Новини дошкілля


Засідання консультпункту вихователів середнього дошкільного віку з проблеми «Сюжетно-рольова гра як засіб соціалізації дітей з особливими потребами в закладі дошкільної освіти» у ДНЗ № 28 «Горобинонька»

опубліковано 13 трав. 2021 р., 22:55 Катя Ярмак


13.05.2021 р. на базі дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 28 «Горобинонька» відбулося засідання консультпункту для вихователів середнього дошкільного віку з проблеми «Сюжетно-рольова гра як засіб соціалізації дітей з особливими потребами в закладі дошкільної освіти».

Саме в дитинстві відбувається дозрівання людини, здатної гармонійно і ефективно адаптуватися до мінливого соціального середовища і виділити своє «Я» серед інших людей. Особливо важливі ранні етапи розвитку дитини, коли закладаються основи соціальних зв'язків, відносин із суспільством і відбувається його соціальне становлення. Основна проблема соціалізації дітей із особливими потребами – це відхилення від нормального становлення особистості. Це проявляється в емоційно-вольовій сфері, невпевненості в собі, зниження самоорганізації і цілеспрямованості тощо.

Саме сюжетно-рольова гра є ефективним засобом соціалізації дитини дошкільного віку, її  морально-етичного виховання. В грі дитина активно пізнає навколишній світ, стосунки між людьми, правила і норми поведінки, усвідомлює свої можливості, взаємозв'язки з іншими тощо. За допомогою гри дитина оволодіває усією системою людських взаємин, способами практичної і розумової діяльності; великим діапазоном людських почуттів; морально-етичними нормами, виробленими людством.


Семінар-практикум для вихователів середнього та старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти з проблеми «Використання квест – технології в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти»

опубліковано 29 квіт. 2021 р., 23:18 Катя Ярмак

29 квітня 2021 року у форматі ZOOM – конференції відбувся  семінар-практикум для вихователів середнього та старшого дошкільного віку  закладів дошкільної освіти з проблеми «Використання квест – технології в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти»,  який відбувся на базі ЗДО (ясел-садка)  №4 «Снігуронька» Білоцерківської міської ради Київської області.

Вихователь – методист закладу Чередніченко Людмила Павлівна  розкрила питання «Використання квест – технологій в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти».

Вихователь Лоскучерява Людмила Анатоліївна  ознайомила учасників семінару з аспектами організації квесту в ЗДО.

Практичний психолог Прибульська Віра Іванівна висвітлила питання використання технології геокешинг в роботі з дітьми дошкільного віку.

Презентувала досвід роботи ЗДО №4 «Снігуронька» по використанню квест – технологій вихователь Ситніченко Ірина Григорівна

Проведений семінар – практикум переконав учасників в тому, що дана технологія використання квестів дозволяє піти від традиційних форм навчання дітей і значно розширити рамки освітнього простору.



Семінар-практикум для керівників закладів дошкільної освіти з проблеми «Впровадження сучасних інноваційних технологій в організацію освітнього процесу ЗДО»

опубліковано 28 квіт. 2021 р., 06:42 Катя Ярмак


28 квітня 2021 року у форматі ZOOM-конференції відбувся  семінар-практикум для керівників закладів дошкільної освіти з проблеми «Впровадження сучасних інноваційних технологій в організацію освітнього процесу ЗДО», який відбувся на базі ЗДО (ясел-садка) комбінованого типу № 29 «Барвінок» Білоцерківської міської ради Київської області.

Завідувач закладу Максимова Марина Миколаївна розкрила проблему «Використання інноваційних технологій для управління розвитком закладу дошкільної освіти в умовах сьогодення»

Вихователь-методист Зубань Олена Олександрівна ознайомила учасників семінару з інноваційними технологіями, які використовують в роботі педагоги закладу.

Проведений семінар дав відповіді для керівників щодо впровадження інноваційних технологій в роботу закладу.


Консалтинговий центр вихователів старшого дошкільного віку дошкільних навчальних закладів міста з проблеми «Виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобами українознавства»

опубліковано 25 квіт. 2021 р., 06:20 Катя Ярмак


23.04.2021 р. ДНЗ № 28 «Горобинонька» відбулося засідання консалтингового центру «Виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобами народознавства», яке провела Гацанюк Алла Петрівна, дуже досвідчений вихователь закладу, яка тривалий час працює над проблемами морально-духовного та національно-патріотичного виховання.

Проблеми сьогодення обумовили необхідність виховання патріотизму, починаючи з дошкільного віку. Патріотичні почуття дітей засновуються на їхньому інтересі до найближчого оточення (сім’ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов’язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих. Було розкрито завдання, що постають перед українськими педагогами,ефективні форми та методи організації роботи, а також основні умови ефективної реалізації завдань з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі.


Семінар-практикум для вчителів-логопедів ЗДО з проблеми «Народна та авторська казка, як засіб корекції мовлення дошкільників з ООП»

опубліковано 23 квіт. 2021 р., 12:07 Катя Ярмак


  22 квітня 2021 року у форматі ZOOM-конференції відбувся  семінар-практикум для вчителів-логопедів ЗДО з проблеми «Народна та авторська казка, як засіб корекції мовлення дошкільників з ООП», який відбувся на базі ЗДО (ясел-садка) комбінованого типу № 7 «Орлятко» Білоцерківської міської ради Київської області.                  Вчитель-логопед Ковтун Лілія Олександрівна розкрила проблему «Народна та авторська казка, як засіб корекції мовлення дошкільників з ООП» та «Логоказка, як засіб подолання мовленнєвих порушень у дітей з ООП», навела приклади авторських казок. Під кінець семінару-практикуму педагог підвела підсумок результатів анкетування щодо корекції мовлення за допомогою казки.                                                                                                                      Присутні отримали слушні поради щодо вдосконалення корекційної роботи з дітьми, що мають ООП, шляхом використання прийомів роботи з казкою. Сподіваємося, що той матеріал, який отримали педагоги з даного питання буде їм в нагоді під час проведення корекційних занять.


Засідання консультативного пункту для інструкторів з фізичного виховання з проблеми «Освітні універсалії в сучасному довкіллі:фізичний аспект»

опубліковано 21 квіт. 2021 р., 11:47 Катя Ярмак


21 квітня 2021 року в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу  № 29 «Барвінок» Білоцерківської міської ради Київської області у форматі ZOOM-конференції відбулося засідання консультативного пункту для інструкторів з фізичного виховання   з проблеми  «Освітні універсалії в сучасному довкіллі: фізичний аспект».

Інструктор з фізичного виховання Потіха В.І. розкрила дану тему  та  ознайомила колег з власним досвідом впровадження в практику роботи таких інноваційних технологій як  «Геокешинг», «Роуп – скіппінг».  Педагог зазначила, що впровадження Інноваційних  здоров’язбережувальних технологій, позитивно впливає на внутрішню сутність дітей, їх духовність, емоційність, виразність, зміцнює та загартовує дітей.

Проаналізувавши проведену роботу, визначила перспективу подальшого впровадження інноваційних здоров’язбережувальних технологій, які допомагають організовувати оптимальну рухову активність дітей, успішно адаптуватимуть дітей у відповідності з вимогами соціуму.


Семінар-практикум вихователів груп раннього та молодшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти з проблеми «Партнерська взаємодія педагогів з батьками вихованців для реалізації потенційних можливостей та гармонійного розвитку дітей раннього та дошкільного віку»

опубліковано 21 квіт. 2021 р., 10:50 Катя Ярмак   [ оновлено 21 квіт. 2021 р., 10:52 ]


20 квітня 2021 року в ЗДО № 14 «Оксанка» відбувся семінар-практикум вихователів груп раннього та молодшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти з проблеми «Партнерська взаємодія педагогів з батьками вихованців для реалізації потенційних можливостей та гармонійного розвитку дітей раннього та дошкільного віку».

Вихователь-методист закладу Науменко В.Д. розкрила різноманітні форми роботи з батьками вихованців: індивідуальні, групові, наочно-інформаційні.Підкреслила, що доцільно використовувати і нетрадиційні інтегровані методи взаємодії.

Вихователь Мелянець Н.М. розповіла про використання інформаційно-комунікаційних технологій, сайту ЗДО, електронного листування, онлайн-спілкування у соціальних мережах.

Вчитель-логопед Кондратенко О.В. розповіла про причини мовленнєвих порушень у дітей, зупинилась на видах і формах роботи з сімями вихованців по удосконаленню мовлення дошкільнят.


Вітаємо учасників ІІІ Всеукраїнського заняття доброти «Щаслива лапа»!

опубліковано 17 квіт. 2021 р., 06:08 Катя Ярмак


Вже традиційно благодійний фонд «Щаслива лапа», за підтримки Міністерства освіти та науки України, організовував 1-2 березня 2021 року проведення в закладах дошкільної освіти Всеукраїнського заняття доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин.

Але в цьому році  захід став ще масштабнішим. До участі долучились не лише навчальні заклади з усіх областей України, але і небайдужі педагоги та учні ще 7 країн: Білорусі, Болгарії, Естонії, Латвії, Литви, Сербії та Румунії. Що черговий раз підкреслює актуальність виховання у дітей відповідального ставлення до тварин в світі.

Всього 1-2 березня було проведено 8864 заняття доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин у 2136 закладах дошкільної освіти. Активну участь прийняли і дошкільні заклади нашого міста, а саме: №4, 7, 8, 9, 11, 12, 18, 22, 25, 26, 31, 35, «Веселка».

Всі зазначені заклади  отримали  сертифікати учасників Міжнародного заняття доброти, адже кожен садочок творчо та відповідально поставився до проведення заходу. Вихователі організовували та проводили тематичні заняття, сюжетно-рольові ігри, дидактичні та сюжетні ігри, свята та розваги тощо  присвячені собакам та котам.

Більш детально ознайомитись з результатами Міжнародного заняття доброти можна на сайті Фонду - https://happypaw.ua/ua/bioethics/news/one/52  та  у публікації в facebook - https://www.facebook.com/HappyPawFund/posts/4448215475195378 .


Семінар-практикум для вихователів-методистів з проблеми «Інтегрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого в системі STREAM – освіти»

опубліковано 15 квіт. 2021 р., 10:44 Катя Ярмак

15 квітня 2021 року в дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) комбінованого типу  № 30 «Росиночка» Білоцерківської міської ради Київської області у форматі ZOOM-конференції відбувся семінар-практикум вихователів-методистів з проблеми ««Інтегрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого в системі STREAM – освіти».

Вихователь-методист Беспалько Н.І розкрила тему «Інтегрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого в системі STREAM – освіти», ознайомила педагогів з основними положеннями та концептуальними засадами STREAM-освіти. Вихователь Говгаленко О.С. під час доповіді розповіла про мету та  структуру альтернативної програми «STREAM-освіта або Стежинки у Всесвіт».

Заклад дошкільної освіти № 30 «Росиночка» вже два роки поспіль упроваджує STREAM-освіту в діяльність з дошкільниками. Тому присутнім було продемонстровано досвід роботи даного закладу, представлені форми та методи роботи з педагогічним колективом, щодо упровадження STREAM-освіти. 


Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогічний менеджмент процесу становлення духовно-моральної особистості через призму реалізації концепції національно-патріотичного виховання в умовах освітнього закладу»

опубліковано 15 квіт. 2021 р., 09:46 Катя Ярмак   [ оновлено 15 квіт. 2021 р., 10:20 ]

25 березня 2021 року педагоги дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) №18 «Ясочка» взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогічний менеджмент процесу становлення духовно-моральної особистості через призму реалізації концепції національно-патріотичного виховання в умовах освітнього закладу», який був організований Державною установою «Інститутом модернізації змісту освіти» на базі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №29» Дніпровської міської ради.

         Розробки конспектів занять учасників конференції були надруковані у Збірнику матеріалів конференції:

Секція 1. Освітні стратегії становлення духовно-моральної культури підростаючого особистості в умовах сучасності.

Тихоненко Д.С. Тематичні заняття з музичної діяльності з пріоритетом соціально-морального розвитку для дітей старшого дошкільного віку з теми «Грай, моя бандуро!»

Секція 2.  Концепція національно-патріотичного виховання. Педагогіка партнерства у вихованні духовно-моральних якостей дітей і підлітків.

Науменко Т.В., Хоменко Т.В. Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку з теми «Колиска нашої Батьківщини».

Секція 3. Національно-патріотичне виховання здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання.

Кулініч З.К.  Інтегровані заняття з пріоритетом освітньої лінії «Дитина у соціумі» для дітей дошкільного віку з теми «Віртуальна екскурсія містом Біла Церква»





1-10 of 39