Університет

Університет психолого-дидактичних знань

Склад

Керівник:

Чабаненко А.В - методист науково-методичного центру управління освіти і науки;

Рада університету:

Растєгаєва Н.В. – голова ради університету, вчитель-методист БСШ № 9;

Федорченко Н.М. – практичний психолог методист ЦППіСВР, відповідальна за психологічний супровід роботи з молодими вчителями;

Галкіна Л.В. – заступник директора  з виховної роботи БСПМШ № 16, відповідальна за впровадження передового педагогічного досвіду з виховної роботи;

Самаріна В.М. – заступник директора з навчально-методичної роботи БЗШ №18, відповідальна за апробацію та  впровадження освітніх технологій та систем. 

Слухачі Університету: молоді вчителі, стаж роботи яких до 5 років.


 Засідання
05.03.2019

Університет 05.03

На базі навчально-методичного центру психологічної служби управління освіти і науки Білоцерківської міської ради 5 березня 2019 року відбулося чергове засідання університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів із проблеми «Комунікативна компетентність. Ненасильницьке спілкування». 
На занятті Коломієць Світлана, практичний психолог ДНЗ № 35, в тренінгових вправах познайомила учасників з технологією ненасильницького спілкування Маршала Розенберга. Чотири кроки ненасильницької комунікації можна використовувати в близьких стосунках, у спілкуванні з колегами, під час переговорів та, навіть, в дипломатичних цілях в міждержавних відносинах. Під час заняття молоді педагоги використовували нові підходи для висловлювання своїх потреб та намагалися слухати іншого з використанням прийомів емпатичного слухання. Компетентність у смисловому значенні охоплює три аспекти: знання, уміння, навички. Термін компетенція широко використовується в наш час там, де йдеться про навчання і виховання. Компетентність– це комплексна характеристика особистості, яка вбирає в себе результати попереднього психічного розвитку, знання, уміння, навички; має здатність до творчого вирішення завдань, ініціативності, самостійності, самооцінки, самоконтролю; це сформованість інтелектуальних операцій, спрямованість у діяльності, усвідомленість і мотиваційна насиченість. На кожному віковому етапі компетентність має орієнтовні показники розвитку особистості, тобто різні види компетенції. Виходячи з того, що компетентність є складним утворенням, більшість дослідників виокремлюють у цьому педагогічному явищі певні напрями чи групи. Комунікативна компетентність містить три складові: мовну, мовленнєву й соціокультурну. Комунікативна компетенція – комплексне застосування мовних і немовних засобів з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально – побутових ситуаціях, уміння орієнтуватися в ситуації спілкування, ініціативність спілкування. Формування комунікативної компетенції спрямоване на розвиток культури мовленнєвого спілкування, засвоєння мовленнєвого етикету та етичних норм спілкування. Комунікативна компетентність постає як структурний феномен, що містить як складові цінності, мотиви, установки, соціально-психологічні стереотипи, знання, уміння , навички. 


29.11.2018
Відповідно до плану роботи управління освіти і науки 29 листопада 2018 року в навчально-методичному центрі психологічної служби директором НМЦПС Корнієнко Людмилою Володимирівною та методистом центру Федорченко Наталією Миколаївною було проведено засідання університету психолого-дидактичних знань для молодих вчителів з проблеми: "Особистісні кордони та правила взаємодії".  У ході заняття було визначенно поняття "особистісні кордони", їх види та прогалини в їх формуванні. У практичній частині педагоги вчились  розпізнавати, встановлювати та захищати  особистісті кордони.

УНІВЕРСИТЕТ 28.11


18.09.2018
18 вересня 2018 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 імені генерал-полковника Геннадія Воробйова відбулося перше засідання університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів міста з проблеми «Психологічний комфорт молодого вчителя в школі. Перші кроки до майстерності». 

Методист науково-методичного центру управління освіти і науки Гайдаєнко О.А. ознайомила молодих учителів із планом роботи та завданнями університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів на 2018/2019 навчальний рік, провела анкетування. Заступник директора з навчально-виховної роботи БЗШ № 7 ім. Г.Воробйова  Боженко Т.В. презентувала досвід роботи закладу та надала поради молодим колегам  щодо успішного професійного зростання.

У другій частина заняття працювали майстер-класи педагогів:

·        «Поетична студія «Поезія душі» (Попова Л.В., Олексієнко В.А., БЗШ №7)

·        «Технологія критичного мислення» (Середа О.І., БЗШ №7)

·        «Степ-аеробіка на уроках фізичної культури» (Михайленко В.М., БЗШ №7)

·        «Робота вчителя початкових класів в умовах Нової української школи» (Простапчук С.В., БЗШ №7)

·        «Створення та проведення уроку веб-квесту» (Линник В.М., БЗШ №7)

·        «Використання мобільних додатків як спосіб підвищення мотивації учнів до вивчення іноземних мов» (Пилюта М.М., БЗШ №4)

Презентація ШМУ БЗШ № 7 3



22.02.2018


    Сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання, полегшити роботу вчителя і закохати його в нашу справу – головна мета університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів управління освіти і науки. 

        22 лютого в Центрі практичної психології відбулось чергове заняття університету з проблеми «Чим наповнено наше Я?».  Основною метою заняття було зазирнути у всій внутрішній світ, познайомитись з власними особливостями, емоціями та цінностями, навчитися відновлювати власні ресурси, використовувати прийоми позитивного мислення в різних життєвих та професійних  ситуаціях. Заняття проводила методист центру практичної психології Наталія Миколаївна Федорченко.

Університет 22.02.ppt

Comments