для гуманного вирішення проблеми безпритульних собак в Україні.
  


Науково-практичний семінар для асистентів вчителів і вихователів інклюзивних класів і груп, заступників директорів із навчально-виховної роботи з проблеми "Трансформація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання і виховання"

опубліковано 19 квіт. 2019 р., 02:30 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 19 квіт. 2019 р., 03:15 ]

18 квітня 2019 року в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №20 відбувся науково-практичний семінар для заступників директорів із навчально-виховної роботи, учителів та асистентів учителів, які працюють в інклюзивних класах, а також вихователів, асистентів вихователів дошкільних закладів, де функціонують інклюзивні групи, з проблеми «Трансформація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання і виховання».

У семінарі взяли участь Шульженко Діна Іванівна, доктор психологічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ ім. М.П. Драгоманова, Висторонський Владислав Григорович, завідуючий науково-методичним центром, Чуб Олена Володимирівна, начальник відділу дошкільної освіти.

Під час практичної частини семінару було проведено корекційно-розвиткові заняття із практичним психологом, реабілітологом, заняття в сенсорній кімнаті, показано фрагменти уроків з математики в 4-Б та правознавства в 9-В інклюзивних класах.

Семінар теоретична частина

Семінар практична частина




Школа методичного активу

опубліковано 17 квіт. 2019 р., 06:26 Олена Гайдаєнко

16 квітня на базі Білоцерківського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 - дошкільний навчальний заклад” відбулося чергове засідання школи методичного активу. Тема „Інноваційні форми методичної роботи шкільного методичного об’єднання як крок до поліпшення якості освіти в умовах Нової української школи” сьогодні актуальна та важлива.

Після привітальних слів директора школи Іщенко С.В. та методиста НМЦ Гайдаєнко О.А. з доповіддю виступила  заступник директора З НВР Бондарук Т.І., яка розкрила теоретичні аспекти теми „Системний підхід до організаційної роботи шкільних методичних підрозділів як засіб підвищення професійної компетентності педагогів в умовах Нової української школи”.

Голови ШМО Пономаренко Т.М, Щур Я.М., Зіс Л.В., Грузіна Н.В., Кучеренко С.І. презентували роботу шкільних  методичних об єднань, проаналізували нові прийоми і методи роботи.

Практична частина семінару складалася з роботи фокус-групи вчителів природничо-математичного циклу з реалізації наскрізної змістової лінії „Екологічна безпека та сталий розвиток” в умовах Нової української школи. Учасники семінару стали активними учасниками тренінгу з сталого розвитку

Методична майстерня учителів іноземних мов „Модернізація змісту, форм і методів роботи щодо викладання іноземних мов в умовах реалізації Нової української школи” продемонструвала  інтерактивні форми навчання.

Семінар дав змогу систематизувати теоретичні знання, продемонстрував практичні інтерактивні методи навчання.  Близько тридцяти учасників семінару залишилися задоволеними загальною роботою та професійним спілкуванням.

ШМА 16.04.2019


Семінар-практикум для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти міста з проблеми «Створення сприятливих умов до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної освіти»

опубліковано 17 квіт. 2019 р., 04:05 Олена Гайдаєнко

Демократичні зміни в українському суспільстві зумовили нові соціальні процеси, що стосуються уваги й відношення держави до дітей з особливими потребами та передбачають забезпечення їм гідного життя й рівних освітніх можливостей. 

Інклюзивна освіта передбачає комплексний систем­ний особистісно орієнтований і індивідуалізований стиль навчання, подолання девіацій поведінки та дефіцитарності розвитку, соціалізацію учнів, вимагає вивчення і знання не лише структури на­явного порушення розвитку, а й рівня соціально-побутової адаптова­ності і комунікативно-пізнавальної діяльності кожного учня. У процесі інклюзивного навчання враховуються перспективи майбутнього роз­витку, актуальність засвоєння певної форми соціальної поведінки, ін­дивідуальні уподобання і наміри дітей з особливими освітніми потребами.

В закладі дошкільної освіти № 32 «Перлинка» відбувся семінар-практикум  для вихователів-методистів  закладів дошкільної освіти міста з проблеми «Створення сприятливих умов до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної освіти».

Семінар-практикум для вихователів-методистів в ЗДО №32



1-10 of 154