Школа ППД для вихователів груп молодшого дошкільного віку з проблеми «Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей молодшого віку»

опубліковано 24 лют. 2021 р., 10:06 Катя Ярмак   [ оновлено 24 лют. 2021 р., 10:08 ]

23.02.2021 р. у форматі ZOOM-конференції відбулося засідання школи ППД для вихователів груп молодшого дошкільного віку з проблеми «Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей молодшого віку» (з досвіду роботи вихователя ДНЗ № 28 «Горобинонька» Гичкевич О. Г.).

На четвертому році життя пізнавальні психічні процеси — відчуття,  сприймання розвиваються під час предметної діяльності. Дитина   сприймає колір, форму, величину й інші якості предметів, безпосередньо оперуючи ними.Ольга Григорівна Гичкевич з’ясувала особливості сенсорно-пізнавального розвитку дитини молодшого дошкільного віку, поділилася досвідом створення розвивального  предметно-ігрового середовища як головної  умови  для  успішного формування сенсорно-пізнавальної активності  дитини.

Вихователь підкреслила значення дидактичних ігор у сенсорному розвитку дітей молодшого дошкільного віку, ознайомила слухачів із функціями сенсорних дидактичних ігор і вправ, видами  дидактичних  ігор за характером ігрових дій, правилами організації сенсорних ігор тощо.

З огляду на беззаперечну важливість сенсорного розвитку дитини для її майбутнього життя, необхідно не лише упроваджувати в освітній процес дошкільного навчального закладу найефективніші методи та засоби сенсорного виховання, а й активно залучати батьків до цієї роботи.



Comments