Конкурс «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»

опубліковано 15 лист. 2018 р., 05:16 Олена Гайдаєнко   [ оновлено 15 лист. 2018 р., 05:17 ]

Український інститут медіа та комунікації запрошує до участі вчителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, аби підвищити медіаграмотність учнів. Вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін можуть заповнити онлайн-форму за посиланням:https://goo.gl/JY3CHs до 18 листопада, розповівши:

  • який саме інструмент використовують;
  • надати тему і мету конкретного уроку;
  • пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку та формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність (тобто, такі знання та навички, які дозволяють аналізувати, оцінювати та відповідально створювати медіаповідомлення).

Під онлайн-інструментами потрібно розуміти різні інтернет-сервіси, які дозволяють, наприклад, створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів, дозволяють працювати із великими даними, комунікувати, виявляти фейки, дбати про власну кібербезпеку тощо.

Конкурс оцінюватиме професійне журі,у складі якого будуть педагоги та експерти зі сфери медіа та нових технологій. При оцінюванні перевага надаватиметься тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчити матеріал, який подається в рамках уроку, але також формувати активного, а не пасивного споживача медіа.

П’ять кращих учасників одержать сертифікати, тематичні навчальні матеріали (книжки) та добірку професійних видань для педагогів від цифрового видавництва MCFR. Вчитель/яка, який/яка посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки, яка разом з учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.

Comments