Дошкільна освіта

Стан та перспективи розвитку дошкільної освіти міста

         На модернізацію змісту дошкільної освіти, забезпечення якісної дошкільної освіти спрямована робота  науково-методичної служби міста. Освітній процес у закладах дошкільної освіти забезпечують 1001 педагогів, з яких 56% мають повну вищу педагогічна освіту, 45 педагогів здобувають фахову освіту в закладах вищої освіти. У закладах дошкільної освіти освітній процес забезпечують 1001 працівників , з них 690 вихователів, 38 вихователів-методистів, 86 музичних керівників, 39 практичних психологів, 32 інструкторів з фізкультури, 10 керівників гуртків, 57 вчителів-логопедів і 7 учителів-дефектологів. За результатами атестації педагогічних працівників 98(11%) мають кваліфікаційну категорію  "спеціаліст вищої категорії",190(23%) – "спеціаліст І категорії", 119(14%), – "спеціаліст ІІ категорії". Мають педагогічні звання "вихователь-методист" – 66 педагогів, звання "старший вихователь" 10 педагогів, «старший вчитель» – 4 Системою суспільного дошкільного виховання, яка забезпечує організовану та цілеспрямовану підготовку старших дошкільнят до навчання в нових шкільних умовах, охоплено 96% п'ятирічних дітей. З урахуванням дітей, які відвідують позашкільні заклади освіти та охоплені іншими формами дошкільної освіти, відсоток охоплення  освітою дітей   5-ти річного віку складає 100%. Переглянути/Завантажити

Пріоритетні напрями розвитку дошкільної освіти:

        - розширення мережі закладів дошкільної освіти (груп) до повного задоволення потреб населення;
        - стовідсоткове  охоплення обов'язковою дошкільною освітою дітей старшого дошкільного віку через урізноманітнення форм її здобуття;
        - створення оптимальних організаційно-педагогічних, санітарно-гігієнічних, навчально-методичних і матеріально-технічних умов для функціонування закладів дошкільної освіти.

Нормативно–правове забезпечення організації освітнього процесу у дошкільних навчальних закладах  Переглянути/Завантажити

Наші надбання

Презентуємо  посібник «Гіперактивна дитина в сучасному закладі дошкільної освіти» 

Із приємністю презентуємо  посібник «Гіперактивна дитина в сучасному закладі дошкільної освіти» (авторський колектив ЗДО №21 О. Люкшина, Г. Тимошенко, В. Піщик, Т. Дергачова та колектив ЗДО №35 Н. Сич, Н. Шавлова, С. Коломієць, О. Ляшенко (упорядники: В. Семизорова, Н. Радоміцька),  який стане в нагоді педагогічним працівникам, батькам щодо організації корекційно-педагогічної роботи з гіперактивною дитиною.

ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ


Презентуємо посібник «Діти  з розладами аутичного спектра» 

        Актуальність проблеми аутизму в тому, що рік у рік  кількість дітей із розладами аутистичного спектра стає дедалі більшою. Масштаби поширення аутизму в усьому світі змушують уже зараз  амислитися. За останніми скринінговими даними в Україні на кожну тисячу дітей шестеро мають симптоми аутизму, тому вже сьогодні потрібно серйозно підійти до вивчення причин таких     порушень і шукати шляхи корекційно-педагогічної допомоги. У посібнику «Діти  з розладами аутичного спектра» представлено план корекційно - розвиткової роботи для дітей із розладами     аутистичного спектра, описано традиційні та інноваційні методи, прийоми корекції аутистичних проявів, зразки ігор відповідно до комплексної програми розвитку дітей дошкільного віку з     аутизмом “Розквіт” (за заг. ред.Т. В. Скрипник), рекомендованої Міністерством освіти і науки України. 
         Посібник адресований фахівцям психолого-педагогічного профілю, які опікуються проблемами дітей із розладами аутистичного спектра: вчителям-дефектологам, учителям-логопедам,     практичним психологам, вихователям корекційних та інклюзивних груп.

Презентация1.ppt


Опановуємо основи  комп’ютерної  грамоти змалку 

        В епоху інформаційних технологій ідея виховання покоління, з ранніх років психологічно підготовленого до користування комп'ютером — важлива і перспективна для розвитку суспільства,  його промисловості, науки, культури. Введення комп'ютерів у систему дидактичних засобів закладу дошкільної освіти є істотним чинником збагачення всебічного  розвитку дитини.  Тож  пропонуємо до Вашої уваги програму з навчання дітей старшого дошкільного віку основам комп’ютерної грамоти  «Комп’ютерна грамота для малят», яка допоможе під час організації освітньої  діяльності та сприятиме реалізації завдань освітньої лінії «Комп’ютерна грамота» варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти. 

        Даний посібник за рішенням комісії з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради  з питань освіти і науки України має висновок «Схвалено до використання в закладах  дошкільної освіти» (Лист ІМЗО від 04.05.2018 №22.1/12-Г-236). Для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та альтернативних форм здобуття дошкільної освіти, батьків. 

Парціальна програма Комп’ютерна грамота для малят


        Комплекту «Мудрі шахи»: Методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи та Додатку до методичних рекомендацій з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи (Авторський колектив: В. В. Семизорова – методист НМЦ м. Біла Церква Київської області; О. І. Духновська – завідувач ДНЗ № 19 “Кобзарик” м. Біла Церква Київської області; А. Б. Кольба – викладач шахів Київського “НВК Новопечерська школа”; Л. Ю. Пащенко – вихователь ДНЗ № 19 “Кобзарик” м. Біла Церква Київської області; Б. П. Фенюк – член Національної спілки журналістів України) за рішенням комісії з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України надано гриф (лист ІМЗО від 03.03.2017р. № 2.1/12-Г-98. Комплект спрямований на реалізацію завдань освітньої лінії «Шахи» варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти і може бути використаний як методичний супровід до програми та методичних рекомендацій із навчання дітей старшого дошкільного віку “Мудрі шахи” (автори: Семизорова В. В., Духновська О. І., Пащенко Л. Ю.).

MUDRI_ShAKhI_секції 2017.pptx

Мудрі шахи комплект 2018

    
         Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки “Цікаві шашки” (Авторський колектив: Семизорова В.В. - методист НМЦ управління освіти і науки; Романюк О.В. — вихователь-методист ЗДО №28 “Горобинонька”; Дульська Г.П. — вихователь ЗДО №28 “Горобинонька”) за рішенням комісії з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради  з питань освіти і науки України має висновок «Схвалено до використання в закладах дошкільної освіти» (лист ІІТЗО від 05.05.2015 №14.1/12-Г-261) - є першою сходинкою для навчання дітей гри у шашки.

Програма розроблена для методистів, вихователів закладів дошкільної освіти та батьків.

шашки 2015

ПРЕЗЕНТАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ПОСІБНИКА





        Комісія з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України надала гриф (Лист ІМЗО від 03.03.2017 № 2.1/12-Г-95) посібнику «Мій розумний зошит» для дітей старшого дошкільного віку  (автори:В.В. Семизорова – методист НМЦ Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Київської області; К.В. Гергало, В.І Скрипак, І.А. Михайленко – вчителі-логопеди дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 21 «Малятко» Білоцерківської міської ради Київської області.

Презентація зошита динамічна


Презентація Мій розумний зошит 4 -5

   

Comments