Університет

Університет психолого-дидактичних знань

Склад

Керівник:

Гайдаєнко О.А. - методист науково-методичного центру управління освіти і науки;

Рада університету:

Растєгаєва Н.В. – голова ради університету, вчитель-методист БСШ № 9;

Федорченко Н.М. – практичний психолог методист ЦППіСВР, відповідальна за психологічний супровід роботи з молодими вчителями;

Галкіна Л.В. – заступник директора  з виховної роботи БСПМШ № 16, відповідальна за впровадження передового педагогічного досвіду з виховної роботи;

Самаріна В.М. – заступник директора з навчально-методичної роботи БЗШ №18, відповідальна за апробацію та  впровадження освітніх технологій та систем. 

Слухачі Університету: молоді вчителі, стаж роботи яких до 5 років.

 Засідання

29.11.2017


    29 листопада в Центрі практичної психології, соціальної і виховної роботи відбулось заняття університету психолого-дидактичних знань для молодих вчителів з проблеми «Психологічні особливості розвитку підлітка». 23 педагогічі працівники закладів загальної середньої освіти та 1 практикант при управлінні освіти і науки брали участь у роботі університету. На занятті за допомогою інтерактивних вправ молоді вчителі розвивали уміння і навички ефективного спілкування з підлітками, враховуючи особливості їх розвитку.  Педагоги навчались використовувати під час  уроків провідну модальність учнів, висловлювати власні думки. Зустріч відбулась у комфортній, творчій атмосфері.

Університет заняття 2.ppt


04.10.2017

            Немає потреби переконувати когось у тому, що добре організована підготовка фахівців – найважливіше завдання кожної держави. Від того, як пройдуть перші роки вчителя-початківця, залежить стабільність педагогічних кадрів, їх якісний склад, результативність навчально-виховного процесу в школі. Одним з пріоритетних напрямів методичної роботи з педагогічними кадрами є становлення молодого вчителя.

Перше засідання університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів на тему «Психологічний комфорт молодого вчителя в школі. Перші кроки до майстерності» відбулося 4 жовтня на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5. Перед молодими колегами виступила методист науково-методичного центру Олена Анатоліївна Гайдаєнко. Із особливостями роботи з молодими учителями у навчальному закладі познайомила присутніх  заступник директора з навчально-виховної роботи Олена Борисівна Волкова. Валентина Володимирівна Васильєва, учитель біології та екології, наставник з багаторічним стажем, надала рекомендації молодим колегам та поділилася секретами своєї професійної майстерності. Учителі відповіли на запитання анкети та отримали у подарунок «Поради молодому учителю».

         Сучасна доба ставить нові вимоги до педагогів. Суспільству потрібен вчитель-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення. Тому, в сучасних умовах швидкоплинних  змін в освітньому просторі важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і бути спрямованою на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного вчителя.

Університе.ppt


23.02.2017

Молодь лютий.ppt

23 лютого 2017 року у тренінговому залі Центру практичної психології, соціальної та виховної роботи пройшло інтерактивне заняття університету психолого-педагогічних знань для молодих педагогів «Ефективна взаємодія педагога з батьками». В ході заняття обговорювались потреби, які мають батьки та педагоги в ситуації взаємодії, як задовольнити ці потреби в процесі спеціально організованого ефективного спілкування батьків та педагогів.
Практичні вправи 
- «Прийом «Сендвіч»», 
- «Як сказати?», 
- «Якісна похвала» 
допомогли учасникам познайомитись з новими прийомами та підходами до висловлення негативної інформації, пошуку позитивних якостей співрозмовника, обговорити помилки та підкреслити цікаві знахідки, що доцільно використовувати під час спілкування з батьками, колегами та дітьми.


24.11.2016

Молодь.ppt

Заняття університету психолого-педагогічних знань для молодих вчителів "Асертивна поведінка - запорука успішної взаємодії з оточуючими" пройшов 24 листопада 2016 року в тренінговому залі Центру практичної психології, соціальної та виховної роботи, 
який проводили завідувач центру практичної психології Людмила Володимирівна Корнієнко та методист центру Наталія Миколаївна Федорченко. 
Основна мета заняття: 
  • дати чітке уявлення про асертивну поведінку, як поведінку впевненої в собі людини, що задовольняє свої потреби та інтереси, орїєнтуючись на потреби та інтереси інших людей, з якими взаємодіє;
  •  в практичних вправах та обговореннях відпрацювати навички давати впевнену відповідь, уникаючи агресіі та пасивності; розпізнавати та правильно реагувати на зневажливі висловлювання; 
  • спонукати до самостійного вивчення прийомів та методик асертивної поведінки в різних життєвих ситуаціях.
Теоретичну частину доповнили практичні вправи "Дійди до лінії", "На повідку", "Зневажливі висловлювання".


14.09.2016

14 вересня 2016 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 відбулося перше засідання Університету психолого-дидактичних знань для молодих учителів на тему "Психологічний комфорт молодого вчителя в школі. Перші кроки до майстерності". Перед молодими фахівцями виступили методист науково-методичного центру управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Гайдаєнко Олена Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 Самаріна Валентина Миколаївна. Учасників заходу ознайомили з планом роботи університету молодих учителів  на 2016/2017 навчальний рік, структурою сайту управління освіти і науки та науково-методичного центру, нормативною та методичною базою, що необхідна в роботі кожного вчителя. 
У рамках засідання 29 молодих спеціалістів із 20 загальноосвітніх навчальних закладів  міста долучилися до активної форми роботи, в рамках якої приймали рішення, формували думку міні-групи, прислухалися до думки експерта та робили висновки. "10 складових успіху від Генрі Форда" стали винагородою молодим спеціалістам за творчу й плідну роботу.
      
Comments