Новини

         

Семінар-практикум для вчителів англійської мови у ліцеї «Білоцерківський колегіум»

опубліковано 9 жовт. 2019 р., 23:09 Лілія Бойко

09 жовтня 2019 року в ліцеї «Білоцерківський колегіум» відбувся семінар-практикум для вчителів англійської мови з проблеми "Формування креативної особистості на уроках англійської мови засобами сучасних педагогічних технологій". Відкрила семінар-практикум методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Бойко Л.Б. З вітальним словом виступила директор ліцею Склярова Г.М.

Інформаційний блок семінару-практикуму складався з трьох питань. Директор ліцею Склярова Г.М. виступила з доповіддю про нові підходи до створення освітнього середовища закладу загальної середньої освіти в контексті Нової української школи. Редченко Т.В., учитель англійської мови, розповіла про роль сучасних інтерактивних технологій у формуванні творчих здібностей учнів у процесі вивчення англійської мови. Кравчук Н.Л., голова предметно-циклової комісії вчителів іноземних мов, більш детально ознайомила присутніх з питанням створення сприятливого середовища для формування креативної особистості при вивченні іноземної мови у позаурочний час.

У ході практичної частини учителі англійської мови показали фрагменти уроків з використанням сучасних педагогічних технологій:

-          технології розвивального навчання (розвиток креативного письма) (6 клас, вчитель Долженкова М.І.);

-          технологія кодування при вивченні лексики (7 клас, вчитель Павловська Л.М.);

-          інтерактивні технології (8 клас, вчитель Цимбалюк О.А.);

-          технологія проектів (9 клас, вчитель Криницька Н.А.);

-          інтерактивні технології під час формування граматичних навичок (9 клас, вчитель Редченко Т.В.);

-          квест-технологія (10 клас, вчитель Кравчук Н.Л.).

Наприкінці заходу учасники поділилися враженнями та виробили методичні рекомендації:

1.      Формувати ключові компетентності учнів на уроках англійської мови засобами сучасних освітніх технологій, упроваджувати різні моделі й форми організації навчання з метою створення індивідуальної освітньої траєкторії школярів.

2.      Використовувати основи ергономіки, креативної педагогіки для кращого врахування і застосування психологічних особливостей учнів з метою підвищення продуктивності навчально-пізнавальної діяльності та формування предметних компетентностей у процесі викладання іноземних мов.

3.      Формувати в учнів інтегративність мислення (вміння критично і системно мислити, самостійно встановлювати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки) й оперативність мислетворення, здатність користуватися результатами попередніх завдань для виконання наступних, подолання стереотипів та вміння навчатися впродовж життя.

4.      Сприяти всебічному розвитку, вихованню і соціалізації особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

5.      Виховувати в учнів позитивне ставлення до власного розвитку, формувати свідоме бажання самовдосконалюватися, розвивати уміння на практиці застосовувати набуті знання, вміння висловлювати свою думку усно і письмово, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Гості з приємністю відзначили гостинність, з якою їх зустріли і супроводжували у стінах ліцею, високий професіоналізм педагогів закладу, затишну та комфортну атмосферу, сприятливу для навчання та праці.

Зрозуміло, що зазначений захід – то лише фрагмент системної роботи команди на чолі із директором, яка вболіває за процес і результат освітньої діяльності. Успішність залежить від професіоналізму, підтримки з боку колег і керівництва, матеріального забезпечення та простого бажання працювати задля досягнень учнів, колективу та  всього закладу.

Методичне консультування для вчителів початкових класів з теми «Формування креативної особистості молодшого школяра засобами інноваційних технологій»

опубліковано 9 жовт. 2019 р., 00:04 Катя Ярмак   [ оновлено 9 жовт. 2019 р., 00:05 ]

08 жовтня 2019 р. на базі Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 було проведено методичне консультування для вчителів початкових класів з теми «Формування креативної особистості молодшого школяра засобами інноваційних технологій». Досвідом роботи з колегами міста поділилася Мітокару Лариса Василівна.

Під час виступу учитель акцентувала увагу на формуванні креативності молодшого школяра, становлення учня як соціально зрілої творчої особистості зі здатністю нестандартно мислити, приймати рішення у складних життєвих ситуаціях, адаптуватися у світі швидких змін. Практична частина була представлена Мітокару Л.В, уроком у 4-А класі з теми «Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове».

Наприкінці учасники поділилися позитивними враженнями та обговорили використання сукупності методів, форм, прийомів, які ставлять учня в умови суб’єкта творчої діяльності і забезпечують формування  креативної особистості. Досвід, рекомендації вчителя,  безумовно, стануть у нагоді кожному з учасників заходу.  

Методичне консультування для вчителів початкових класів з теми «Формування креативної особистості молодшого школяра засобами інноваційних технологій»


Воркшоп для заступників директорів із виховної роботи "Кодекс безпечного освітнього середовища"

опубліковано 8 жовт. 2019 р., 10:57 Лілія Бойко   [ оновлено 9 жовт. 2019 р., 04:24 ]

Чи можна створити безпечну школу, де було б комфортно навчатися, працювати, куди не страшно відпускати свою дитину? Це питання 8 жовтня 2019 року обговорювали заступники директорів із виховної роботи міста під час практичного семінару, який відбувся на базі БСПМШ №16.

Під час практичної частини, проведеної  завідувачем відділу виховної роботи та позашкільної освіти Щербань Ларисою Олексіївною та методистом НМЦ Бойко Лілією, заступники відчули на собі, що означає "вийти із зони комфорту", спробували зобразити схематично власне бачення безпечного освітнього середовища, визначили ризики, що заважають створити таку ідеальну атмосферу й намітили шляхи їх подолання, подивилися на конфліктні ситуації із точки зору усіх учасників події, враховуючи як потреби, так і побоювання кожного.

Однією із найскладніших задач освітнього закладу визначили питання створення і дотримання певних правил, норм, що діятимуть лише при спільній згоді усіх сторін. Так званий Меморандум чи Кодекс безпечного освітнього середовища мають бути розроблені після детального вивчення проблем закладу та досліджень й опитувань усіх учасників освітнього процесу.

Педагоги зазначили, що безпечне освітнє середовище – це такий освітній простір, де панує комфортна психологічна атмосфера, тут поважають кожного, тут допомагають, підтримують, розуміють, турбуються, у такому середовищі дотримано санітарних норм, приміщення відповідають усім вимогам, а матеріально-технічне забезпечення дозволяє покращити навчальний процес та підвищувати його ефективність.

В другій частині семінару Лариса Василівна Галкіна, заступник директора БСПМШ №16, розповіла про те, як у їхньому закладі вдається створювати школу, дружню до дитини, педагога, батьків. Лариса Василівна розповіла про умови безпечного навчання та виховання, що починаються із дороги до школи. Заступник директора пройшла навчання на спеціальних курсах, які дозволили їй разом з іншими членами педагогічного колективу на чолі із директором  Бабенком  Анатолієм  Михайловичем краще розібратися в питанні й, використовуючи досвід, напрацьований різними країнами, осучаснювати свій заклад.

Створення безпечного освітнього середовища – процес нескінченний і потребує кропіткої праці й ті напрацювання, які продемонструвала колегам Лариса Василівна, то великий труд багатьох людей, які вболівають за дітей.

Організатори заходу почули у свою адресу слова вдячності від колег за цікаво організовану роботу, за таку важливу нині інформацію і висловили думку, що необхідно далі співпрацювати, обмінюватися досвідом і створювати комфортні умови для навчання та праці в усіх закладах освіти міста. 

Тренінг для практичних психологів із проблеми «Виникнення тривожності у дітей та профілактика страхів»

опубліковано 26 вер. 2019 р., 06:16 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 26 вер. 2019 р., 06:17 ]

25 вересня 2019 року на базі закладу дошкільної освіти № 13 «Пілот» відбувся тренінг для практичних психологів із проблеми «Виникнення тривожності у дітей та профілактика страхів».

Під час тренінгу учасники поповнили свої знання теоретичним матеріалом та закріпили на практиці методи роботи з дитячою тривожністю та усунення страхів у дітей.

Презентация Google


Засідання науково-методичної ради науково-методичного центру

опубліковано 24 вер. 2019 р., 07:19 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 24 вер. 2019 р., 07:20 ]

24 вересня 2019 року на базі Білоцерківської гімназії № 2 відбулося засідання науково-методичної ради науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.У ході засідання були розглянуті питання, а саме: 
1. Сертифікація як зовнішнє оцінювання професійних    компетентностей педагогічних працівників.                Висторонський В.Г., завідувач НМЦ,  
                                                                                                                                                                            Гриневич Ж.В., БНВО «БЗШ № 15-ДЮСОК»
2.    Про підсумки проведення Року французької мови в закладах освіти м. Білої Церкви.                                  Бойко Л.Б., методист НМЦ 
3.  Роль інклюзивно-ресурсного центру в забезпеченні якісної  освіти дітей з особливими освітніми потребами.   
                                                                                                                                                                            Руденко Л.О., директор КУ  БМР «Інклюзивно-ресурсний центр» 
 4.   Про методичні розробки педагогічних працівників міста, які  атестуються на присвоєння педагогічних звань: "вчитель-методист", "вихователь-методист", “викладач-методист”, "практичний психолог-методист", “педагог-організатор-методист”, “керівник гуртка-методист”.                                                                     Чабаненко А.В., методист  НМЦ

Презентация Google


Участь у І освітньо-методичній сесії для голів місцевих осередків ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти»

опубліковано 19 вер. 2019 р., 03:49 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 19 вер. 2019 р., 03:49 ]

З  12 по 15 вересня у місті Чорноморськ відбулася перша освітньо-методична сесія для голів місцевих осередків ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» з теми «Організаційні, кадрові, фінансові питання діяльності закладу дошкільної світи». Чотири дні потужної роботи у колі професійних тренерів та справжніх фахівців своєї справи, довели необхідність обміну досвідом  між педагогами-дошкільниками усієї України. 

Приємно зазначити, що під час даного заходу відбувся семінар «Варіативна складова Базового компонента. Програма. Діти. Педагоги. Батьки.», який провела голова місцевого осередку  ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» Болотова Оксана Миколаївна.

Під час даного семінару присутнім було презентовано досвід роботи дошкілля Білої Церкви щодо реалізації варіативної складової Базового компонента, а саме:  впровадження парціальної програми з навчання дітей основ комп’ютерної грамоти «Комп’ютерна грамота для малят»,  програми з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи «Мудрі шахи», програми з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки  «Цікаві шашки».

Здобутки дошкілля Білої Церкви досить вагомі, а відгуки фахівців з різних регіонів України свідчать про те, що дошкілля Білої Церкви потужне і високопрофесійне. Так тримати!  

Презентация Google


Секція вихователів-методистів в ЗДО № 30 «Росиночка»

опубліковано 29 серп. 2019 р., 07:47 Олена Гайдаєнко

29 серпня 2019 року в ЗДО (яслах-садку) комбінованого типу № 30 «Росиночка» відбулася секція вихователів-методистів з проблеми «Організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2019-2020 н.р.». Учасники секції обговорили інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, зокрема,  щодо організації освітньої роботи в 2019-2020 н.р.; нормативно-правове забезпечення освітньої діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти;  зміни щодо програмно-методичного забезпечення освітнього процесу та ознайомилися з планом методичної роботи на поточний навчальний рік. 

Презентация Google


Організаційно - методичне забезпечення освітнього процесу у закладах дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році

опубліковано 29 серп. 2019 р., 07:25 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 29 серп. 2019 р., 07:25 ]


27 серпня у закладі дошкільної освіти №22 "Ластівка" відбулася секція для завідувачів "Організаційно - методичне забезпечення освітнього процесу у закладах дошкільної освіти у 
2019/2020 навчальному році".

30.05.2019. Тренінг "Використання інтерактивних панелей в освітній діяльності"

опубліковано 31 трав. 2019 р., 00:00 Антоніна Букач

30 травня 2019 року на базі Білоцерківського навчально-виховного об'єднання "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15-дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб" відбувся тренінг "Використання інтерактивних панелей в освітній діяльності". Захід мав практичне спрямування й мету не тільки ознайомити учасників із інтерактивною панеллю, а навчити її якісно використовувати через різні безкоштовні онлайн-ресурси в освітньому процесі.
Так, у першій частині заходу спікер Світлана Хілай, менеджер освітніх проектів ТОВ “Навігатор Корпорейшн”, познайомила присутніх із загальними правилами використання: 
  • Початок роботи, 
  • Розташування портів, 
  • Кнопка “Input”, ресурси трансляції, 
  • Як правильно використовувати подвійний клік, 
  • Налаштування яскравості, 
  • Налаштування спливаючої клавіатури. 
Усі учасники заходу отримали можливість долучитися до спеціального віртуального класу, у якому організатори не тільки опублікували посилання на всі ресурси для встановлення та використання й продемонстрували їх практичне значення, а й спільно працювати: додавати файли, брати участь в опитуваннях, разом взаємодіяти в онлайн-просторі віртуальної кімнати.
У другій частині тренінгу Букач Антоніна, методист науково-методичного центру, сертифікований тренер Google, продемонструвала й залучила присутніх до випробування можливостей інтерактивної панелі з такими видами освітньої діяльності:
  • виконання різних видів інтерактивних вправ у середовищі learningapps.org;
  • спільне створення інтелект-карти за допомогою ресурсу coggle.it;
  • використання спільного онлайн-полотна цифрової дошки Jamboard для візуалізації спільної діяльності. 
Яскравим прикладом ефективного використання можливостей інтерактивної панелі стали презентовані Світланою Хілай програмні засоби:
Універсальна безкоштовна програма для інтерактивної панелі FlowWorks:
  • графіки,
  • лінійка,
  • розумна рука,
  • штора, ліхтар,
  • робочий стіл, чорнила.
mozaBook - mozaWeb онлайн платформа:
  • 3Д-моделі, 
  • демо аккаунт.
У підсумку учасники тренінгу долучилися до вихідного опитування й визначили, що 92% присутніх максимально комфортно почували себе під час виконання завдань через модель Інтерактивна панель + Віртуальний Клас, а 97% учасників погодилися з тим, що використання інтерактивної панелі в освітній діяльності дозволить підвищить її ефективність та зацікавити учнів.
По завершенню заходу всі учасники, які виконали необхідний мінімум завдань отримали відповідні сертифікати.

Семінар-практикум для завідувачів закладів дошкільної освіти з проблеми: «Організація роботи керівника дошкільного закладу з підвищення професійної майстерності педагогів»

опубліковано 26 квіт. 2019 р., 03:39 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 26 квіт. 2019 р., 03:40 ]


25 квітня 2019 року на базі закладу дошкільної освіти №4 «Снігуронька» відбувся семінар-практикум для завідувачів закладів дошкільної освіти з проблеми «Організація роботи керівника дошкільного закладу з підвищення професійної майстерності педагогів».

Обговорення  стану професійної педагогічної майстерності педагога проходило за допомогою SWOT -  аналізу. Зараз SWOT-аналіз - один з найпоширеніших методів аналізу, оскільки завдяки концептуальній простоті та наочності його можна застосовувати практично в будь-якій сфері діяльності.  SWOT – аналіз допоміг виявити причини ефективності чи неефективності діяльності педагога та на його основі зроблений висновок, у якому напрямку повинен працювати педагог. 

Презентація семінару


1-10 of 52