Університет


Про Університет
Склад

Керівник:

Гайдаєнко О.А. - методист науково-методичного центру управління освіти і науки;

Рада університету:

Растєгаєва Н.В. – голова ради університету, вчитель-методист БСШ № 9;

Федорченко Н.М. – практичний психолог методист ЦППіСВР, відповідальна за психологічний супровід роботи з молодими вчителями;

Галкіна Л.В. – заступник директора  з виховної роботи БСПМШ № 16, відповідальна за впровадження передового педагогічного досвіду з виховної роботи;

Самаріна В.М. – заступник директора з навчально-методичної роботи БЗШ №18, відповідальна за апробацію та  впровадження освітніх технологій та систем. 

Слухачі Університету: молоді вчителі, стаж роботи яких до 5 років.


 Засідання
23.02.2017

Молодь лютий.ppt

23 лютого 2017 року у тренінговому залі Центру практичної психології, соціальної та виховної роботи пройшло інтерактивне заняття університету психолого-педагогічних знань для молодих педагогів «Ефективна взаємодія педагога з батьками». В ході заняття обговорювались потреби, які мають батьки та педагоги в ситуації взаємодії, як задовольнити ці потреби в процесі спеціально організованого ефективного спілкування батьків та педагогів.
Практичні вправи 
- «Прийом «Сендвіч»», 
- «Як сказати?», 
- «Якісна похвала» 
допомогли учасникам познайомитись з новими прийомами та підходами до висловлення негативної інформації, пошуку позитивних якостей співрозмовника, обговорити помилки та підкреслити цікаві знахідки, що доцільно використовувати під час спілкування з батьками, колегами та дітьми.


24.11.2016

Молодь.ppt

Заняття університету психолого-педагогічних знань для молодих вчителів "Асертивна поведінка - запорука успішної взаємодії з оточуючими" пройшов 24 листопада 2016 року в тренінговому залі Центру практичної психології, соціальної та виховної роботи, 
який проводили завідувач центру практичної психології Людмила Володимирівна Корнієнко та методист центру Наталія Миколаївна Федорченко. 
Основна мета заняття: 
  • дати чітке уявлення про асертивну поведінку, як поведінку впевненої в собі людини, що задовольняє свої потреби та інтереси, орїєнтуючись на потреби та інтереси інших людей, з якими взаємодіє;
  •  в практичних вправах та обговореннях відпрацювати навички давати впевнену відповідь, уникаючи агресіі та пасивності; розпізнавати та правильно реагувати на зневажливі висловлювання; 
  • спонукати до самостійного вивчення прийомів та методик асертивної поведінки в різних життєвих ситуаціях.
Теоретичну частину доповнили практичні вправи "Дійди до лінії", "На повідку", "Зневажливі висловлювання".


14.09.2016

14 вересня 2016 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 відбулося перше засідання Університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів на тему "Психологічний комфорт молодого вчителя в школі. Перші кроки до майстерності". Перед молодими фахівцями виступили методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Гайдаєнко Олена Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 Самаріна Валентина Миколаївна. Учасників заходу ознайомили з планом роботи університету молодих учителів  на 2016/2017 навчальний рік, структурою сайту управління освіти і науки та науково-методичного центру, нормативною та методичною базою, що необхідна в роботі кожного вчителя. 
У рамках засідання 29 молодих спеціалістів із 20 загальноосвітніх навчальних закладів  міста долучилися до активної форми роботи, в рамках якої приймали рішення, формували думку міні-групи, прислухалися до думки експерта та робили висновки. 
"10 складових успіху від Генрі Форда" стали винагородою молодим спеціалістам за творчу й плідну роботу.




Міський тиждень ініціативи і творчості молодих учителів

У період з 20 по 23 квітня 2015 року проходив міський тиждень ініціативи і творчості молодих учителів. У заходах узяли участь вісім молодих педагогів міста, а саме: Поліщук О.Ф., учитель інформатики БЗШ № 11, Міщенко Ю.В., учитель німецької мови БЗШ 

№5, Ткачук В.В., учитель географії БЗШ №5, Ярошенко Т.В., учитель польської мов
и БСШ №1, Шаравара Т.С., учитель англійської мови БСШ №9, Похилько С.А., учитель англійської мови БЗШ №11, Лукіянчук М.А., учитель англійської мови гімназії №2, Петрик О.М., учи­тель початкових класів БЗШ № 6. 

Відкриті уроки молодих педагогів відвідали представники адміністрації навчаль­них закладів, методисти науково-методичного центру, колеги-вчи­телі. Про­ве­дені навчальні заняття відзначалися не лише високим рівнем підготовки і пе­дагогічної майстерності, а й особливою атмосферою творчої співпраці та доброзичливості. Інноваційними підходами в організації вирізнялися уроки з ви­користанням інформаційно-комунікаційних техно­ло­гій навчання всіх вищезазначених учителів. Підбиваючи підсумки заходу, варто зазначити, що освітня система м. Білої Церкви має гарний потенціал для подальшого розвитку.



16.04.2015

16 квітня 2015 року у Центрі практичної психології відбулось заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих вчителів з проблеми "Створення ефективного виховного середовища. Соціально-педагогічна робота з дітьми в період конфлікту. Психолого-педагогічна підтримка" в якому взяли участь 22 молодих педагога міста. Заняття проводила методист центру практичної психології Бойко Лілія Борисівна. Під час заняття були розглянуті питання зі створення виховного середовища. Розглянуто актуальне питання про те, як працювати з категоріями людей, які постраждали в АТО. Всі присутні на занятті молоді колеги отримали рекомендації і пам’ятки про правила елементарної інформаційної безпеки, правила поведінки та рекомендації щодо спілкування з даною категорією постраждалих.

26.11.2014

26 листопада 2014 року у Центрі практичної психології відбулось тренінгове заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих вчителів "Як працювати з агресивними дітьми". Заняття проводили завідувач ЦППСіВР Корнієнко Л.В. та методист центру Федорченко Н.М. Під час заняття були розглянуті теоретичні питання, у вправах та іграх відпрацьовані практичні навички розрізнення емоційних станів іншої людини, схвалення дій дитини, поведінка дорослого з дитиною, що проявляє агресію (Методичні рекомендації додаток 1).

17.09.2014

17 вересня 2014 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня No 18 відбулося засідання Університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів (далі – Університет), у якому взяли участь 30 молодих педагогів міста. Перед присутніми виступила методист науково-методичного центру Чабаненко А. В., яка ознайомила молодих колег із новими нормативними документами освітньої галузі, з планом роботи на 2014/2015 навчальний рік, провела діагностування молодих учителів.
Заступник директора з науково-методичної роботи БЗШ No18 Самаріна В.М. поділилася досвідом роботи з питання ведення шкільної документації, ознайомила з річним планом роботи школи, звернула увагу на необхідність ознайомлення з сайтом Управління освіти та науково-методичного центру, де молоді колеги можуть знайти всю необхідну інформацію для своєї подальшої роботи.

Молоді колеги мали можливість попрацювати в групах, які були організовані по фахам головами шкільних методичних об’єднань вчителів
математики (Беркаль О.О.), української мови (Карпенко С.В.), початкових класів (Нечипоренко І.В.), іноземної мови (Жолтікова С.В.), географії (Мартинюк Т.С.).

У ході роботи груп були розглянуті методичні рекомендації щодо вивчення предметів у 2014/2015 н.р., питання щодо оформлення предметних сторінок класних журналів, складання календарно-тематичного планування і 
конспектів уроків, оцінювання навчальних досягнень учнів з предмета.

24.10.2013


24
 жовтня 2013 року фахівцями науково-методичного центру та Центру практичної психології, соціальної та виховної роботи проведено заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів «Створення сприятливого психологічного клімату в класному колективі». 20 молодих педагогів активно працювали над теоретичними питаннями щодо визначення поняття «соціально-психологічний клімат колективу», ознак сприятливого та несприятливого клімату, факторів, що впливають на формування психологічного клімату. Під час практичних вправ педагоги вчилися спостерігати за ознаками, що характеризують емоційний фон спілкування, здатності членів колективу до співпраці та ефективності взаємодії. Молоді педагоги активно працювали в малих групах, набуваючи досвіду та умінь для роботи з дитячим колективом. Відгуки учасників заняття свідчили про його корисність та доцільність.

26.09.2013

26 вересня 2013 року відбулося засідання університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів (далі – Університет), у якому взяли участь 25 молодих педагогів міста. Перед присутніми виступила методист науково-методичного центру Чабаненко А. В., яка ознайомила молодих колег із новими нормативними документами освітньої галузі.
Заступник директора з науково-методичної роботи БЗШ № 3 Сніжко Н.А. розповіла слухачам Університету про реалізацію нового Державного стандарту початкової освіти, особливості оцінювання учнів перших і других класів.
Растєгаєва Н.І., учитель англійської мови БСШ № 9, член ради Університету, проаналізувала особливості викладання іноземних мов у 2 та 5 класах за новими Державними стандартами початкової і загальної середньої освіти.
У ході засідання були розглянуті питання щодо оформлення предметних сторінок класних журналів, складання календарно-тематичного планування і конспектів уроків, проведено діагностування молодих учителів.
Comments