23.02.2021 р. у форматі ZOOM-конференції відбулося засідання школи ППД для вихователів груп молодшого дошкільного віку з проблеми «Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей молодшого віку» (з досвіду роботи вихователя ДНЗ № 28 «Горобинонька» Гичкевич О. Г.). На четвертому році життя пізнавальні психічні процеси — відчуття, сприймання розвиваються під час предметної діяльності. Дитина сприймає колір, форму, величину й інші якості предметів, безпосередньо оперуючи ними.Ольга Григорівна Гичкевич з’ясувала особливості сенсорно-пізнавального розвитку дитини молодшого дошкільного віку, поділилася досвідом створення розвивального предметно-ігрового середовища як головної умови для успішного формування сенсорно-пізнавальної активності дитини. Вихователь підкреслила значення дидактичних ігор у сенсорному розвитку дітей молодшого дошкільного віку, ознайомила слухачів із функціями сенсорних дидактичних ігор і вправ, видами дидактичних ігор за характером ігрових дій, правилами організації сенсорних ігор тощо. З огляду на беззаперечну важливість сенсорного розвитку дитини для її майбутнього життя, необхідно не лише упроваджувати в освітній процес дошкільного навчального закладу найефективніші методи та засоби сенсорного виховання, а й активно залучати батьків до цієї роботи. |